Tai klausiantis ir kviečiantis ne tik klausti, bet ir įsiklausyti į save bei kitus vadovėlis. Svarbiausi literatūros vadovėlio „Lingo lego laduto“ siekiai — atskleisti penktos klasės moksleiviams patrauklų kultūros bei literatūros pasaulį, skatinti juos žengti literatūros pasaulio, pasaulio literatūroje ir savęs pasaulyje bei literatūroje atradimo keliu, sudaryti sąlygas jų kūrybiniams atradimams ir išradimams. Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir Išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į moksleivių amžiaus ypatybes, derinami keli literatūros tekstų pateikimo principai — kalendorinis laiko ženklų, teminis, literatūrologinis ir lanksčios literatūros didaktikos — stengiantis priartinti literatūros pasaulį prie moksleivių šiandienos.Siekiama ugdyti ir lavinti moksleivių savianalizės, klausymo, kritinio mąstymo, kalbėjimo, skaitymo, rašymo, literatūrinės analizės, kūrybinės raiškos, bendradarbiavimo gebėjimus. Literatūros vadovėlis „Lingo lego…
Lietuvių kalbos užduočių knygelė IV klasei
Knygelėje pateiktos užduotys padės pažinti sakinio dalis, veiksmažodžių bendratį. Padės atskirti sinonimus nuo antonimų, išplėstinius sakinius nuo neišplėstinių. Padės išmokti ir įtvirtinti daiktavardžių, būdvardžių linksniavimą, veiksmažodžių asmenavimą. Testais mokytojas galės patikrinti mokinių pasiekimus, paįvairinti lietuvių kalbos pamokas.Prekinis ženklas: Briedis
Nė dienos be lietuvių kalbos (CD)
Į dvi kompaktines plokšteles įrašyti dvylikos pamokų pokalbiai, klausomi ir kai kurie skaitomi tekstai (pasakojimai, pasakos, eilėraščiai, mįslės, patarlės ir priežodžiai).Prekinis ženklas: Gimtasis žodis
Lietuvių kalba. Vadovėlis IX–X klasei. II knyga. Rašau
Naujas lietuvių kalbos vadovėlio 9–10 klasėms keturių knygų (SKAITAU, RAŠAU, KALBU, PRIEDAI) komplektas sąlygiškai suskirstytas į tris temines dalis: SKAITAU, RAŠAU, KALBU. Atskirą, ketvirtą, dalį sudaro PRIEDAI – kiekvienos pamokos parankinė knyga, kurioje pateikiamos rašybos, skyrybos, kirčiavimo taisyklės, gramatikos, leksikos normos, teksto redagavimo, morfologijos, sintaksės ir kt. lentelės, schemos.Visos trys dalys pradedamos kartojimu ir baigiamos apibendrinimu, todėl mokytojas gali pradėti dirbti nuo tos dalies, kuri jam priimtinesnė. Visą komplektą sudaro šie leidiniai:1. Lietuvių kalbos vadovėlis 9–10 klasėms (4 knygos).2. Mokinio sąsiuvinis 9–10 klasėms (3 knygos).3. Mokytojo knyga 9–10 klasėms (planuojama išleisti 2011 m. gruodžio mėn.).Vadovėlyje pateikiama teorinė medžiaga, tekstai (tai ir iliustracinė medžiaga teorinėms sąvokoms bei medžiagai paaiškinti, ir medžiaga užduotims…
Šaltinėlis. Elementorius I klasei. 2-oji knyga
Atnaujintą elementoriaus ŠALTINĖLIS komplektą sudaro: trys vadovėlio knygos, trys pratybų sąsiuviniai, mokytojo knyga, kompaktinė plokštelė.Dailininkai RASA SIČIŪNIENĖ, AUŠRA ČAPSKYTĖ, MARIJA MARCELIONYTĖ.Plastilino lipdiniai IRMOS BALAKAUSKAITĖS.Prekinis ženklas: Šviesa
Kalbos ugdymo pratybos 5 klasei. I dalis
PRATIMAI skirti 5 klasių mokiniams, turintiems skaitymo ir rašymo sutrikimų, dirbti per logopedines pratybas. Jie parengti keliant šiuos uždavinius: tikslinti turimus garsinės analizės ir sintezės įgūdžius; turtinti aktyvųjį ir pasyvųjį žodyną;tobulinti kalbos gramatinę sandarą; lavinti rišliosios kalbos įgūdžius; skatinti kalbos vartojimą.Rengiant pratimus naudotos mįslės, patarlės, priežodžiai, sakmės, mitai ir padavimai. Tokios užduotys mieliau atliekamos mokinių, nes jos skiriasi nuo vadovėlyje esančių užduočių.Užduotys atliekamos frontaliai (skaitymo užduotys), individualiai (kai reikia rasti nurodytą garsą, įrašyti raidę, pabraukti nurodytą kalbos dalį ir pan.), grupėse (sprendžiant kryžiažodžius, kuriant pasakojimus ir pan.). Pvz., lapkričio mėnesio 8 pamoka: 1 užduotis atliekama frontaliai, 2 užduotis padaloma į dvi dalis: skaitoma frontaliai, o garsai ir raidės skaičiuojami individuliai.…
Integruotos pratybos lietuvių kalbos egzaminams rengtis
Tai mokymo(si) priemonė 8-12 klasių mokiniams.Knyga skirta tiems, kurie rengiasi 10 kl. pagrindinio ugdymo, 12 kl. valstybiniam bei mokykliniam lietuvių kalbos egzaminams. Patyrusi mokytoja ekspertė pasirinko originalią ir naują metodiką – integruotas pratybas, kurios ne tik padeda rengtis egzaminams, bet ir ugdo lietuvių etnokultūros suvokimą – papročių,tradicijų, švenčių sampratą ir giluminės prasmės paieškas.Knyga skiriama moksleiviams, mokytojams lituanistams, studentams, būsimiesiems mokytojams. Kompaktinėje plokštelėje pateikiami užduočių atsakymai.Prekinis ženklas: Šiaurės Lietuva
Tėvynė – tai kalba. Lietuvių kalba 10 klasei. 2-oji knyga
Vadovėlis skiriamas X klasės mokiniams ir tęsia IX klasės vadovėlio TĖVYNĖ – TAI KALBA kursą. Juo siekiama sudaryti sąlygas įvairių gebėjimų mokiniams įgyti gebėjimų ir pasiekimų, kuriuos apibrėžia Bendrosios programos (2008).Vadovėlyje taikomi sistemiškumo ir integralumo principai. Rengiant jį buvo orientuojamasi ir į kitų mokomųjų dalykų (literatūros, istorijos) programas. Taip mokiniui sudarytos sąlygos suvokti mokymąsi kaip sistemą, atrasti sąsajas tarp atskirų mokomųjų dalykų.Šiuo vadovėliu siekiama stiprinti kalbos pamokų komunikacinį kryptingumą, skatinti produktyvią mokinių kalbinę veiklą, tobulinti ir plėtoti jų gebėjimą pasakyti savo požiūrį apie abstrakčius dalykus, vertinti, argumentuojant remtis įvairiais šaltiniais; efektyviai klausytis, klausti, atsakyti, kelti problemas, svarstyti dalyvaujant įvairaus pobūdžio pokalbiuose; tikslingai taikyti tinkamas kalbėjimo strategijas; remiantis savo kalbėjimo stebėjimu…
Aš esu, tu esi, mes esame…Mokomės lietuvių kalbos. Vadovėlis 11-12 klasei
„Aš esu, tu esi, mes esame…“ – vadovėlis nelietuviškų mokyklų baigiamųjų klasių mokiniams, norintiems pakartoti ir apibendrinti tai, ko išmoko per dešimt metų, bei pasirengti brandos egzaminui. Jis skirtas lingvistinei kompetencijai ugdyti: kalbos sistemai pažinti ir kalbos vartojimo gebėjimams tobulinti.Prekinis ženklas: Gimtasis žodis
Kad sektųsi rašyti be klaidų
Pagal UNESCO statistiką, apie 20 proc. (860 mln.) pasaulio suaugusiųjų nemoka skaityti ir rašyti arba nesugeba dalyvauti savo bendruomenių veikloje kaip visaverčiai jos nariai.Taigi raštingumas yra asmens gebėjimas būti visuomenės nariu, t.y. gebėjimas bendrauti ir bendradarbiauti. Raštingumas, viena vertus, reiškia asmens išsilavinimą, kita vertus, jis apibūdina asmens gebėjimų kokybiškumą ir yra išsilavinimo kokybės ženklas.Prekinis ženklas: Šiaurės Lietuva