Mokydamiesi iš matematikos mokymosi komplekto „Riešutas“ mokiniai nėra pasyvūs stebėtojai.Kartu aptariamos situacijos, užduotys, iliustracijos, tekstas naudingas ir silpnesnių gebėjimų mokiniams, t. y. stengiamasi ugdyti vaiką ne mechaniškai atliekantį užduotis, o mokantį reikšti savo nuomonę ir gebantį ją pagrįsti. Visos pažangios idėjos išliko ir atnaujintame „Riešuto“ komplekte.Dalis vadovėlio integracinių temų pakeista, kai kurios matematinės temos tik pakoreguotos. Pateikiama ir naujų užduočių.Keitėsi ir pratybų sąsiuviniai. Nėra dalomosios medžiagos, todėl pratybų sąsiuviniuose įsegti karpomieji puslapiai.Testų struktūra kitokia nei ankstesniame I klasės leidinyje. Užduotys įvairios (nuo paprasčiausių, reikalaujančių tik matematinių žinių, iki sudėtingų (papildomos užduotys), kurioms atlikti reikia aukštesnio matematinių gebėjimų lygio. Įsivertinimas galimas nuo pirmos klasės.Interaktyvioji mokytojo knyga parengta PDF formatu. Jos interaktyvumas…
Matematika IX klasei. 2-oji knyga
IX klasės matematikos vadovėlio komplekte ypač kruopščiai apgalvota metodinė sistema, skatinanti kiekvieno mokinio norą mokytis ir tobulėti, pagal galimybes lavinti matematinius gebėjimus. Užduotys parengtos taip, kad mokiniai mokytųsi dirbti savarankiškai, o jų įgyjamos žinios būtų pritaikomos. Daug dėmesio skiriama ugdymo turinio diferencijavimo, atsižvelgiant į mokinių patirtį, klausimams. Siekta, kad vadovėlio komplekto turinys ir jo pateikimo būdai padėtų mokiniams suprasti matematikos svarbą kasdieniame gyvenime, pritaikomumą įvairiems žmonių poreikiams, ugdytų mokinių žinių troškimą, atvirumą, atkaklumą, nusiteikimą nuolatinei kaitai, valingumą, norą, atsakomybę ir poreikį mokytis tiksliųjų, technologijų ar kitų dalykų. Vadovėlyje daug dėmesio skiriama tam, kad mokiniai suprastų matematikos vidinius ir išorinius ryšius, išmoktų jais naudotis. Išoriniai matematikos ryšiai atskleidžiami nagrinėjant įvairias gyvenimiškas…
Formulė. Matematika V klasei. 2-oji knyga
Naujajame matematikos vadovėlio komplekte FORMULĖ daug dėmesio skiriama tam, kad mokinių įgyjamos žinios būtų naudingos ir gerai įprasmintos. Akcentuojamas mokinių matematinių gebėjimų ir nuostatų formavimas.Mokymosi procese svarbiausia mokinys, jo poreikiai ir galimybių plėtra. Stengiamasi kryptingai ir nuosekliai plėtoti mokinių kūrybines galias, gebėjimą kritiškai mąstyti, komunikuoti ir bendradarbiauti, spręsti problemas, ugdyti savarankiškumą, nusiteikimą imtis atsakomybės, nuostatą ir gebėjimą mokytis visą gyvenimą, tobulėti, pritaikyti matematikos žinias kitose srityse.Prekinis ženklas: Šviesa
Matematika 10 klasei. 1-oji knyga
X klasės matematikos vadovėlis yra 2009 metais išleisto IX klasės matematikos vadovėlio tęsinys. Jį sudaro dvi knygos. Ilgalaikį matematikos mokymo X klasėje planą rasite čia. Prekinis ženklas: Šviesa
Riešutas. Matematika 3 klasei. 1-oji knyga
Matematikos vadovėlis III klasei. Vadovėlio komplektą sudaro: Vadovėlis. 1-oji, 2-oji ir 3-ioji knyga Pratybų sąsiuviniai. 1-asis, 2-asis ir 3-iasis sąsiuvinis Papildomų užduočių sąsiuviniai. 1-asis, 2-asis ir 3-iasis sąsiuvinis Mokytojo knyga. I, II ir III dalis Testai. Matematikos mokymo III klasėje planus rasite čia. Prekinis ženklas: Šviesa
Verslo ir vadybos matematika
Šis vadovėlis pirmiausia skiriamas universitetų ir kitų aukštųjų mokyklų studentams, pasirinkusiems verslo ir vadybos krypčių studijas, nes čia labiausiai akcentuojamos galimybės taikyti matematiką ekonomikoje.Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto Tarptautinio verslo mokykla
Formulė. Matematika VI klasei. 2-oji knyga
FORMULĖ – tęstinis mokomasis komplektas, skiriamas matematikai mokytis VI klasėje. Jame įgyvendinama naujausia matematikos ugdymo programa, ŠOK serijos vadovėliams būdingi principai ir autorių idėjos.FORMULĖS vadovėlį sudaro dvi knygos. Kiekvienoje knygoje yra penki skyriai, skyrių apibendrinimai ir trijų lygių kartojimo uždaviniai. Kiekvienos knygos gale pateikiami kartojimo uždavinių atsakymai, matematikos terminų žodynėlis. Visų kitų vadovėlio uždavinių atsakymai yra mokytojo knygose. ŠOK serijos vadovėlius jungiančios projektinių darbų temos trumpai pristatomos jau pirmos knygos įvade. Čia apibūdinama ir vadovėlio sandara (ji analogiška V klasės vadovėliui FORMULĖ), pateikiami nurodymai, kaip naudotis vadovėliu. Vadovėlyje yra daug užduočių, kurios skatina mokinius bendrauti, nuosekliai lavina jų matematinį mąstymą ir problemoms spręsti būtinus gebėjimus. Vadovėlyje daug dėmesio skiriama tam, kad…
Matematika gimnazijų 1 klasei. 2-oji knyga
Naujas matematikos vadovėlis skiriamas gimnazijų I klasės mokiniams, besimokantiems matematikos pagal bendrojo lavinimo mokyklos pagrindinio ugdymo IX–X klasių matematikos programą ir ketinantiems XI–XII klasėse pasirinkti išplėstinį matematikos mokymosi kursą.Autoriai siūlo vadovėlį, kuris atitinka naują dėstomo dalyko turinį ir gimnazijose besimokančių mokinių poreikius. Naujajame vadovėlyje rasite ir įvairių matematikos mokymosi metodikų.Vadovėlio teorinė medžiaga papildyta keliomis bendrojo lavinimo mokyklos pagrindinio ugdymo IX–X klasių matematikos programos 2007 m. projekte nepaminėtomis temomis. Didelis dėmesys skiriamas bendruosius ir dalykinius gebėjimus ugdantiems uždaviniams:užduotys faktams ir naujoms procedūroms tiesiogiai taikyti;užduotys, reikalaujančios supratimo, analizės ir sintezės, taikant žinias sudėtingesnėse situacijose;užduotys, reikalaujančios nestandartinio, netradicinio, originalaus mąstymo gebėjimų;užduotys, ugdančios matematinio komunikavimo, problemų sprendimo, mokėjimo mokytis gebėjimus;užduotys, skatinančios domėjimąsi matematika.Šio vadovėlio…
Matematika. Vadovėlis IV klasei. 2-oji knyga
Matematikos“ vadovėlio komplektą IV klasei sudaro: vadovėliai – 3 knygos; pratybų sąsiuviniai – 3 dalys; testai Rengiant IV klasės „Matematikos“ vadovėlį buvo laikomasi tokių pat principų ir struktūros, kaip ir rengiant I–III klasių vadovėlius. Vadovėlio turinys atitinka Bendrųjų programų reikalavimus, dera su žemesnių klasių matematikos vadovėliais ir užtikrina mokymosi tęstinumą V klasėje. Bendrosiose programose pateiktą matematikos turinį autoriai stengėsi įgyvendinti kūrybiškai, parinkdami su realiomis situacijomis susijusias užduotis. Medžiaga išdėstyta taip, kad didžiausias dėmesys tektų pagrindinėms (skaičiavimų) temoms, o kitos būtų prasmingai į jas integruotos. Be to, vadovėlio turinys buvo derintas su kitų mokomųjų dalykų programomis ir vadovėliais. Naujos temos pateiktos taip, kad mokiniai jas aiškintųsi tardamiesi ir remdamiesi turimomis žiniomis. Savo samprotavimus…
Matematika. Vadovėlis VIII klasei. Antroji knyga
Matematikos vadovėlio VIII klasei komplektas parengtas pagal atnaujintas Bendrąsias programas ir yra vadovėlių ,,Formulė“ V ir VI klasėms ir „Matematika“ VII klasei tęsinys.Vadovėlis parengtas laikantis serijos „Šok“ vadovėlių komplektų struktūros. Pasistengta, kad vadovėlio medžiaga savo sudėtingumu, kiekiu ir proporcijomis atitiktų aštuntoko amžiaus ypatybes, būtų jam patraukli, motyvuojanti ir mokanti mokytis. Modeliuojant mokomąsias situacijas, formuluojant iš jų išplaukiančius klausimus ir užduotis, atsižvelgta į mokinių įvairovę pagal pasiekimų lygius, skirtingus mokinių polinkius ir poreikius, mokymosi stilių.Vadovėlio turinys ir jo metodinė sąranga sudaro prielaidas mokiniams sėkmingai formuotis Bendrosiose programose apibrėžtas vertybines nuostatas, kryptingai, sistemingai ir kompleksiškai įgyti tvirtų ir integruotų matematikos žinių, plėtoti savo matematinio komunikavimo ir problemų sprendimo gebėjimus, įgyti matematikos dalyko…