Bendrovės United Parcel Service (UPS) įkūrėjas, Džimas Keisis nustebtų pamatęs, kuo tapo jo kadaise rūsyje pradėta kukli kurjerio veikla. Iš pradžių buvę tik dviese, dabar šios bendrovės darbuotojų skaičius grėsmingai artėja prie pusės milijono. UPS kasdien pristato beveik 15 mln. siuntų daugiau nei 200 šalių rinkose, aptarnaujama 7,9 mln. nuolatinių klientų, o UPS rudųjų autobusiukų Jungtinėse Valstijose yra daugiau už įprastų autobusų. Tiesa, viskas prasidėjo daug kukliau prieš daugiau nei šimtą metų… Visame pasaulyje žinoma milžiniškų siuntų gabenimo bendrovė UPS savo sėkmės formulę atskleidė knygoje "Didysis UPS: dar negirdėta istorija". Knygos autorius Gregas Niemannas išdirbęs kompanijoje 35 metus supažindina su netikėčiausiomis verslo strategijomis, padėjusiomis pasiekti stulbinančių rezultatų. Tikriausiai esate girdėję ne vieną pavyzdį, kaip įmonės, dabar laikomos galingiausiomis pasaulio kompanijomis, pradėjo savo veiklą garaže ar rūsyje, o garsūs ir turtingi jų vadovai tuomet tebuvo entuziastingi jaunuoliai, kurių visas turtas – tik jų idėjos ir keletas dolerių kišenėje. „Didysis UPS" – panaši, o kartu ir skirtinga sėkmės istorija. Ji prasidėjo prieš šimtą metų viename Sietlo pusrūsyje su 100 dolerių. Laikui bėgant, iš to išaugo pasaulinio garso pašto siuntų kompanija. Dabar ji dirba daugiau nei 200 pasaulio šalių, įskaitant ir Lietuvą. Vienintelis dalykas – skirtingai nei Billo Gateso ar Steveno Jobso, UPS įkūrėjo veido ir vardo, ko gero, net nežinote. Nenuostabu – šis ambicingas, bet uždaro būdo vyrukas niekada nemėgo rodytis viešumoje ir didžiąją dalį savo gyvenimo praleido gyvendamas viešbučio apartamentuose. Tad kaip jam pavyko sukurti tokią sėkmingą ir kartu paslaptingą kompaniją? Kas norėtų dirbti įmonėje, kur viskas apskaičiuojama iki menkiausių smulkmenų, o iš kiekvieno darbuotojo reikalaujama kone pedantiškos tvarkos? Įsivaizduokite, kad Jums nurodoma kaskart, išlipant iš mašinos, laikyti raktelius būtent dešinėje rankoje, o grįžtant juos mūvėti ant mažojo pirštelio… Keista, bet spartietiška UPS filosofija veikia – ši kompanija jau daug metų patenka į patikimiausių prekės ženklų sąrašo viršų, o didžioji dalis akcijų priklauso jos darbuotojams. „Didysis UPS" – tai ne vien tik patraukliai papasakota verslo istorija. Joje rasite verslo idėjų, plėtros principų ir pamokų, kaip išlaikyti klientų simpatijas bei tvirtą įmonės vidinę kultūrą. Taip pat sužinosite, iš kur atsirado keista „antireklaminė" nuostata, kodėl visame pasaulyje atpažįstami autobusiukai ir uniformos yra rudos spalvos ir kaip "UPS" pavyksta žaibo greičiu pristatyti 14 milijonų siuntų visame pasaulyje kasdien. Iš anglų kalbos vertė Vilma Kačerauskienė TURINYSDidysis UPS, arba dar nepapasakota UPS istorija / 9 Įvadas / 11 1. UPS kurjerio kultas / 15 2. Didysis Amerikos kapitalistas, apie kurį niekada negirdėjote 26 3. Siuntų tarnybos atsiradimas / 39 4. Pirmoji rudoji milžinė / 50 5. Ryžtingi vyrai gali viską / 60 6. Darbas visam gyvenimui / 72 7. Plėtra šalyje / 96 8. Pažangesnė socialinė atsakomybė / 117 9. Devintos pagal dydį oro linijos pasaulyje / 136 10. Rudieji pasaulyje / 156 11. Logistikos lyderė / 172 12. Jimo Casey palikimas / 189 Priedas. UPS veiklos faktai / 208 Šaltiniai / 210 Padėka / 221 Apie autorių / 223
ISBN: 9786094370922
Išleidimo metai: 2011
Puslapiai: 224
Siunčiama LPexpress ir Omniva
Kaina: 5 €
Daugiau apie knygą: www.naudotosknygos.lt