Šiandien sėkmingam verslui reikalingos ne tik profesionalų žinios. Vis didesnę reikšmę asmeninei vadovo arba jo valdomos kompanijos sėkmei turi emocinis intelektas ir komunikacija – mokėjimas išgirsti ir suprasti klientus bei kolegas, sugebėjimas įkvėpti ir motyvuoti. Tokią patirtį geriausiai gali perduoti žmogus, savo asmeniniu pavyzdžių parodęs, ko galima pasiekti efektyvia komunikacija. Knygos autorius Amund Fjeldstad, buvęs pirmaujančios pasaulyje tarptautinės konsultacijų kompanijos GARTNER GROUP viceprezidentas Europai, atsakingas už kompanijos pardavimus 33- šalyse, keletą metų iš eilės pelnė geriausio kompanijos vadovo vardą, nes jo vadovaujamos komandos demonstravo neįtikėtinus rezultatus. Šiuo metu p. Fjeldstad vadovauja savo konsultacijų bei mokymų verslui ir padeda kitoms kompanijoms siekti geriausių veiklos rezultatų.Knygos autorius paprasta, lengvai suprantama kalba, vaizdingais ir…
Rinkodaros tyrimai. Teorija ir praktika
Knygoje pateikiama rinkodaros tyrimų teorijos ir praktikos medžiaga, skirta verslo vadybos ir rinkodaros specialybių studentams, taip pat dirbantiems šiose srityse praktikams. Knygą sudaro keturios dalys, suskirstytos į 23 skyrius. Pirmoje dalyje nagrinėjama rinkodaros tyrimų paskirtis, proceso ir vykdymo metodologiniai pagrindai. Antroje dalyje gilinamasi į rinkodaros tyrimų metodus ir specifines sritis, trečiojoje – dalyje apibūdinama duomenų rinkimas, apdorojimas, analizė ir tyrimo ataskaitos rengimas, ketvirtojoje – pateikiama praktinė rinkodaros tyrimų projektų rengimo medžiaga.Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto leidykla
Strateginis projektų valdymas
Vadovėlyje išdėstytas strateginio projektų valdymo kursas, aprėpiantis šio dalyko teorinius ir praktinius aspektus. Skaitytojas nuosekliai supažindinamas su projektų vadybos pagrindinėmis koncepcijomis organizacijoje vykdomų projektų derinimu su organizacijos strategija, su projektų planavimu ir atranka, projektų organizacinėmis struktūromis, biudžeto sudarymu, rizikos ir kokybės valdymu, projektų vadyboje taikomais metodais ir priemonėmis. Projektų rengimas ir valdymas nagrinėjami atsižvelgiant į specifines Europos Sąjungos struktūrinių fondų nuostatas. Vadovėlis skirtas vadybos ir administravimo, ekonominio ir kitokio profilio programose studijuojantiems universitetų ir neuniversitetų aukštųjų mokyklų studentams bei vadybos specialistams.Prekinis ženklas: Mykolo Romerio universiteto Leidybos centras
Didžioji transformacija
Ši knyga skirta ne tik ekonomistui, nors jam teikia gilių minčių, ne tik istorikui, nors atveria naujus kelius, ne tik sociologui, nors padeda permąstyti senus klausimus ir įvertinti senas doktrinas – ji skirta apsišvietusiam žmogui, kuriam rūpi pagilinti savo socialines žinias, kadangi kiekvienas žmogus nori pažinti visuomenę, kurioje jis gyvena, krizes, kurios liko praeityje, ir krizes, kurios jo dar laukia.Prekinis ženklas: Algarvė
Paklausos ir pasiūlos elastingumas
Metodinėje priemonėje nagrinėjamas prekių ir paslaugų paklausos ir pasiūlos elastingumas. Taikant matematinius ir grafinius metodus parodoma, kaip kinta paklausos ir pasiūlos elastingumas kintant kainoms, pajamoms bei veikiant kitiems veiksniams. Šioje priemonėje, nagrinėjant prekių paklausos ir pasiūlos elastingumo klausimus, apibūdinamos ir kai kurios kompiuterizuoto mokymo galimybės. Leidinio pabaigoje pateikiamas klausimų ir atsakymų testas, skirtas žinioms įtvirtinti.Prekinis ženklas: Edukologija
Krizė. Kaip tai daroma
Nikolaj Starikov, žurnalo „Konservatorius“ politinis apžvalgininkas, bestselerių „Šerše lia nafta“, „Kas privertė Hitlerį užpulti Staliną?“, „Nuo dekabristų iki modžahedų“ autorius, pateikia naują sensacingą knygą, kurioje įtaigiai aiškina, kas ir kodėl organizavo pasaulinę ekonomikos krizę. Joje Jūs rasite atsakymus į aktualiausius klausimus: ką Amerikos valdžia padarė, kad krizė būtinai įvyktų? Kodėl dolerius leidžia ne valstybė, o privatus kromelis, vadinamas Federaline rezervų sistema (FRS)? Kaip Vakarai nusmukdė naftos kainą? Kas yra demokratija, ir kodėl ji niekada nenugalės visame pasaulyje? Kodėl Ukraina užsuko sklendę rusų dujų tranzitui? Kas ir dėl ko iš tikrųjų organizavo Holodomorą TSRS? Kam „Faina“ plukdė savo tankus? Kodėl JAV politinė sistema primena sugedusią ruletę? Kaip prezidento Kenedžio nužudymas susijęs…
Keistonomika (kišeninis formatas)
„Keistonomika“ remiasi neįprasta prielaida: moralė atspindi tai, koks turėtų būti idealus pasaulis, o ekonomika atspindi realų pasaulį. Patikėkite, perskaitę šią knygą, per jokį kokteilių vakarėlį nepritrūksite galvosūkių ir įdomių istorijų. Tačiau „Keistonomika“ gali duoti kur kas daugiau. Ji tikrąja žodžio prasme pakeis jūsų požiūrį į šiuolaikinį pasaulį. „Būsite apakę!“Malcolm Gladwell, „Virsmo taško“ ir „Mirksnio“ autoriusPrekinis ženklas: Eugrimas
Vadybos sėkmė – sprendimai per minutę
Ši knyga skirta ne vien verslo žmonėms, ji praktiškai taikoma visose gyvenimo srityse, kai reikia: suformuluoti tikslus per minutę, apdovanoti pagyrimais per minutę, nubausti papeikimais per minutę, išmokti teikti trumpus klausimus, o svarbiausia skatinti žmones išnaudoti savo jėgas ir galimybes.Prekinis ženklas: Gardenija
Maitinimo įmonių veiklos vadyba
Rolandas Drejeris – paslaugų verslo tyrinėtojas, socialinių mokslų daktaras, Vilniaus Gedimino technikos universiteto Socialinės ekonomikos ir vadybos katedros docentas. 2009 metais apgynė vadybos ir administravimo mokslo krypties daktaro disertaciją „Naujų paslaugų modeliavimas“. Mokslinių interesų kryptys: inovacijų vadyba, verslo plėtra, įmonių veiklos strategija, verslo aplinkos kiekybiniai vertinimai. Leidinys Maitinimo įmonių veiklos vadyba skirtas įvairių sričių verslo vadybos studentams bei verslininkams – pradedantiems ir šios srities profesionalams. Autoriaus sukaupta patirtis padės pažinti įvairias maitinimo verslo sritis, išmokti palyginti, sisteminti, apibendrinti informaciją, daryti išvadas, leidžiančias perprasti maitinimo verslo paslaptis. O profesionalai galės naujai pažvelgti į kai kurių gal ir žinomų, bet moksliniais pagrindais interpretuojamų sprendimų įgyvendinimą.Prekinis ženklas: Baltos Lankos
Paprastos akcijos ir nepaprasti pelnai
Knygos autorius Philipas A. Fisheris investuoti didesnius savo pinigus ir valdyti ypač turtingų klientų lėšas pradėjo 1931 m., būdamas 24-erių metų. Šią knygą parašė penkiasdešimties ir ji jam pelnė milžinišką investuotojų ir verslininkų pagarbą. Iki pat mirties 2004 m. jis buvo laikomas įmonių vertinimo genijumi, investavimo į augimo akcijas strategijos pradininku ir žymiausiu investuotoju.Kai kurių savo klientų lėšas jis valdė iki 89 m. amžiaus (vienu metu jis niekuomet neturėjo daugiau nei 15 klientų), o geriausių savo asmeninio portfelio akcijų, kurios jam uždirbo tūkstančius procentų pelno ir kurias jis laikė ne vieną dešimtmetį, nepardavė iki pat savo mirties. Didžiausia jo asmeninė investicija – „Motorolos“ akcijos – investuotus pinigus padidino 30 kartų.Šioje…