Dar vienu smūgiu pasirenk lietuvių kalbos ir literatūros brandos egzaminui.Prekinis ženklas: Dakra
Lietuvių kalbos pratybos V klasei
Pratybos skirtos mokiniams, ugdomiems pagal individualizuotas programas.Prekinis ženklas: Lucilijus
Lietuvių kalbos užduotys 5-6 klasėms. 1 dalis
Lietuvių kalbos užduočių knygos 5–6 kl. I dalis skirta fonetikai ir leksikologijai. Fonetikos skyrius dar turi ir akcentologijos pradmenų, kadangi mokantis taisyklingos bendrinės tarties svarbu laikytis ir norminio žodžių kirčiavimo reikalavimų. Tačiau negalima nepažymėti, jog visi pratimai (tiek skirti kalbos garsinei sandarai, tiek žodžiui) turi praktinę paskirtį: padėti mokiniui sąmoningai mokytis taisyklingiau, aiškiau, raiškiau kalbėti, suprasti kitų kalbą, pagal galimybes – įgyti bent minimalius gebėjimus bendrauti rašytine kalba. Visos žinios, visi paaiškinimai, komentarai, taisyklės turi tik pagalbinį, šalutinį, antraeilį vaidmenį. Todėl visur ir visada dėmesio centre turėtų išlikti mokinių kalbinė veikla (klausymas, skaitymas, rašymas, kalbėjimas), kalbos vartosena.TURINYSFONETIKA IR AKCENTOLOGIJAKalbos garsai ir raidėsRaidynas (abėcėlė)Kalbos padargaiBalsiai ir priebalsiaiIlgieji ir trumpieji balsiaiSkardieji ir…
Laikas 10. Istorijos vadovėlis X klasei 2 dalis
Ketvirtajame naujos kartos istorijos mokymo priemonių projekto „Laikas“ vadovėlyje nagrinėjami įvykiai po Pirmojo pasaulinio karo iki dabartinių laikų aktualijų. Iš 47 temų 19 skirta Lietuvos istorijai. Vadovėlyje yra papildomų rubrikų, skirtų išeitai medžiagai įtvirtinti, skatinti mokinius domėtis istorija, patarimų darbui su istorijos šaltiniais, projektinės veiklos siūlymų.Prekinis ženklas: Briedis
Projektas „Kūnas ir sveikata“. Užduotys 1-2 klasės mokiniams. Serija „Zebras“
Serijos „Zebras“ projektų sąsiuviniai skiriami pradinės mokyklos pasaulio pažinimo pamokoms. Mokiniai atlieka projektus pagal savo pomėgius ir gebėjimus. Dirbdami individualiai, poromis ar grupėmis stebi, tyrinėja, vertina, mokosi planuoti, kelti klausimus, ieškoti sprendimo būdų.Sąsiuvinio gale esančioje įsegėlėje segami projektų sąsiuvinio lapai ir papildoma medžiaga – kuriamas asmeninis projektų aplankas.Integruotų projektų seriją „Zebras“ sudaro: • projektų sąsiuviniai mokiniams;• metodinės rekomendacijos su dalijamąja medžiaga mokytojui.I–II klasė:Laikas Kūnas ir sveikataIII–IV klasė: Kelionė laiku Žiniasklaida ir vartotojaiŽemė ir visataPrekinis ženklas: Šviesa
Šaltinėlis. Elementorius I klasei. 1-oji knyga
Atnaujintą elementoriaus ŠALTINĖLIS komplektą sudaro: trys vadovėlio knygos, trys pratybų sąsiuviniai, mokytojo knyga, kompaktinė plokštelė.Pirmąją elementoriaus knygą papildo įdedalai: raidžių juostelė su slankikliu; knygelė „Dovanų pasakos“.Dailininkai GINTAUTAS ŽYGAS, RASA SIČIŪNIENĖ.Plastilino lipdiniai IRMOS BALAKAUSKAITĖS.Prekinis ženklas: Šviesa
Vienu smūgiu. Pasirenk valstybiniam lietuvių gimtosios kalbos egzaminui
Šioje knygoje pateikti svarbiausi konstektai, temos, idėjos, problemos, motyvai.
Kraina liczb. Matematika III klasei.1-oji knyga (lenkų kalba)
Atnaujintas matematikos vadovėlis III klasei.Matematikos vadovėlio komplektą SKAIČIŲ ŠALIS III klasei mokykloms mokomąja lenkų kalba sudaro: vadovėlis (pirmoji, antroji knyga), pratybų sąsiuviniai (1-asis, 2-asis sąsiuvinis).Dailininkas Norbertas Zovė.Prekinis ženklas: Šviesa
Knygų dienos. Skaitiniai VIII klasei. 2-oji knyga
Atnaujinti literatūros skaitiniai VIII klasei. Vadovėlį sudaro trys knygos. „Vargų ir meilės dienos“ — taip vadovėlio autorius patikslina šios dalies teminę kryptį. O gal… kryptis, dvi amžinąsias literatūros — epikos, lyrikos, dramaturgijos — temas? Skaitydami, kalbėdamiesi, atsakinėdami galbūt suvoksite, jog tie dalykai — vargai, žmogiškasis skausmas ir meilė, palaima — tiek gyvenime, tiek literatūroje sunkai atskiriami. Prekinis ženklas: Šviesa
Pupa. Lietuvių kalba I klasei. 1-oji knyga
Vadovėlis skirtas pirmai klasei.Pirmoji vadovėlio knyga „Mano daiktai“ apima ikielementorinį ir dalį elementorinio laikotarpio. Ikielementorinio laikotarpio medžiaga skirta tam, kad vaikai pirmomis mokslo metų dienomis labiau atsivertų, o mokytojai galėtų ištirti savo ugdytinių kalbos lygį, žodžių bagažą, kalbinę raišką. Siūloma kalbėti apie mokiniams svarbius jų aplinkos daiktus – žaislus, lovą, šlepetes, knygas, kuprinę, kompiuterį; apie daiktų panaudojimą, priežiūrą, tvarką. Stengiamasi sudaryti kuo daugiau situacijų dialogui. Aptariami, tačiau neakcentuojami daiktų požymiai. Ugdomas kūrybiškas mokinių požiūris į daiktus, lavinamas gebėjimas fantazuoti.Pirmoje dalyje apie daiktus kalbama neatsitiktinai. Manome, kad vaikui apie konkretų daiktą kalbėti lengviau negu apie asmenį (tegu net ir apie patį save).Numatoma išleisti antrąją vadovėlio knygą „Aš esu aš“ ir trečiąją…