Pagal naująsias Gamtamokslinio ugdymo programas parengtas vadovėlis. Pateikiama nemažai praktinių darbų, keli didesnės apimties projektiniai darbai. Naujovė – metodiniai puslapiai, kuriais siekiama ugdyti mokinių kompetencijas. Kiekvieno skyriaus pabaigoje yra išeitos medžiagos santrauka ir žinių savikontrolės rubrika.Prekinis ženklas: Briedis
Biologija VII klasei. 2-oji knyga
VII KLASĖS BIOLOGIJOS MOKOMOJO KOMPLEKTO LEIDINIAI:BIOLOGIJA. Vadovėlis VII klasei. 1-oji ir 2-oji knygaBIOLOGIJOS PRATYBOS VII klasei. 1-asis ir 2-asis sąsiuvinisBIOLOGIJOS TESTAI VII klaseiBIOLOGIJOS PRAKTIKOS DARBAI VII klaseiBIOLOGIJA. Kompiuterinės pateiktys (CD) VII klaseiBIOLOGIJA. VII klasės mokytojo knygaViso komplekto dalys ne tik pateikia dalykinę informaciją, bet ir ugdo mokinių gebėjimus ją sieti su kasdiene patirtimi, formuoja jų vertybines nuostatas. Kūrybiškai naudojamos jos padeda plėtoti mokinių gabumus, kiekvienam iš jų atrasti patrauklią saviraiškos sritį, ugdant nuo mokymo pereiti prie mokymosi, skatina teigiamą požiūrį į gamtos mokslus. Dailininkai AUDRIUS ARLAUSKAS, GINTAUTAS LEONAVIČIUS, MILENA LIUTKUTĖ.Prekinis ženklas: Šviesa
Mokslininkų pėdomis. Gamtos mokslų vadovėlis V klasei. 2-oji knyga
Šis naujas integruotas gamtos mokslų vadovėlis „Mokslininkų pėdomis“ padės penktokams ne tik suprasti pagrindinius gamtos reiškinius ir dėsningumus, bet ir išsiugdyti gebėjimus formuluoti hipotezes, tyrinėti aplinką, apibendrinti tyrinėjimo rezultatus ir daryti išvadas. Medžiaga pateikiama taip, kad ji skatintų kritinį mąstymą, kūrybiškumą, savarankiškumą, smalsumą, nusiteikimą imtis atsakomybės ir spręsti problemas, nuostatą tobulėti mokantis visą gyvenimą. Daug dėmesio skiriama mokinių vertybinėms nuostatoms formuoti: sveikai gyventi, pažinti, saugoti ir puoselėti gamtą. Pilietiniam, kultūriniam ir tautiniam tapatumui stiprinti vadovėlyje remiamasi ne tik pasaulio, bet ir Lietuvos mokslininkų laimėjimais, skatinama tyrinėti gyevenamosios vietovės ir šalies gamtą.Taikomi įvairūs mokymo metodai skatins asmens įgūdžius, pasitikėjimą bendraujant, dalyvauti kuriant ne tik savo aplinką, kolektyvą, bet ir visuomenę. Pateikiant…
Śladami uczonych. Podręcznik przyrody dla klasy VI. Książka pierwsza
Vadovėlis supažindins mokinius su pagrindiniais gamtos objektais ir reiškiniais bei jų tarpusavio ryšiais, skatins naudojantis informacinėmis technologijomis įvairiuose šaltiniuose ieškoti gamtamokslės informacijos, ją analizuoti ir perteikti kitiems, parodys , kaip remiantis įgytomis žiniomis ar tyrimų rezultatais klausti, kelti hipotezes, bandyti jas pagrįsti bei patikrinti.Taip pat mokiniai išmoks naudodamiesi mokyklinėmis gamtos tyrimų priemonėmis atlikti paprasčiausius gamtamokslius tyrimus. Vadovėlyje ir pratybų sąsiuvinyje pateikiami klausimai ir užduotys skatina mokinius bendradarbiauti, ieškoti informacijos, diskutuoti, kritiškai mąstyti, pagrįsti savo nuomonę. Sudarė Juozas Raugalas. Serijos dailininkas Agnius Tarabilda. Dailininkai Aldona Griškevičienė, Dainius Žilys. Vadovėlio komplektą sudaro: • Vadovėlis. 1-oji ir 2-oji knyga • Pratybų sąsiuviniai. 1-asis ir 2-asis sąsiuvinis • Mokytojo knyga (lietuvių kalba) Prekinis ženklas: Šviesa
Eureka! 6. Gamtos mokslų vadovėlis VI klasei 2 dalis
Baigiamasis integruoto gamtos mokslų kurso „Gamta ir žmogus“ vadovėlis. Mokomoji medžiaga pateikta atvartų sistema. Vadovėlis skirtas aktyviam mokymuisi: pateikiama nemažai praktinių darbų, keli projektiniai darbai. Kiekvieno skyriaus pabaigoje – savikontrolės užduotys.Prekinis ženklas: Briedis
Biologija. Užduočių sąsiuvinis VII klasei
Sąsiuvinio turinys suderintas su biologijos vadovėliu 7 klasei. Daug ir įdomių užduočių, tarp jų – praktinių, įtvirtinančių mokinių žinias apie organizmų funkcijas.Prekinis ženklas: Briedis
Biologija. Vadovėlis XI-XII klasei. Ekologija. Evoliucija
Vadovėlis skiriamas mokiniams, kurie renkasi ir bendrąjį, ir išplėstinį biologijos kursą. Pateikiama ir papildomos medžiagos, neprivalomos pagal bendrąsias programas, bet praplečiančios akiratį ir padedančios geriau suprasti nagrinėjamus dalykus. Ji išskiriama spalvotu fonu. Tokios medžiagos galima rasti ir internete, bet dažnai ji ten netiksli arba net klaidinga.Kiekvienos temos pabaigoje yra mokomosios medžiagos santrauka. Joje aiškinamos temos esminės sąvokos, apibūdinami svarbiausi procesai. Kiekvieno skyriaus pabaigoje pateikiami praktikos darbų aprašai ir savarankiško darbo užduotys. Praktikos darbų aprašą sudaro ne tik darbo atlikimo metodika, bet ir pavyzdžiai, kaip apdoroti ir pateikti gautus rezultatus naudojantis kompiuterinėmis technologijomis. Vadovėliuose sudaroma puiki galimybė mokiniams patiems pasitikrinti ir įsivertinti. Savarankiško darbo užduotys parengtos atsižvelgiant į Nacionalinio egzaminų centro organizuojamo…
Biologijos praktikos darbai 7-8 klasei
Leidinys skirtas 7–8 klasių mokiniams ir mokytojams. Pateikti laboratorinių darbų aprašai padeda nuosekliai atlikti bandymus, greičiau juos paaiškinti. Leidinys tinka probleminėms užduotims sudaryti ir mokinių įgūdžiams kontroliuoti. Tai paranki knyga rengiant užduotis savarankiškiems mokinių darbams, testams.Prekinis ženklas: Lututė
Kvapniųjų augalų panaudojimas prieš Varroa Destructor erkes bedugniuose aviliuose
Praėjusio tūkstantmečio aštuntojo dešimtmečio pabaigoje Lietuvos bitininkystė labai nukentėjo nuo tada dar nežinomų, bet labai greit bitynuose išplitusių Varroa destructor erkių.Kad erkės neplistų, būtina imtis priemonių, nes pirmaisiais užsikrėtimo metais bitės dar dirba normaliai, antraisiais – jau šeimos silpnėja, trečiaisiais – žūva.Prekinis ženklas: Technologija
Veikliojo dumblo biologija ir mikroskopinė analizė
Knygoje (atlase) aptariami įvairūs biologinio nuotekų valymo veikliuoju dumblu aspektai. Pirmoje knygos dalyje apžvelgiami bendrieji valymo proceso bruožai ir problemos, su kuriomis susiduriama nuotekų valyklose, bei metodai, naudojami tų problemų sprendimui Europos Sąjungos šalyse. Antroje dalyje supažindinama su Lietuvos nuotekų valyklose rastais eukariotiniais veikliojo dumblo mikroorganizmais (pristatomos 82 rūšys). Mikroorganizmų aprašymai iliustruoti autorės darytomis nuotraukomis. Trečioje knygos dalyje pateikiami metodiniai nurodymai, kaip vykdoma veikliojo dumblo analizė ir kaip pagal jos rezultatus daromos išvados apie valymo kokybę; be to, apžvelgiamos galimybės, kurias naujausių molekulinės biologijos metodų ir šiuolaikinės mikroskopavimo technikos panaudojimas atveria valymo proceso efektyvumo didinimui. Knyga skirta nuotekų valyklų darbuotojams, aplinkosaugos, vandentvarkos ir zoologijos specialybių studentams.Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto leidykla