Lietuvių kalbos vadovėlio III klasei pirmoji knyga. Vadovėlį sudaro keturios knygos.Pritaikė Sofija Četyrkovskienė, Loreta Martišiūtė.Konsultavo surdopedagogė-ekspertė Loreta Barzdonytė-Morkevičienė.Iliustravo Taida Balčiūnaitė.Prekinis ženklas: Šviesa
Rito rato ratuto. Lietuvių literatūra VI klasei. 2-oji knyga
VI klasės literatūros vadovėlio koncepcijos kodas slypi pavadinime RITO RATO RATUTO: rito (riedėjimas, ritmas, veržlumas) — gamtos (saulės) ir žmogaus gyvenimiškosios bei kultūrinės (literatūrinės) kelionės (ritimosi) ir pažinimo skatinimas, rato (ratas) — gyvenimiškosios ir literatūrinės kartotės patikimumo bei atradimų vertės pabrėžimas, ratuto (sutartinės priedainis, apvainikuojantis buvimą kartu, kūrybą) — tradicijų išsaugojimo ir novatoriškų kūrybinių impulsų darnos teigimas. Vadovėlyje tradiciniai lietuvių tautosakos, pasaulinės bei lietuvių klasikos ir šiuolaikinės vaikų literatūros tekstai pateikiami tam tikra tvarka, tačiau skaitytojams (mokytojams ir mokiniams) sudaromos galimybės rinktis jų skaitymo pobūdį, iš pradžių siekiant aktualizacijos, veiksmingesnio įspūdžio, susidomėjimo, paskui — literatūrinės analizės gelmės bei savų kūrybinių impulsų polėkio. Serijos dailininkas Agnius Tarabilda. Prekinis ženklas: Šviesa
Żołądź. Poznawanie świata. Podręcznik dla klasy I. Książka druga. Ja i czas (Seria „ŠOK)
Pagrindinis pirmos klasės pasaulio pažinimo mokomųjų priemonių komplekto „Gilė“ tikslas – ugdyti vaiko gamtamokslinį raštingumą ir kartu formuoti bendrąsias vertybines nuostatas, plėtoti gebėjimus bendrauti ir bendradarbiauti, konstruktyviai spręsti kylančias problemas, suvokti socialinę, istorinę ir geografinę aplinką, išmokyti prasmingai ir atsakingai veikti.Pasaulio pažinimo vadovėlį sudaro 2 knygos: „Mano pasaulis“, „Aš ir laikas“.Vadovėlio „Gilė“ mokomosios medžiagos teorinė dalis (įvairios gyvenimiškos situacijos, problemos, reiškiniai, objektai, žmonijos patirtis ir pasiekimai, mokslo atradimai) orientuojama į konkrečią praktinę veiklą. Kreipti mokinių veiklą reikiama linkme padeda probleminiai klausimai, kuriais autoriai skatina mokinius būti aktyviais kalbinės ir gamtamokslinės veiklos dalyviais. Daug dėmesio skiriama vaiko veiklai planuoti, individualiems mokymosi uždaviniams kelti, patirties refleksijai. Siūloma su vaikais dažnai kalbėti apie…
Lietuvių literatūra 10 klasei. Vadovėlis (serija „Skaitau-rašau-pažįstu“)
Vadovėlio medžiaga suskirstyta į keturis skyrius: „XX a. vidurio lietuvių stambiosios prozos kontekstai“, „XX a. antrosios pusės lietuvių smulkiosios prozos kontekstai“, „XX a. antrosios pusės lietuvių poezijos kontekstai“, „Naujausios lietuvių prozos kontekstai“.Prekinis ženklas: Gimtasis žodis
Istorija. Vadovėlis VIII klasei. Pirmoji knyga (serija „Šok“)
VIII klasės istorijos vadovėlio komplektas savo sandara panašus į tos pačios serijos VII klasės istorijos vadovėlį ir į kitų dalykų „Šok“ vadovėlius.VIII klasės istorijos kursas apima visą viduramžių istoriją ir dalį naujųjų laikų istorijos. Pirmoji knyga skirta viduramžiams. Jie apima maždaug tūkstančio metų istoriją ir yra dalijami į smulkesnius laikotarpius. Antroje vadovėlio dalyje kalbama apie ankstyvuosius naujuosius laikus. Tai istorijos laikotarpis, kuris tęsėsi nuo XV amžiaus pabaigos iki XVII amžiaus vidurio.Visa mokomoji medžiaga suskirstyta į aštuonis skyrius. Skyrius apima kelias temas. Kiekviena tema (dvi trys atlankos) nagrinėjama tuo pačiu principu, kaip ir visuose serijos „Šok” vadovėliuose. Ji pradedama pamokos uždaviniais, toliau pateikiama mokomoji medžiaga, skatinanti aktyvią mokinių veiklą per pamoką.…
Etika 7-9 klasei
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos leista naudoti. Šioje knygoje yra 64 etikos pamokos, skirtos VII–IX klasėms. Tai puikus vadovėlis – istorijų knyga mokiniams, jų tėvams ir mokytojams. Pagrindinis vadovėlio veikėjas sprendžia ne tik gyvenimiškas, bet ir etines, filosofines, psichologines bei logines problemas, kurios aptariamos beletristinėse istorijose, trumpuose teoriniuose įvaduose bei vadovėlyje pateiktose užduotyse ir pratimuose. Vadovėlio neverta skaityti tiems, kurie tikisi rasti galutinius atsakymus (doro elgesio receptų ir taisyklių bei tuščių postringavimų apie moralę). Vadovėlio tikslas – kelti kuo daugiau klausimų, skatinti stebėti įprastus dalykus ir suvokti, kad tu esi žmogus – žmogus tarp kitų žmonių. Vadovėlis 2001 m. laimėjo I-ąją LR švietimo ir mokslo ministerijos premiją.Prekinis ženklas: Kronta
Filosofija: žmogus. Vadovėlis XII klasei
J. Baranovos ir T. Sodeikos vadovėlis FILOSOFIJA: ŽMOGUS XII klasei parengtas pagal šiuo metu galiojančią filosofijos, kaip pasirenkamosios socialinio ugdymo disciplinos, programą. Nuo ankstesnio Filosofijos vadovėlio jis skiriasi didesniu pritaikomumu mokyklos reikmėms. Čia labiau atsižvelgiama į mokinių amžių ir jų galimybes suvokti pateikiamą medžiagą. Todėl naujojo vadovėlio struktūra yra kitokia. Atsisakyta sunkesnių temų, bet palikta ta pati konceptuali prielaida – vadovėlyje fenomenologiškai aptariami pagrindiniai žmogaus fenomenai. Taip pat laikomasi mokykloms jau patvirtintos konceptualios iš Imanuelio Kanto perimtos filosofinės antropologijos nuostatos: filosofijos vadovėlis mokinius turi skatinti mąstyti apie fundamentaliuosius žmogų atskleidžiančius veiklos aspektus – darbą, žaidimą, kovą, mirtį, tikėjimą, meilę, kūrybą. Vadovėlis skatina analizuoti žmogui suteiktas kūrybines galias. Svarstoma grožio santykis…
Literatūros šaltiniai. Vadovėlis X klasei. 2 dalis
Pagal Bendrąsias programas (2008 m.) atnaujintas vadovėlis Literatūros šaltiniai X klasei plačiąja prasme siekia dviejų, iš principo prieštaraujančių vienas kitam, tikslų: užbaigti ir apibendrinti pagrindinės mokyklos literatūrinio ugdymo kursą ir parengti mokinius baigiamųjų klasių literatūros pamokoms, pradėti literatūros istorijos, proceso studijas. Metodiškai visiškai naujas dalykas, palyginti su žemesniųjų klasių vadovėliais, – kiekvienas skyrius turi sąlygiškai mokslinę, literatūrologinę dalį, po kurios pereinama prie grožinių tekstų analizės. Taip mokiniai pratinami prie literatūrologinės prigimties vadovėlių, iš kurių mokysis baigiamosiose klasėse. Dauguma mokytojų teigia, jog šitoks sumanymas – jau X klasėje pratinti prie literatūrologinių tekstų skaitymo ir pradėti literatūros istorijos dėstymą – pasitvirtino. Visiškai netikėtai toks abiejų K.Urbos vadovėlių (Literatūros laukai IX klasei ir…
Šaltinis. Lietuvių kalba IV klasei. 4-oji knyga (specialių poreikių mokiniams)
Lietuvių kalbos vadovėlio IV klasei ketvirtoji knyga. Vadovėlį sudaro keturios knygos. Pritaikė Loreta Barzdonytė-Morkevičienė. Dailininkė Eglė Valiūtė. Prekinis ženklas: Šviesa
Žemė 9. Geografijos atlasas IX klasei
Atlaso turinys suderintas su vadovėliu IX klasei „Žemė“. Atlase pateikiami žemėlapiai skirstomi į tris teminius blokus: Lietuvos gamtiniai žemėlapiai, Lietuvos socialiniai žemėlapiai ir pasaulio socialiniai žemėlapiai.Prekinis ženklas: Briedis