• Knygų naujienos

    Ikimokyklinis ugdymas: raida, pedagoginės sistemos

    Leidinyje susistemintos pasaulyje pripažinimą pelniusios įvairių istorinių epochų nuo antikos laikų ikimokyklinio ugdymo pedagoginės sistemos, apžvelgtos įvairių autorių, šalių bei tautų nacionalinės ikimokyklinio ugdymo raidos tendencijos, švietimo koncepcijos, teorinės ir praktikoje išbandytos ikimokyklinio ugdymo nuostatos, esminiai ugdymo ir švietimo sistemų ryšiai. Nors šiame leidinyje išsamiau yra nušviečiama ikimokyklinio amžiaus vaikų ugdymo raida, tačiau, siekiant sisteminio vientisumo, kai kurių autorių pedagoginės sistemos pateikiamos kaip visuma, kurioje atskleidžiami ir mokyklinio amžiaus vaikų ugdymo bendrieji, principiniai klausimai. Ši mokslinė studija yra skiriama pedagoginių universitetų ir kolegijų studentams, ikimokyklinio įstaigų pedagogams ir kitiems skaitytojams, besidominantiems mažų vaikų ugdymu. Praeities pedagoginės kultūros supratimas gali būti naudingas ne tik pedagogams, švietimo vadybininkams, siekiantiems tobulinti ugdymo bei…

  • Knygų naujienos

    Noriu aiškiai kalbėti. I dalis

    Metodinė priemonė skirta logopedams, priešmokyklinio ugdymo grupių pedagogams, mokytojams.Leidinys skirtas vaikams, turintiems (ar turėjusiems) garsų tarimo ir kitų kalbos raidos ypatumų, taip pat ir taisyklingai garsus tariantiems, aiškiai kalbantiems, tačiau besidomintiems lietuvių kalbos garsais ir raidėmis.Metodinė priemonė gali būti naudinga ir tėvams, kuriems aktualūs vaiko kalbos ugdymo ypatumai ir pasirengimas mokyklai. Prekinis ženklas: Lucilijus

  • Knygų naujienos

    Ikimokyklinio amžiaus vaikų kūrybiškumo ugdymas

    Šioje knygoje meistriškai suderinti dabartiniai švietimo reikalavimai, susiję su ugdymo rezultatais bei jų vertinimu, ir žinios apie žaidimo reikšmę vaikų raidai. Vaikų veikla ikimokyklinio ugdymo įstaigoje turi būti suvokiama kaip vientisas procesas, kai tenkinant įgimtus vaikų poreikius kartu nepamirštama integruoti ugdymo(si) turinį ir ugdyti vaikų įgūdžius. Šiame leidinyje pateikta ugdymo programa gali naudotis ikimokyklinių ugdymo įstaigų pedagogai, siekiantys sklandžios 3–5 metų vaikų raidos ir norintys, kad vaikai augtų motyvuoti, jautrūs, pasitikintys savimi ir patiriantys sėkmę. Jos ypatumai: • Pateiktos vaiko raidos ir ugdymo(si) teorijos bei jų taikymo rekomendacijos • Tikslai ir uždaviniai tiesiogiai susieti su efektyvia ir patikima vaiko raidos ir pasiekimų vertinimo priemone – Sklandžios raidos aprašu • Pateikta…

  • Knygų naujienos

    Sumanūs tėvai – saugūs vaikai

    Ar dažnai susimąstote, su kuo Jūsų vaikas bendrauja internete? Ar esate tikri, kad Jūsų vaikas niekada nesėstų į nepažįstamojo automobilį? Ar žinote, kokie vaikų pagrobimo atvejai yra dažniausi?Skaitydami „Sumanūs tėvai – saugūs vaikai“ sužinosite, kaip:išmokyti vaikus (tiek 2 m. pyplius, tiel 18-mečius paauglius) laikytis pagrindinių saugumo taisyklių.apsaugoti vaikus nuo išnaudojimo, galimo pagrobimo ar patyčių pavojaus.apsaugoti vaiką nuo internete, „Facebook“ tykančių pavojų.paskatinti bendravimą ir „jokių paslapčių“ politiką namuose.kur kreiptis ir kokių priemonių imtis, susidūrus su Jūsų vaikui pavojų keliančia situacija.„Sumanūs tėvai – saugūs vaikai“ padės Jums išauklėti savimi pasitikinčias, objektyviai padėtį vertinti sugebančias asmenybes, o svarbiausia – užtikrins Jūsų vaikų saugumą nuo visų pavojų ir jų pasekmių, tokių kaip depresija, piktnaudžiavimas…

  • Knygų naujienos

    Mokinių teigiamo požiūrio į kūno kultūrą kaip mokymosi dalyką ugdymas, didinant jo prasmingumą

    Monografijoje, remiantis užsienio šalių ir Lietuvos autorių bei mūsų atliktais tyrimais, mokytojos patirtimi, grindžiama susiliejančio fizinio mokinių ugdymo idėja, kai asmenybės ugdymas(is) apima ne tik psichomotorinę, bet ir pažinimo, emocinę mokymosi sritis. Šių mokymosi sričių susiliejančio ugdymo idėja atitiko ir holistinę fizinio ugdymo(si) sampratą: eksperimento metu buvo integruojamos žinių temos iš įvairių mokomųjų dalykų, diferencijuojamas mokymas ir mokymas(is) grupėmis ir grupelėse taikant bendradarbiavimo metodą, skatinant fizinio ugdymo(si) pedagoginį ir socialinį prasmingumą. Aptariama, kaip stimuliuoti vidinius mokinio asmenybės pokyčius, akcentuojant kūrybinio, kritinio mąstymo ugdymo(si) svarbą. Atskleistos šalies kūno kultūros mokytojų taikomos naujovės per pamokas ir jų įgyvendinimo kliuviniai, apibūdintos idėjos ir gairės mokytojo kūrybai, mokinių fizinio ugdymo(si) pertvarkai. Prekinis ženklas: Edukologija

  • Knygų naujienos

    Biologija: 7 klasės mokytojo knyga

    Ši mokytojo knyga yra VII klasės biologijos mokomojo komplekto dalis. Joje autoriai dalijasi savo idėjomis, kaip organizuoti ugdomąjį procesą, dirbant su nauju vadovėliu Biologija VII klasei, pratybų sąsiuviniais bei knyga Biologijos praktikos darbai VII klasei. Pamokos planavimo lentelėse pateikiama medžiaga mokytojui padės rengiantis pamokai, kuriant teminius planus, vertinant mokinių pasiekimus.Lentelėse paliekama vietos, kur mokytojas gali įsirašyti pamokos įsivertinimą, pastabas. Pateikiami Biologijos testų VII klasei bei Pratybų sąsiuvinių kai kurių užduočių atsakymai.   Dailininkė Jurga Korytė-Sabaliauskienė.   Prekinis ženklas: Šviesa

  • Knygų naujienos

    100 užduočių minkštumo ženklui mokyti

    Pedagoginio darbo patirtis rodo, kad daugelis mokinių patiria minkštumo ženklo rašybos sunkumų. Vieni jų „paslaptingąją raidę“ rašo labai dažnai (kur reikia ir kur nereikia), kitų mokinių rašto darbuose ji aptinkama gana retai. Atrodo, taisyklė labai paprasta: jei prieš trumpuosius ir ilguosius užpakalinės eilės balsius a, o, u, ū priebalsius tariame minkštai, tai prieš šiuos garsus žyminčias raides (a, ą, o, u, ū, ų)  reikia rašyti minkštumo ženklą. Deja, mokiniai tai suvokia gana sunkiai.Su minkštumo ženklu vaikai susipažįsta jau I klasėje. II pusmečio pradžioje jie mokomi skirti minkštumo ženklą nuo raidės i, pradeda skaityti ir rašyti lengvus žodius (pvz., kelio, siuva, lapiukas, noriu ir pan.). II klasėje šią temą mokiniai nagrinėja…

  • Knygų naujienos

    Ankstyvojo amžiaus vaikų (nuo gimimo iki trejų metų) pasiekimų bei pažangos vertinimo gairės ir aprašas

    Šiame leidinyje pateikiamos ankstyvojo amžiaus vaikų pasiekimų bei pažangos vertinimo gairės ir aprašas. Tokį aprašą siūlyti praktikams paskatino keletas aplinkybių (beje, aprašu gali pasinaudoti ir tėvai. Akivaizdu, kad vaikų pasiekimų bei pažangos vertinimas šiandien yra neišvengiama ankstyvojo ir ikimokyklinio ugdymo pedagogų darbo sfera, padedanti natūraliau planuoti grupės veiklos gaires bei palaikyti dalykiškus ir racionalius santykius su tėvais bei jų nenuvilti. Vis dėlto klausimų dar daug. Universalių ikimokyklinio (ir ankstyvojo amžiaus vaikų) ugdymo standartų Lietuvoje dar nėra.  Šis leidinys yra bandymas pateikti pedagogams vieną iš galimų variantų. Kartu tai pagalba pedagogams, ieškantiems savo vertinimo būdo, stiliaus, formos. Čia siūloma ankstyvojo amžiaus vaiko pasiekimų bei pažangos vertinimo schema labiau orientuoja pedagogus ir…