Ši knyga – socialiai pavojinga.Ir tik po ilgų dvejonių buvo nuspręsta ją išleisti.Nedideliu tiražu.Nedideliu tiražu, bet kietais viršeliais.Undinė RadzevičiūtėPradžioje pasirodė ,,Strekaza“ – juodojo humoro romanas, ir sulaukęs gerbėjų, ir suerzinęs kai kuriuos lietuviškų knygų skaitytojus, ir patekęs į reikšmingiausių 2003 metų knygų dešimtuką Lietuvių literatūros ir tautosakos instituto sprendimu. ,,Frankburgas“ – nauja Undinės Radzevičiūtės knyga – ne mažiau kontroversiškas sunkiai apibrėžiamo žanro tekstas, analizuojantis ir parodijuojantis ofisų visuomenę.Knyga, kaip rašo autorė, pavojinga… Iš knygos „Frankburgas“:Miestas, kuriame gyveno Frankas, iš lėktuvo buvo panašus į suglamžytas kelnes, o pro dangoraižio langą – į karo lauką.Griuvėsiai prie griuvėsių.Miestas gulėjo visiškai nusiaubtas įnirtingų statybų ir restauravimo darbų.* * *Pirmadieniais, devintą valandą ryto, daugelis gražiau…
Negyvenami miestai
Kodėl jauna mergina apsigyvena atominėje slėptuvėje?Ko ji tikisi iš gražuolių vyrų reklaminiuose plakatuose?Kokį pėdsaką motina palieka dukters gyvenime?Ar įmanoma keisti praeitį ir kurti naujus prisiminimus?Kaip nepaliaujamame šių dienų informacijos sraute išgirsti vienam kitą?Kada mes atsiduriame negyvenamuose miestuose? Negyvenami miestai – tai miestai praeityje. Miestai, kuriuose augome.Tai miestai reklamose – gražių, bet neįgyvendinamų svajonių pasaulyje.Miestai, kuriuos paliekame, persikėlę į kitas šalis ar į kitą realybę.Miestai internete, kuriuos statome nežinodami, ar kada nors pastatysime.Alina Meilūnaitė (g. 1975) – komunikacijos ir informacijos mokslų daktarė, reklamos ir medijų kritikė. Baigė VU Žurnalistikos institutą, dirbo spaudoje.„Negyvenami miestai“ – pirmas jos romanas. Tai pasakojimas apie jauną žurnalistę, gyvenančią slėptuvėje ir įsimylinčią vyrus iš reklaminių plakatų. Jautriai papasakota…
Pradorų Palydovas (PFAF-465)
Du romanai viename tome!Afrika. Pradžia.Dauguma žmonių Žemėje išmirė arba pabėgo į žvaigždes. Tik Afrikoje verda gyvenimas – čia veisiasi mamutų bandos, ropliažmogiai, klesti siaubingi religiniai kultai. Čia medžioja ir paslaptingasis Rinkėjas, kuris tikina saugantis žmonijos ir gyvūnijos genetinį paveldą…Pradorų PalydovasIšplitusią galaktikoje Valstybę valdo dirbtiniai intelektai. Ne visiems žmonėms tai patinka, todėl daugėja sąmokslų, maištų. Tą supranta ir sugeba pasinaudoti tikrieji žmonijos priešai – žmogėdriškieji ateiviai pradorai..Prekinis ženklas: Eridanas
Ищи Московского сфинкса
Альфонсас Эйдинтас (Alfonsas Eidintas) – известный литовский историк (доктор исторических наук, профессор), дипломат.Родился 4 января 1952 г. в местечке Вайгува (Кельмеский район). С 1969 г. – студент, ассистент, старший преподaватель, доцент, заведующий кафедрой всеобщей истории Исторического факультета Вильнюсского государственного педагогического института.С 1986 г. – зав. отделом и зам. директора Института истории Литвы.С конца 1993 г. – на дипломатической службе Литовской Республики: посол Литвы в США (1993-1997), Канаде (1997-1999), Израиле (2002-2005) и Норвегии (2006-2009), в настоящее время – Посол по особым поручениям в МИД Литвы.Опубликовал около 50 научных статей, в том числе в изданиях США, Швеции, Великобритании и Германии. Автор 17 книг по истории Литвы 20 столетия, некоторые из них изданы…
Po repeticijos. Pokalbiai apie teatrą
Poetė, prozininkė, dramaturgė ir eseistė Dovilė Zelčiūtė šioje pokalbių apie teatrą knygoje susitinka su šešiolika šiandienos Lietuvos teatro kūrėjų. Su autore čia kalbasi aktoriai Birutė Raubaitė, Doloresa Kazragytė, Petras Venslovas, Jūratė Onaitytė, Alma Masiulionytė, Birutė Mar, Gytis Ivanauskas, Rasa Samuolytė, Nelė Savičenko, Dainius Gavenonis, Darius Meškauskas, Danutė Juronytė. Knygoje rasime ir aktoriaus Leonardo Zelčiaus eskizą, profesinėmis įžvalgomis dalijasi režisieriai Gytis Padegimas, Gintaras Varnas ir Oskaras Koršunovas.Knygoje „Po repeticijos“ dominuoja interviu žanras, taip pat skelbiamos kelios autorės recenzijos ir esė.Autorė drauge su kalbinamuoju žmogumi bando įvardyti, kas aktoriui ir režisieriui yra teatro magija, kokias funkcijas teatras atlieka šiandieniniame gyvenime. Svarstoma, ką teatras pajėgus duoti žiūrovui ir sykiu – kuriančiajam teatrą.Visada maniau,…
Stalo kalnas
Vladas Braziūnas savo eilėraščiais – ne tik kalbos meistras, kaip statybinę medžiagą kūrybingai naudojantis tarmybes, frazeologizmus, mitologizmus, etnologizmus, baltiškosios kultūros žodinę emblematiką. Poetas – ir restauratorius, kuriam svarbiausias vektorius, naudojant bet kurį įvaizdį – grįžtamasis ryšys su istorija ir priešistore, didysis, amžinasis grįžimas į pradžią. Į žmogaus ir žmonijos pradžią, į tikėjimo ir dievoieškos pradžią, į meilės ir kalbos pradžią. Knyga „Stalo kalnas“ – tai poezija kaip mėginimas atsiminti šimtmečių ir tūkstantmečių senumo istoriją, iškelti iš pasąmonės tos patirties fragmentus, atgaivinti ją.Prekinis ženklas: Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla
Iškiliausios Lietuvos moterys
Istorinių romanų trilogijaKaralienė Morta: meilė ir karūnos žavesysRomanas nukelia į iškilios karalienės Mortos laikus – XIII amžių ir pasakoja apie garsias to meto asmenybes, jų gyvenimus ir nuotykius, karaliaus dvaro intrigas.Jame skaitytojas sutiks ne tik ryžtingą karalienę, karaliaus patarėją, iškilmių puotose besišypsančią moterį, bet ir patirs jaunosios kunigaikštytės aistringą, kupiną nuotykių meilę, jau subrendusios Mortos moterišką jautrumą, užuojautą, motinišką švelnumą, rūpestingumą ir niekada neblėstančią meilę karaliui Mindaugui. Sutiks ir karalių Mindaugą. Tik šį kartą – ne su kalaviju rankose… Kunigaikštienė Birutė: taurios meilės dramaRomano veiksmas vyksta gūdžiais viduramžių laikais – XIV amžiuje. Du broliai – didieji kunigaikščiai Algirdas ir Kęstutis – sėkmingai valdo iš tėvo Gedimino paveldėtas žemes, kuria naujas šeimas, augina…
Prieš aušrą
XIX a. vidurio Lietuvos kultūrinis, visuomeninis gyvenimas neatskiriamas nuo Lietuviųtautinio atgimimo idėjų formavimosi procesų. Knygoje tarsi piešiami to meto Lietuvoskultūros veikėjų portretai. Analizuodamas Simono Daukanto, tapytojo Jono Zenkevičiausaplinką, knygos autorius perteikia spalvingą XIX a. vidurio Lietuvos dailės (ir dailininkų)pasaulį. Nors dauguma knygos personažų yra meno pasaulio atstovai (M. Kulieša, A. Žametas-Žemaitis, F. Smuglevičius ir kt.), tačiau tai nėra eilinis biografijų sąvadas. Platusistorinis kontekstas atskleidžia ne tik sudėtingas iškilias asmenybes, bet ir visą XIX a. Lietuvos kultūrinę bei politinę situaciją.Prekinis ženklas: Versus aureus
Vergai ir Dykiai
Dramoje vaizduojama Lietuva prieš pirmąjį pasaulinį karą iki jos išvadavimo – Nepriklausomybės paskelbimo. Tačiau ne istoriniai faktai dramoje yra svarbiausieji.Tragedija prasideda ir baigiasi Senutės – tautos dvasią-sielą simbolizuojančio personažo – žodžiais. Ji pasirodo lemtingais tautai ir jos laisvei momentais, laimina pasišventusių Tėvynei herojų būtį, bet nepasmerkia jos piktadarių.Drama išleista originaliu Vydūno raidynu, tačiau rašybos skirtumai nesudaro jokių didesnių sunkumų perskaityti netgi pirmąjį knygos puslapį, o gilinantis į Vydūno tekstus, turbūt pasitvirtins daugelio jį skaitančių įžvalga, kad ši paties mąstytojo sukurta rašyba tik palengvina jo išsakomų minčių suvokimą.Prekinis ženklas: Jūsų Flintas
Servijaus Galo užrašai
Antroji jauno rašytojo, turinčio klasikinį išsilavinimą, knyga. Romane modeliuojamas mūsų eros pirmojo šimtmečio antrosios pusės senovės Romos gyvenimas. Luošas poetas Servijus Galas pasakoja savo meilės ir kančių istoriją. Ryškūs pranašų apsimetėlių Arijaus, Varono, herojaus motinos, Romos teisėjų paveikslai. Tikroviška to meto imperijos sostinės atmosfera įtraukia skaitytoją ir suteikia nepamirštamų išgyvenimų.Prekinis ženklas: Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla