Tarptautinėje kolektyvinėje monografijoje įvairių šalių mokslininkai atskleidžia ugdymo dvasingumą kaip edukologijos reiškinį ir problemą, ieško galimybių skatinti dvasingumo sklaidą ugdymo(-si) procese. Atskleistos ugdymo dvasingumo ištakos ir samprata yra konceptualus pagrindas susieti pavienių dalykų studijas į vieną asmenybės tapsmo ir jo skatinimo procesą, taip pat vertinti demokratinės visuomenės raidą puoselėjant nacionalinį tapatumą eurointegracijos ir globalizacijos procesų kontekste. Todėl šis mokslo veikalas vertintinas kaip vientisas kūrinys. Monografija skirta asmenybės brandą nagrinėjantiems ugdytojams, studentams, ugdymo(-si) teoriją tobulinantiems ir praktiką koreguojantiems mokslininkams.Prekinis ženklas: Edukologija
Bendrojo ugdymo mokykla kryžkelėje. Akivarai ir kūlgrinda
Šioje monografijoje telkiamasi į bendrojo ugdymo mokyklą. Monografijos tikslas – nubrėžti bendrojo ugdymo mokyklos akivarų eskizus ir projektuoti mokyklos kūlgrindą. Uždaviniai: 1. Pateikti Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos esminių akivarų įžvalgas. 2. Nubrėžti Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklos galimos kūlgrindos eskizą.Tai įgyvendinama, atskleidžiant, kad bendrojo ugdymo mokyklos istorijoje būta nemažai akivarų, kurie ir dabar turi įtakos jos veiklai. Pateikiamos galimos mokyklos perspektyvos įžvalgos, kuriomis remiantis, galima modeliuoti mokyklos, siekiančios tapti gera mokykla, veiklą.Prekinis ženklas: Vilniaus universitetas Vilniaus universiteto leidykla
Meilės santykiai. Ar sėkmė įmanoma?
Šis žurnalas skirtas jaunimui, taip pat jų tėvams ir auklėtojams, norintiems susivokti meilės, lytiškumo ir santuokos klausimais. Šiandieniniame pasaulyje, kur išsikerojęs materializmas ir realiatyvizmas, esame priversti, jei norime rasti gyvenimo prasmę, rinktis pamatines ir teigiamas vertybes. Kviesti jaunimą gyventi gražų gyvenimą ir patirti ne vienkartinę, o ilgalaikę meilę, pažinti lytiškumo turtus ir gelmę, – ar tai nebūtų geriausias atsakymas į jų lūkesčius? Ar ne taip būtų geriausia kurti laimingesnes šeimas ir geresnį pasaulį? Mūsų jaunimas to ištroškęs!T. Jean-BenoÎt Casterman CSJ yra Šv. Jono kongregacijos kunigas, aktyviai įsitraukęs į evangelizaciją, jaunimo švietimą meilės klausimais ir rengimą santuokai. Pirmajai šio leidinio versijai, kaip įrankiui kovojant su AIDS Vakarų Afrikoje, buvo skirta Pasaulio banko parama.Prekinis ženklas:…
Priešmokyklinio amžiaus vaikų vaidybos gebėjimų ugdymas
Monografijoje nagrinėjamos priešmokyklinio amžiaus(penkerių–septynerių metų) vaikų vaidybos gebėjimų ugdymo galimybės ir savitumas. Autorė remiasi kognityviniu požiūriu į meninį ugdymą, taiko semiotikos principus, išskirdama vaidybos gebėjimus, kurdama jų vertinimo ir ugdymo metodiką. Monografija skiriama studentams, doktorantams, meninio teatrinio ugdymo specialistams. Prekinis ženklas: Edukologija
Pradinuko užrašai. 2012 – 2015 metai
„Pradinuko užrašai“ skirti pradinių klasių mokiniams ir mokytojams kaip pagalbinė mokymo, auklėjimo ir informacijos priemonė.Prekinis ženklas: Kalendorius
Lietuvos švietimo politikos transformacijos
Ši kolektyvinė monografija – tai Lietuvos švietimo politikos tyrimų modelio paieška. Monografijoje mėginama nuosekliai ir sistemiškai analizuoti bendrą Lietuvos švietimo politikos kontekstą, prioritetines švietimo strategijas ir sritis bei švietimo politikos dokumentus, reglamentuojančius įvairių švietimo sistemos posistemių veiklą ir nustatančius jų plėtros perspektyvas. Monografijos autorių pateikiamos įžvalgos yra reikšmingos aiškinantis egzistuojančių švietimo problemų priežastis, kurios priklauso nuo švietimo dokumentų kaitos ir įgyvendinimo. Tikimės, kad knygos autorių samprotavimai, jų švietimo politikos apmąstymai, įžvalgos bus vertingi profesionalams, tiems kurie politiką kuria ir įgyvendina, neabejotinai – mokslininkams, studentams, galiausiai visiems, besidomintiems švietimu.Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto leidykla
Prašau, liaukitės tyčiotis iš manęs
Ši knyga gali išgelbėti jūsų vaikui gyvenimą. Ją privalo perskaityti tėvai, pedagogai ir visi, kuriems rūpi vaikų gerovė ir sveikata.John Bradshaw, knygos Grįžimas namo autoriusKnygoje Prašau, liaukitės iš manęs tyčiotis… amerikiečių autorė ir visuomenės veikėja Džodė Blanko (Jodee Blanco) pasakoja kvapą gniaužiančią asmeninę istoriją, kuri davė pradžią programai prieš patyčias mokyklose visoje JAV.Kol kiti vaikai svajojo apie šokius, pirmąjį bučinį ir studijas universitete, Džodei Blanko teko sukti galvą, kaip iš mokyklos klasės nusigauti iki skaityklos, išvengiant patyčių ir spjūvių. Ši knyga – drąsus ir gyvas pasakojimas apie tai, ką reiškia būti atstumtuoju, kaip sudėtinga net mylintiems tėvams rasti tinkamą būdą bendrauti su patyčias kenčiančiu vaiku, kodėl mokyklose dažnai nesugebama užbėgti…
Garsų š ir ž tarimas. I dalis
Leidinio įvade aprašoma taisyklinga garsų š ir ž artikuliacija, nurodomi dažnesni šių garsų tarimo sutrikimai bei jų korekcijos būdai.Pagrindinėje leidinio dalyje pateikiama didaktinė medžiaga bei garsų š–s diferencijavimui: skiemenys, žodžiai, sakiniai, tekstai. Nemaža žinomų poetų, rašytojų kūrinių, liaudies dainų ištraukų, patarlių, priežodžių, mįslių, taip pat pačios autorės kurtų ar adaptuotų tekstų, žaidimų. Daug užduočių, ugdančių kūrybingumą: sakiniai su nesąmonėm, žaismingos raidės, skiemenų dėlionės ir kt.Pirmiausia pateikiama didaktinė medžiaga, skirta minkštosios fonemos š‘ įtvirtinimui, paskui – kietosios. Medžiaga grupuojama pagal garso padėtį skiemenyje.Daugelyje užduočių garso š įtvirtinimas integruojamas su žodyno plėtimu, gramatinio taisyklingumo lavinimu, rišlios kalbos įgūdžių sudarymu. Kai kur ugdytiniai skatinami nuspalvinti, apvedžioti paveikslėlį, brėžti liniją, atlikti kitokius veiksmus, pvz. sudėlioti…
Prie Kalėdų eglutės
Knygelėje pateikiami Kalėdų švenčių papročiai, scenarijai su nuotaikingomis dainelėmis ir rateliais, eilėraščiai, linkėjimai vaikams, žaidimai.Prekinis ženklas: Utenos Indra
Alternatyvi bendrojo lavinimo mokykla: mokyklos naratyvo kontūrai
Monografija skirta edukologijos mokslininkams, studentams, švietimo politikams ir reformatoriams, pedagogams ir kitiems, besidomintiems bendrojo lavinimo mokyklos veiklos tobulinimu. Pateikiama alternatyvios mokyklos samprata, kriterijai, jaunimo mokyklos kaip alternatyvios tradicinei bendrojo lavinimo mokyklai linkmės ir slinktys, pateikiami autorės kartu su kolegomis sukurti modeliai, skirti mokyklos veiklos tobulinimui.Taip pat pateikiamas autentiškas Projekcinės pedagogikos modelis. Knygoje pateikti empiriniai tyrimai ir teorinės įžvalgos sudaro prielaidas alternatyvios mokyklos modeliavimui ir atveria slėpinį, kodėl iki šiol nedominuoja Lietuvoje laisvojo ugdymo paradigma, kurios jau orientyras buvo Lietuvos švietimo koncepcijoje(1992) ir LR Švietimo įstatyme(1991). Monografijoje brėžiami galimi mokyklos kaitos, jos veiklos tobulinimo scenarijai. Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto leidykla