Pratybų sąsiuvinis „Sintaksė ir skyryba 8–10 klasėms“ adresuotas bendrojo lavinimo mokyklų 8–10 klasių mokiniams.Leidinį sudaro dvi dalys: „Vientisinio sakinio skyryba“ ir „Sudėtinio sakinio skyryba“. Visos užduotys išdėstytos pagal 7–10 klasių programą, tačiau nėra tiesiogiai susietos su jokiu vadovėliu. Šių pratybų paskirtis – tobulinti sintaksės ir skyrybos žinias, analizuoti ir klasifikuoti padarytas klaidas. Kiekvienos temos pradžioje pirmiausia yra pateikiamos numeruotos sintaksės ir skyrybos (privalomosios ir pasirenkamosios) taisyklės, kurios yra susietos su užduotimis. Kiekvieno skyriaus pabaigoje yra kartojimo užduočių, kurias atlikę mokiniai galės įvertinti savo žinias (pateikiami šių užduočių atsakymai).Prekinis ženklas: Gimtasis žodis
Lietuvių kalbos skyrybos pratimai. 2 dalis
Knygoje mokoma sudėtinio sakinio skyrybos. Leidinys adresuojamas studentams lituanistams, tačiau bus naudingas ir aukštesniųjų klasių moksleiviams, norintiems įtvirtinti mokyklines žinias, pasiruošti baigiamajam egzaminui.Prekinis ženklas: Gimtasis žodis
Šaltinis. Lietuvių kalba III klasei. 2-oji knyga (specialių poreikių mokiniams)
Lietuvių kalbos vadovėlio III klasei antroji knyga. Vadovėlį sudaro keturios knygos. Pritaikė Sofija Četyrkovskienė, Loreta Martišiūtė. Konsultavo surdopedagogė-ekspertė Loreta Barzdonytė-Morkevičienė. Iliustravo Taida Balčiūnaitė. Prekinis ženklas: Šviesa
Lietuvių kalbos užduočių knygelė I klasei
Knygelėje pateiktos užduotys padės pažinti raides ir išmokti skaityti, atskirti ilguosius bei trumpuosius garsus i ir y, u ir ū. Pagelbės mokantis dvibalsių. Jos padės išmokti ir įtvirtinti taisyklę, kaip rašyti žodžius, kurie atsako į klausimą ką?, taip pat žodžius su minkštumo ženklu bei vardus ir vietovardžius. Testais mokytojas galės patikrinti mokinių pasiekimus, paįvairinti lietuvių kalbos pamokas.Prekinis ženklas: Briedis
Naujasis šaltinis. Lietuvių kalba II klasei. 1-oji knyga
Vadovėlio NAUJASIS ŠALTINIS II klasei literatūrinė ir metodinė dalis parengta atsižvelgiant į Bendrosiose programose (2008) pateikiamus mokinių pasiekimo lygmenis (patenkinamą, pagrindinį ir aukštesnį). Kiekvienos temos branduolį sudaro pagrindinio lygmens tekstas. Aukštesniam lygmeniui parinktas to paties teksto tęsinys arba kitas tos pačios temos tekstas. Po tekstu pateikiamos tik aukštesnio lygmens užduotys. Pagrindinio lygmens tekstas tinka ir patenkinamam lygmeniui. Aiškiai diferencijuojami klausimai ir užduotys po tekstu. Pagrindinio lygmens klausimai sunkesni, reikalaujantys ne tik atgaminti perskaitytą medžiagą, bet ir lyginti, grupuoti, atlikti kūrybines užduotis. Pateikiama daug užduočių mokinių sakytinei kalbai ugdyti: pasakoti, vaidinti, deklamuoti, kurti tekstus. Supažindinama su naujausiais vaikų literatūros kūriniais. Skaitomų tekstų žodžiuose mokoma atpažinti ilguosius ir trumpuosius balsius, dvibalsius, priebalsius,…
Vėl žaidžiu žodžiu. Lietuvių kalba VI klasei. 1-oji knyga (specialių poreikių vaikams)
VI klasės lietuvių kalbos vadovėlio VĖL ŽAIDŽIU ŽODŽIU, pritaikyto specialiųjų poreikių mokiniams, pirmoji knyga.Pritaikė Sofija Liorančienė, Loreta Martišiūtė.Prekinis ženklas: Šviesa
Tėvynė – tai kalba. Lietuvių kalba X klasei. 1-oji knyga
Vadovėlis skiriamas X klasės mokiniams ir tęsia IX klasės vadovėlio TĖVYNĖ – TAI KALBA kursą. Juo siekiama sudaryti sąlygas įvairių gebėjimų mokiniams įgyti gebėjimų ir pasiekimų, kuriuos apibrėžia Bendrosios programos (2008).Vadovėlyje taikomi sistemiškumo ir integralumo principai. Rengiant jį buvo orientuojamasi ir į kitų mokomųjų dalykų (literatūros, istorijos) programas. Taip mokiniui sudarytos sąlygos suvokti mokymąsi kaip sistemą, atrasti sąsajas tarp atskirų mokomųjų dalykų. Šiuo vadovėliu siekiama stiprinti kalbos pamokų komunikacinį kryptingumą, skatinti produktyvią mokinių kalbinę veiklą, tobulinti ir plėtoti jų gebėjimą pasakyti savo požiūrį apie abstrakčius dalykus, vertinti, argumentuojant remtis įvairiais šaltiniais; efektyviai klausytis, klausti, atsakyti, kelti problemas, svarstyti dalyvaujant įvairaus pobūdžio pokalbiuose; tikslingai taikyti tinkamas kalbėjimo strategijas; remiantis savo kalbėjimo stebėjimu…
Atrask. Pažink. Skaityk. 2 klasės lietuvių kalbos pratybų sąsiuvinis. 2 dalis
Lietuvių kalbos pratybų sąsiuvinis skirtas antros klasės mokiams. Atlikdami užduotis antrokai mokysis, kurti rašynėlius, rašyti sveikinimus ir kvietimus.Mokiniai įtvirtins lietuvių kalbos rašymo įgūdžius, turės surasti raidžių poras, užrašyti sakinius iš padrikų žodžių, kurti pasakas ir rašinėlius.Svarbiausios II klasės temos ir problemos: pakartoti ir įtvirtinti pirmoje klasėje įgytus rašymo gebėjimus, juos plėsti; veiksmo žodžių samprata, jų rašybos pradmenys; pradinė daiktavardžio samprata, daiktavardžių rašybos pradmenys; daiktų požymių, ypatybių samprata; balsių, priebalsių samprata, ilgųjų, trumpųjų balsių rašyba, žodžių su panašiai tariamais priebalsiais rašymo pratybos.Prekinis ženklas: Vaiga
Lietuvių kalba. Vadovėlis IX klasei. Pirmoji knyga
Lietuvių kalbos vadovėlis IX klasei parengtas pagal 2008 m. patvirtintas Bendrąsias programas, derinant geriausias lietuvių kalbos vadovėlių tradicijas ir šiuolaikines ugdymo tendencijas: nuosekliai dėstoma visa būtina teorinė informacija, siūlomi įvairūs mokymo metodai ir mokymosi būdai, pateikiama skirtingų lygmenų užduočių įvairaus pasirengimo ir pasiekimų mokiniams, kiekvienoje pamokoje siūlomos mokymosi vertinimo ir įsivertinimo galimybės. Praktinė autorių patirtis padiktavo vadovėlio sandaros principą: vadovėlį sudaro tolygios apimties teminiai skyriai, atitinkantys Bendrosiose programose numatytas ir ugdymo procese integruojamas mokinių veiklos sritis: kalbėjimą, skaitymą ir rašymą; kalbos pažinimas vadovėlyje išskiriamas kaip atskiros veiklos sritys. Kiekvienas vadovėlio skyrius gali būti suprantamas kaip savarankiškas modulis ir kaip medžiaga integruotiems mokymo ciklams sudaryti, todėl mokytojams sudaromos galimybės skyrius dėlioti…
Lietuvių kalbos užduotys 9 klasei. III dalis
Pratybų sąsiuvinis parengtas pagal R. Koženiauskienės, D. Mikulėnienės, R. Rinkauskienės vadovėlio „Tėvynė – tai kalba. 9 klasė“ 2 knygos penktą, šeštą ir septintą skyrių. Jis skirtas mokiniams, turintiems lietuvių kalbos mokymosi sunkumų, lietuvių kalbos mokytojams ir specialiesiems pedagogams.Ši mokymo priemonė bus naudinga ir kitiems mokiniams, kuriems lietuvių kalba nėra patslengviausias mokomasis dalykas.Trečiame pratybų sąsiuvinyje mokiniams siūlome rašyti esė, parengti ir pristatyti projektą, skirti pagrindinę mintį, argumentus, daryti išvadas, mokytis rašyti konkrečiai, logiškai ir vaizdingai; sužinoti apie aukštaičių ir žemaičių tarmes, pakartoti šalutinių sakinių rūšis, jų skyrybą.Kiekvienos temos pradžioje paprastai ir aiškiai pateikiame svarbiausias taisykles, paaiškinimus, užduočių atlikimo pavyzdžius, todėl šiuo pratybų sąsiuviniu galima naudotis ir be vadovėlio.Pateikiame įvairias užduotis, kurios…