Visuomenės sveikatos priežiūros specialisto vadovas.Prekinis ženklas: Kronta
Pažinkime agresiją žaisdami
Agresyvūs ir žiaurūs – taip dabar dažnai vertinami vaikai ir jaunuoliai. Ką galima padaryti, kad taip nebūtų? Paprastai tiesiog baudžiama; tačiau didesnę sėkmę žada sąmoningas įniršio ir agresijos pažinimas. Nes kas nori gerai sugyventi su kitais, privalo įgusti tinkamai su jais ginčytis. Skirtingos nuomonės ir interesai yra gyvenimo dalis. Daugiau nei 150 interaktyvių žaidimų ir pratimų, pateiktų šioje knygoje, yra lengvas būdas įgyvendinti procesus, padėsiančius konstruktyviai įveikti įniršį ir agresiją. Juos atlikdami ar žaisdami vaikai pratinsis suvokti savo jausmus bei poreikius ir aktyviai veikti dėl savo interesų. Rosemarie Portmann – diplomuota psichologė, daug metų dirbusi Edukacinės psichologijos tarnyboje prie valstybines mokyklas prižiūrinčios institucijos Vysbadene, Pradinių mokyklų asociacijoje Hesene,…
Klausyk ir muzikuok: pagalbinė mokymo priemonė muzikos pamokoms 1 klasėje (+ 5 CD)
„Klausyk ir muzikuok“ – pagalbinė priemonė mokytojams, dirbantiems su tematiškai integruotu vadovėliu „Vaivorykštė“ 1 kl. arba norintiems atskirai naudotis vadovėlio 5 kompaktinėmis plokštelėmis. Knygoje pateikiama daug dainelių, skanduočių, 5 muzikiniai spektakliai. Gausu instrumentinių pritarimų, šokių ir žaidimų, muzikos klausymo ir kūrybinių užduočių. Kitaip nei vadovėlyje, čia pateikiami ne tik dainų tekstai, bet ir jų natos. Mokytojai ras užduočių komentarų, idėjų, kaip dirbti su muzikos įrašais. Autorės tikisi, kad klausydamiesi muzikos vaikai susipažins su garso savybėmis, instrumentais, žmogaus balsu, atlikėjų sudėtimi, muzikos nuotaika, mokysis klausytis ir patys muzikuos.Prekinis ženklas: Baltos Lankos
Lakštutės
Pradinių klasių mokytojams skirtoje knygoje analizuojamos mokymosi programose numatytos temos, siūlomi įvairūs variantai, kaip jas dėstyti, ką akcentuoti, kokias praktines, kūrybines užduotis skirti. Aptariama, kokias papildomas priemones verta panaudoti, kokių muzikinių kūrinių klausytis, kaip sudominti vaiką ir pasiekti geresnių mokymo rezultatų. Vida Marija Krakauskaitė – muzikologė, muzikos pedagogė, Vyriausybės kultūros ir meno premijos laureatė.V. Krakauskaitė studijavo lietuvių filologiją Kauno universitete, muzikologiją Lietuvos konservatorijoje, stažavosi K. Orfo institute Zalcburge. Dirbo M. K. Čiurlionio meno mokykloje, dėstė Vilniaus valstybinėje konservatorijoje, Pedagoginiame institute. Muzikologė kūrė libretus vaikiškoms operoms, tekstus radijo vaidinimams, parengė straipsnių, radijo valandėlių, skirtų vaikų muzikai. Autorė sudarė lietuvių liaudies melodijoms pagrįstą pradinių klasių solfedžio mokymo programą muzikos mokykloms, taip pat solfedžio vadovėlius,…
Šventoji dovana
Scenarijai tinka doriniam pradinukų ugdymui, supažindinant su Šv. Rašto tiesomis, atskleidžiant Kalėdų ir Velykų švenčių prasmingumą.Prekinis ženklas: Lucilijus
Tutoriaus veikla paramos, pagalbos studentui aspektu
Studijų knyga skirta Andragogikos bakalauro bei magistrantūros studijų studentams ir tiems, kurie domisi suaugusiųjų švietimu ir nuotolinėmis studijomis. Knyga sudaryta iš dviejų dalių: pirmoji skirta paramos, pagalbos studentui teikimui, tutoriaus veiklai, taikant nuotolinių studijų elementus; antroji – tutoriaus veiklai, paramai, pagalbai studentui jo praktikos įmonėje metu. Studijų knyga parengta remiantis gausia užsienio moksline literatūra, kuri su šios knygos pagalba taps prieinamesnė mūsų studentams – andragogams, edukologams, taip pat jauniems dėstytojams ir studijų organizatoriams. Kad skaitytojams būtų lengviau gilintis į temą, 6 priede pateikti pagrindiniai terminai šešiomis užsienio kalbomis.Prekinis ženklas: Klaipėdos universiteto leidykla
Vertinimo aplankas. Kur, kada, kodėl ir kaip jį naudoti
Kay Mitchell ir Shirley-Dale Easley – premijuotos pedagogės, krūvon sudėjus, turinčios šešiasdešimties metų mokytojavimo patirtį. Jos dvylika metų dirbo konsultantėmis bei priklausė mokymo programų sudarymo ir vertinimo komisijoms. Kay surengė daugybę tėvams skirtų seminarų, per kuriuos buvo svarstomi veiksmingo mokymosi klausimai, dalyvavo universitetų rengiamų tyrimų programose ir tyrinėjo daugybę mokymo metodikų lankydamasi Kanados bei Jungtinių Amerikos Valstijų mokyklose. Mokytojų kvalifikacijos tobulinimo projekto Butane ir Naujojo Brunsviko universitete koordinatorė Shirley-Dale dirbo dėstytoja universitete, rašė aktualius straipsnius ir apkeliavo daugybę Europos ir Azijos mokyklų. Jos abi daug dirba su mokytojais, mokyklų administracija, studentais praktikantais ir kitų šalių pedagogais, nagrinėdamos įvairius mokymosi ir vertinimo aplanko taikymo aspektus.Vertinimo aplankas – tai puiki priemonė, kuri…
Muzikos kalba
Metodinės priemonės tikslas – padėti studentams suprasti elementariosios muzikos teorijos pagrindus, išmokti naudotis muzikos kalbos elementais, supažindinti su svarbiausiomis muzikos sąvokomis. Joje muzikos kalbos klausimai iliustruojami pavyzdžiais, kuriuos reikėtų skambinti arba solfedžiuoti. Literatūros sąraše pateikiami šaltiniai, kuriuose plačiau nušviesta muzikos teorija. Muzikos kalba integruojama su solfedžio, dainavimo, ritmo pratybomis ir judesiu. Kartu lavinami ir muzikiniai gebėjimai – muzikinė klausa, muzikinė atmintis, muzikavimo, dainavimo, klausymo ir ritmo pojūčiai. Nuosekliai perimant muzikos kalbos teorinius pagrindus, galima susidaryti žinių ir įgūdžių sistemą, reikalingą praktinei veiklai. Metodinė priemonė skiriama edukologijos programos studentams, tačiau ji galėtų būti naudinga ir įvairaus amžiaus bei muzikinio pasirengimo muzikos mėgėjams, pradinių klasių mokytojams.Prekinis ženklas: Edukologija
Silpnos sveikatos vaikų fizinis ugdymas
Knygoje aptariama kūno kultūra kaip darnios, visavertės, kūrybingos asmenybės ugdymo priemonė, kaip sveikatos ugdymas pedagoginėmis priemonėmis, kaip neabejotinas fizinės ir psichosocialinės sveikatos stiprinimo veiksnys, pabrėžiama jos svarba ugdant sveiką, stiprų žmogų.Prekinis ženklas: Klaipėdos universiteto leidykla
Tark garsus taisyklingai
Leidinyje aptariama minkštųjų ir kietųjų fonemų artikuliacija, nurodomi dažniausi sutrikimų atvejai, pateikiami parengiamieji pratimai: artikuliacinio aparato mankšta, foneminės klausos, kitų suvokimų lavinimas. Daugiausia dėmesio skirta garsams įtvirtinti ir diferencijuoti žodžiuose, sakiniuose, tekstuose, kartu plečiant žodyną, formuojant gramatinį taisyklingumą. Nuosekliai pateikiami sunkesni darybos būdai (priešdėliniai, sudurtiniai žodžiai), retesnės erdvės ir kt. sąvokos (horizontaliai, centre, skersai), sudėtingesni sakiniai ir pan.Prekinis ženklas: Lucilijus