Knygos pigiau

Reklama ir jos poveikis vartotojui

Knygoje „Reklama ir jos poveikis vartotojui“ skaitytojas galės rasti atsakymus į pagrindinius klausimus, susijusius su reklamos mokslu, agentūrų veikla, reklaminių kampanijų organizavimu bei planavimu, susipažins su pagrindinių reklamos priemonių privalumais ir trūkumais bei jų taikymu Lietuvoje. Knyga skirta studentams, universitetuose ir kolegijose studijuojantiems verslo, vadybos ir ekonomikos mokslus. Ji galėtų būti naudinga reklamos vadybininkams, projektų vadovams, dirbantiems reklamos agentūrose, marketingo ir reklamos vadovams, atstovaujantiems įvairių verslo sričių Lietuvos įmonėms. Šis leidinys yra daugiau teorinio pobūdžio, tačiau jame pateikti ir keli praktiniai pavyzdžiai ne tik iš mūsų šalies, bet ir kitų pasaulio regionų rinkų.

ISBN: 9789955951506
Išleidimo metai: 2003
Puslapiai: 368
Siunčiama LPexpress ir Omniva
Kaina: 4.29 €
Daugiau apie knygą: www.naudotosknygos.lt