Daugiau nei prieš dvidešimt metų Ronas Edmondsas uždavė taiklų klausimą: „Kiek turi būti veiksmingų mokyklų, kad būtų galima įtikinti, jog visus vaikus galima mokyti? Ar tai daroma, ar nedaroma, tikriausiai priklauso nuo to, kaip jaučiamės to nepadarę.“ Tai žodžiai žmogaus, kuris visų pripažįstamas kaip mokyklų veiksmingumo tyrimų pradininkas. Dabikinės specialiojoje mokykloje ugdomi didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių mokiniai. Čia mokiniai, pedagogai, tėvai (globėjai), kaimo bendruomenės nariai vienijami ir telkiami bendram tikslui – ieškoti optimalių metodų, tobulinančių ugdymo turinį. Todėl mes, specialieji pedagogai, turintys ugdymo veiklos viziją, sugebame savo žinias pritaikyti jautraus vaiko poreikiams ir siekiams. Sukūrę ir įvykdę nemažai ugdymo veiklos projektų, pradėjome galvoti, kad pedagogo ir vaiko…
Vaiko su negale savarankiškumo ugdymo šeimoje diskursas
Monografijoje nagrinėjamas vaiko su negale savarankiškumo ugdymas, ieškoma mokslinių koncepcijų, kurios ne tik atskleistų šeimos, auginančios vaiką su negale, situacijos sudėtingumą, bet ir subtilumą. Aktualizuojama negalės situacijos koncepcija, kurioje nuo neįgalaus asmens, kaip problemos centro, pereinama prie visų asmenų, susijusių su neįgaliuoju. Pabrėžiama, kad teikiant socialinę pagalbą šeimoms dėmesio centre turi būti ne tik vaiko liga ar sutrikimas, bet situacija, kurią formuoja šeimos narių santykiai tiek šeimos viduje, tiek su išorine aplinka. Knyga skiriama tiek edukologijos, socialinio darbo, socialinės pedagogikos studentams, doktorantams, tyrinėtojams, tiek ir šios srities praktikams.Prekinis ženklas: Klaipėdos universiteto leidykla
Pradinio ugdymo raida: teoriniai ir praktiniai aspektai
Metodinė priemonė „Pradinio ugdymo raida: teoriniai ir praktiniai aspektai“ skiriama akademinėms pedagoginėms studijoms. Studijuojantiems edukologijos mokslo pagrindus ji padės suvokti pirmosios formaliojo ugdymo pakopos paskirties, turinio bei metodų raidos ir kaitos tendencijas bei įžvelgti koncepcinę pradinio ugdymo sampratos kaitą bendroje švietimo istorijoje. Taip tikimasi stiprinti studijuojamos mokslo srities teorinius pagrindus bei padėti aukštųjų pedagoginių studijų studentams ugdytis kokybiškesnius analitinius, prognostinius, aksiologinius bei refleksijos įgūdžius.Prekinis ženklas: Edukologija
Vaikų sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo ugdymas
Monografijos ”Vaikų sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo ugdymas” autorės pateikia ilgalaikių ir sistemingų tyrimų duomenimis, praktine veikla grįstus teiginius, apibendrintas rekomendacijas, kurie bus naudingi sveikatos ugdymo teorijai ir praktikai. Leidinys ”Vaikų sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo ugdymas” padės ugdytojams, pradedantiesiems mokslininkams geriau suvokti FA paslaptis, ugdymo ypatumus ir kryptingai, tikslingai rengti ugdytinius aktyviam kasdieniam gyvenimui.Prekinis ženklas: Klaipėdos universiteto leidykla
Mes žaidžiame
Leidinyje nagrinėjama žaidimo samprata, atskleidžiama jo reikšmė ir įtaka asmenybės formavimuisi ir vystymuisi; pateikiami žaidimų aprašymai ir jų organizavimo metodika. Leidinys skiriamas švietimo ir kultūros įstaigų-darželių, mokyklų, laisvalaikio centrų ir klubų, vaikų vasaros stovyklų darbuotojams bei vadovams – laisvalaikio ir pramogų organizatoriams; socialinės pedagogikos specialybės studentams, prevencinių programų koordinatoriams; tėvams, o taip pat visiems norintiems įdomiai ir turiningai leisti laisvalaikį gamtoje ar namuose su savo vaikais ar draugais.Prekinis ženklas: Ciklonas
Strateginis mokyklos plėtros valdymas. Vadovavimas mokyklos tobulinimo strategijai
Ši praktinė knyga supažindina mokyklų vadovus ir vyresniuosius vadybininkus su strateginiu valdymu ir jo svarba mokyklų tobulinimui. Brian Fidler pateikia strateginio planavimo modelį, pabrėždamas patį procesą ir praktinę jo naudą. Šioje labai suprantamai parašytoje knygoje daugiausia dėmesio skiriama idėjų generavimui, komunikavimo ir pokyčio vadybai, personalo darbo organizavimui, kad visi turėtų galimybę dalyvauti strateginiame planavime. Knygoje pateikiama išties daug veiklų, kurios sudarytos taip, kad palengvintų darbuotojų diskusiją apie strateginę analizę ir strateginį pasirinkimą. Ši knyga būtina mokyklų direktoriams ir jų pavaduotojams, mokyklų tarybų pirmininkams ir vietinių žinybų darbuotojams. Brian Fidler dėsto ir dirba mokslinį darbą Rydingo universitete. Jis – švietimo vadybos profesorius, Mokyklos tobulinimo vadybos magistrantūros kurso vadovas. Kartu su kitais…
Moksleivių mišrus choras bendrojo lavinimo mokykloje
Šis leidinys skiriamas muzikos mokytojams chorvedžiams, dirbantiems su vyresniojo amžiaus moksleiviais, taip pat studentams – būsimiems muzikos mokytojams, atliekantiems mokyklose chorinę praktiką, ir visiems kitiems, besidomintiems šiais klausimais.Prekinis ženklas: Klaipėdos universiteto leidykla
Studijų darbo vizualizavimas
Siekiant ugdyti gebėjimą vizualiai raštingai sutvarkyti tiriamojo darbo metu sukauptą informaciją, leidinyje supažindinama su vaizdaus studijų darbo teksto ir jo iliustracijų kūrimo teoriniais bei praktiniais pagrindais. Išdėstytą medžiagą siūloma taikyti atliekant užduotis ir analizuojant originalias studentų sukurtas studijų darbų iliustracijas. Skirta įvairių pakopų edukologijos universitetinių studijų dalyviams. Prekinis ženklas: Edukologija
Vaiko galimybės ir mokykla. Pedagoginė apybraiža — nuo idėjos iki tikrovės
Knyga skirta visiems, besidomintiems vaikų auklėjimu ir mokymu, grindžiamu filosofijos, psichologinės bei pedagoginės teorijos ir praktikos ryšiu. Knygos tikslas – atkreipti dėmesį į idėjinį auklėjimą bei pedagoginės idėjos ir praktikos sąsają.Prekinis ženklas: Margi raštai
Naujosios kartos vaikai
Tiek tėvai, tiek vaikų darželio auklėtojai ir mokytojai pastaruoju metu pastebėjo, kad vaikai iš esmės pasikeitė. Ar tai dėl to, kad tėvai visada darbe, o vaikus „auklėja“ televizorius ir kompiuteris? Ar turime reikalą su kažkokia mistine naująja karta? Kerttu Soans ir Armen Tõugu knyga „Naujosios kartos vaikai“ turėtų būti įdomi visiems tėvams. Galbūt ir jūsų iš pirmo žvilgsnio labai kaprizingas vaikas yra vienas iš indigo vaikų, kuriems auklėti Spoko metodika jau nebetinka. Ką su tokiais vaikais daryti? Kaip juos suprasti ir taikiai sugyventi? Naujosios kartos vaikų tyrėjas Armen Tõugu, remdamasis Kerttu Soans užrašais, apibendrina, kokie yra šie vaikai ir ką turėtų žinoti tokių savybių turinčių vaikų tėvai. Taigi prieš jus…