Vadovėlyje laikomasi vieningos medžiagos pateikimo sistemos, atsižvelgiama į V–VI klasės vadovėlius. Siekiama sistemingai analizuoti naujas sąvokas, atlikti užduotis, tiriamuosius darbus, visa tai sieti su turima informacija.
Nagrinėjamos temos, reiškiniai siejami su dabartinėmis aktualijomis, stengiamasi tai pateikti svarbiausių šalies ar pasaulio įvykių kontekste. Remiamasi šalies pavyzdžiais, mokslininkų darbais, nepamirštama ir kitų kultūrų.
Daug dėmesio skiriama ne tik gamtos reiškinių pažinimui, faktų, dėsnių, dalykinės informacijos pateikimui, bet ir gebėjimui visa tai sieti su kasdiene patirtimi, pritaikymui skirtingose gyvenimo situacijose. Medžiaga pateikiama problematiškai, realiomis situacijomis, skatinančiomis kritinį mąstymą, kūrybiškumą, ugdant socialinius įgūdžius.
Remiamasi VII klasės mokinių amžiaus tarpsnių pažinimo psichologijos ir logikos ypatumais, todėl tekstas įdomus, nesudėtingas, aiškus. Vadovėlyje laikomasi gamtamoksliniam ugdymui labai svarbaus sezoniškumo principo. Planuojamos „atradimų pamokos“, tiriamieji darbai bei baigiamosios netradicinės pamokos gamtoje.
Vadovėlio tekstas aiškus, glaustas, logiškas. Laikomasi naujausių biologijos mokslo terminijos reikalavimų. Nauji terminai išskiriami atskiru šriftu ir sukirčiuojami. Aiškumo suteikia naudojami sutartiniai ženklai, spalvos, simboliai.
Kiekviena žodinė informacija papildoma aiškia vaizdine informacija, praplečiančia tekstą. Naudojamos schemos, grafikai, piešiniai, daug nuotraukų. Vaizdinė medžiaga tampa vienu iš pagrindinių informacijos šaltinių.
ISBN: 9785430048587
Išleidimo metai: 2007
Puslapiai: 92
Siunčiama LPexpress ir Omniva
Kaina: 1.99 €
Daugiau apie knygą: www.naudotosknygos.lt