Ši knyga – ne vadovėlis ir ne teorinis kokių nors mokslinių hipotezių pagrindimas, o tik mėginimas apsvarstyti tuos klausimus, kurie šiandien jaudina verslininkus. Ji parengta remiantis straipsniais, įvairiu metu parašytais verslo leidiniams, tad nuo to priklauso jų pateikimo būdas. Visos problemos ir klausimai nagrinėjami iš fundamentinių psichologijos teorijų pozicijų, straipsniai parašyti paprasta, visiems suprantama kalba, informacija pateikiama trumpai ir glaustai, visi pavyzdžiai paimti iš gyvenimo. Straipsniai išdėstyti per keturias knygos dalis, tačiau kiekvienas straipsnis visiškai savarankiškas, todėl knygą galima pradėti skaityti nuo bet kurio puslapio. Ši knyga parašyta tokia paprasta, švaria, skoliniais neužteršta kalba, kad jos autorės sugebėjimui paprastai, vaizdingai ir labai prieinamai išdėstyti sudėtingas sėkmės formules galėtų pavydėti net kai kurie meninės prozos meistrai. „Trud“ Ši knyga yra tarsi proveržis, atskleidžiantis verslo psichologiją platiesiems skaitytojų sluoksniams. Psichologines šios veiklos srities problemas autorė aprašo be įmantrių žodžių, bet nuo to nenukenčia mokslinis jų svarstymo lygis. „Voprosy psichologii“ Šią knygą galima palyginti su klausimų prikimštu lagaminu… Į visus juos autorė duoda atsakymą – ir ne vieną. O tai reiškia, kad tinkamo atsakymo vis tiek reikės ieškoti savarankiškai. Tačiau šį uždavinį supaprastina tai, kad skaitytojui pateikiamos kai kurios „psichologinės gyvenimo koordinatės“. „Harvard Business Review“
ISBN: 9789955380948
Išleidimo metai: 2008
Puslapiai: 343
Siunčiama LPexpress ir Omniva
Kaina: 6.50 €
Daugiau apie knygą: www.naudotosknygos.lt