Justinas Vienožinskis – dailininkas, palikęs ryškius pėdsakus Lietuvos meno raidoje. Būdamas nepaprastos energijos ir ryžto, jis neapsiribojo vien tik kūryba. Aktyvus meninio gyvenimo organizatorius, atidus pedagogas, erudicija trykštantis meno kritikas – viskas puikiai tinka nusakyti nenustygstančiai, nuolat ieškančiai J. Vienožinskio asmenybei.Prekinis ženklas: Lietuvos dailės muziejus
Aloyzas Stasiulevičius. Tapyba
Žinomo šiuolaikinio Lietuvių tapytojo kūrybos albumas. Čia reprodukuota apie šimtą dailininko kūrinių, kuriuose vienaip ar kitaip atsiskleidžia Vilniaus tema. Mintimis apie kūrybą dalijasi pats autorius, taip pat skelbiamas platus dailėtyrininkės Nijolės Tumėnienės straipsnis apie jo tapybą „Vilniaus miesto vizija“. Pateikiami išsamūs A. Stasiulevičiaus kūrinių (nuo 1956 m.) ir parodų (nuo 1964 m.) sąrašai, bibliografija.Prekinis ženklas: Vilniaus dailės akademijos leidykla
Vytautas Pakalnis. Vytux
Vytautas Pakalnis ( 1972 – 2004 ) buvo tapytojas, aktorius, utopinių pjesių rašytojas ir režisierius. VDA leidyklos ką tik išleistoje knygoje „Vytautas Pakalnis. Vytux“ yra siekiama atskleisti jo įvairiapusiškumą bei nežabotą kūrybingumą. Dailėtyrininkė Vaidilutė Brazauskaitė tekste “Vytautas Pakalnis, Vytukas arba Vytux” siekė apibendrinti menininko kūrybinį palikimą, jo, kaip tapytojo raidą, tapsmą ir vietą Lietuvos dailės kontekste.Teatro kritikas Vaidas Jauniškis straipsnyje „Švelnios mūsų dramos“ nušvietė Vytauto Pakalnio teatrinius darbus: teatro „U“ pastatymus bei menininko bendradarbiavimą su „Miraklio“ trupe.Knygoje reprodukuojami septyniasdešimt trys Vytauto Pakalnio sukurti paveikslai, jo piešiniai, monotipijos, taip pat rankraščių fragmentai, spektaklių bei perfomansų fotografijos. Knygą papildo visų Vytauto Pakalnio sukurtų darbų katalogas, biografiniai duomenys bei bibliografija.Prekinis ženklas: Vilniaus dailės…
Piešiniai/ koplyčios ir varpinės
Knygoje pateikiami V. E. Čekanausko piešiniai.Prekinis ženklas: Vilniaus dailės akademijos leidykla
Atspaudai
Būties atspaudas laike, kūno atspaudas smėlyje, atsiminimų atspaudai dabartyje. Menininko žvilgsnio atspaudas kūryboje. Kūryba, sušildyta apnuogintų regėto, regimo pasaulio kūnų.Tarsi klišė, atpažinusi savo veidą baltame popieriaus lape.Daugybė galimybių atverti pasaulį: meną pripildyti savų prasmių, reikšmių ir patirčių. Savita kalba ir energija.Tėtis pasirinko liniją ir dvi spalvas – baltą ir juodą. Balto kelio meandrą asketiškoje juodoje erdvėje. Lyg siūlydamas pačiam gyvenimui, suaugančiam su pažinimu, įkvėptam jausenų ir vaizduotės džiugesio, juoda ir balta papildyti kitomis spalvomis ir tekstūromis, tonais ir pustoniais. Linijos metamorfozių raštais išraižė savąją pažinimo patirtį, anapus linijos atverdamas metaforos erdvę.Linija ženklina kūno ribą erdvėje, judesio – laike. Linija atskiria, bet ir sujungia, sutelkia. Kūną ir erdvę, judesį ir laiką,…
S. Daukanto tako eskizai
1975 m. dailininkė Gražina Didelytė dalyvavo gausioje žygeivių kelionėje pėsčiomis nuo S. Daukanto gimtojo krašto – Skuodo raj., Lenkimų miestelio, iki Vilniaus. Kelionėje ji daug piešė ir paliko unikalų, rankomis įrištą tų piešinių albumą, kurį pavadino „S. Daukanto tako eskizai“. Piešiniuose vaizduojami įvairūs kelionės momentai: kraštovaizdžiai, sutikti žmonės, sodybos, ąžuolai, koplytėlės ir t. t. Šis leidinys – ne tik mūsų iškilios dailininkės Gražinos Didelytės piešinių albumas, bet ir išskirtinis paliudijimas vieno reikšmingo sumanymo, kai labai savitu būdu pasipriešinta sovietinei despotijai.Prekinis ženklas: Edukologija
Adomas Galdikas. Lyrinės abstrukcijos erdvių link
Vilniaus Aukciono Biblioteka pasipildė monumentaliu, Adomo Galdiko (1893–1969)kūrybą apžvelgiančiu albumu – monografija, kuriai tekstą parašė prof. Antanas Andrijauskas. Monografijoje aptariama vieno iškiliausių pirmos XX a. pusės lietuvių dailininkų, arsininkų Adomo Galdiko kūrybinė raida ir pagrindiniai stilistiniai jos bruožai. Daug dėmesio skiriama jo santykiams su kitais amžininkais ir lietuvių liaudies meno tradicija, Vakarų Europoje patirtoms įtakoms. Nagrinėjami pagrindiniai dailininko kūrybinės evoliucijos tarpsniai Lietuvoje, Vokietijoje, Prancūzijoje ir JAV, išryškinami stilistiniai jų bruožai, meninės raiškos priemonių ypatumai. Išsamiai aptariamos vėlyvajame laikotarpyje A. Galdiką veikusios Rytų Azijos spontaniškosios tapybos tradicijos ir jo kelias kuriant savitą abstrakčiojo ekspresionizmo versiją. 336 puslapių albumas gausiai iliustruotas archyvinėmis nuotraukomis bei virš 300 A. Galdiko darbų reprodukcijomis, kurios atspindi tris pagrindinius jo…
Petras Rauduvė. Grafika: Kūrybos retrospektyva 1932–1993
Albumas “Petras Rauduvė. Grafika: Kūrybos retrospektyva 1932–1993” supažindina su gausia ir įvairiapusiška dailininko grafine kūryba, pradedant iki šiol mažai tyrinėtu ankstyvuoju dailininko kūrybiniu laikotarpiu, jo karo ir pokario metų dailininko – knygų iliustruotojo veikla, išryškina geriausius dailininko, peizažo žanro puoselėtojo lietuvių grafikoje, bruožus. Atspindėtas ir dailininko taip mėgtas ekslibriso žanras, pristatomi išlikę taikomosios grafikos pavyzdžiai. Leidinį papildo gausi iki šiol nepublikuota dokumentinė medžiaga iš Lietuvos literatūros ir meno bei dailininko šeimos archyvų. Autentiškumo ir unikalumo šiam leidiniui suteikia dailininką pažinojusių draugų, kolegų ir šeimos narių atsiminimų pluoštelis (V. Aliulio, M. Karčiausko, V. Jurėnienės, I. Žemaitytės-Geniušienės ir kt.)Prekinis ženklas: Vilniaus dailės akademijos leidykla
Plungės dekanato sakralinė architektūra ir dailė (III tomas): Plateliai, Beržoras, Gintališkė, Šateikiai, Žem. Kalvarija, Gegrėnai
Knygoje-albume pristatomos Plungės dekanato sakralinės architektūros ir dailės paminklai aptinkami Platelių, Beržoro,Gintališkės, Šateikių, Žem. Kalvarijos, Gegrėnų bažnyčiose ir koplyčiose.Puikios spaudos kokybės, prabangaus įrišimo knyga-albumas.Prekinis ženklas: Vilniaus dailės akademijos leidykla
Lithuanian painting. 1960–2013
Aimed at both Lithuanian and foreign audiences alike, this album presents the finest work by young artists tracing the evolution of Lithuanian painting from the revival of modernist painting in 1960 to the present day, showcasing 358 paintings by 91 artists from the Modern Art Center’s collection. Collection curator Dr. Raminta Jurėnaitė opens this album with a comprehensive introduction to the evolution of painting in Lithuania, a discussion of the creative context of certain historically significant pieces, and an overview of the artistic movements and trends that characterized each decade reviewed. Focus is devoted here on the individual contributions of each artist, as well as a revealing look into the relationships…