• Knygų naujienos

    Je reussirai! Tu paries? Prancūzų kalbos testai ir užduotys su atsakymais besiruošiantiems brandos egzaminui

    Šis leidinys skiriamas XI–XII klasių mokiniams, besirengiantiems prancūzų kalbos brandos egzaminui. Jis padės pasiruošti kalbos vartosenos, klausymo, skaitymo, kalbėjimo ir rašymo testams. Leidinyje pateikiami: įvairių užduočių pavyzdžiai; autentiški dokumentai; užduočių atsakymai; garso įrašų transkripcijos. Leidinį parengė prancūzų kalbos specialistai iš Prancūzijos.Prekinis ženklas: Presvika

  • Knygų naujienos

    Rito rato ratuto. Lietuvių literatūra VI klasei. 1-oji knyga

    VI klasės literatūros vadovėlio koncepcijos kodas slypi pavadinime RITO RATO RATUTO: rito (riedėjimas, ritmas, veržlumas) — gamtos (saulės) ir žmogaus gyvenimiškosios bei kultūrinės (literatūrinės) kelionės (ritimosi) ir pažinimo skatinimas, rato (ratas) — gyvenimiškosios ir literatūrinės kartotės patikimumo bei atradimų vertės pabrėžimas, ratuto (sutartinės priedainis, apvainikuojantis buvimą kartu, kūrybą) — tradicijų išsaugojimo ir novatoriškų kūrybinių impulsų darnos teigimas. Vadovėlyje tradiciniai lietuvių tautosakos, pasaulinės bei lietuvių klasikos ir šiuolaikinės vaikų literatūros tekstai pateikiami tam tikra tvarka, tačiau skaitytojams (mokytojams ir mokiniams) sudaromos galimybės rinktis jų skaitymo pobūdį, iš pradžių siekiant aktualizacijos, veiksmingesnio įspūdžio, susidomėjimo, paskui — literatūrinės analizės gelmės bei savų kūrybinių impulsų polėkio.   Serijos dailininkas Agnius Tarabilda. Prekinis ženklas: Šviesa

  • Knygų naujienos

    Kūrybinio rašymo dirbtuvės III-IV klasės mokiniams. Pirma dalis

    Kūrybinės užduotys kviečia III–IV klasės mokinius į savarankiško mokymosi dirbtuves. Vaikai atliks užduotis ir kurs rišlius tekstus (pasakojimus, aprašymus ir kt.), parengtus remiantis atnaujintos „Pradinio ugdymo lietuvių kalbos bendrosios programos“ projekto (2013) medžiaga ir apims šiuos kūrybinio rašymo gebėjimų ugdymo aspektus:Pasakojimo kūrimą. Pasakojimai kuriami:1) pagal paveikslėlių seriją;2) pagal pateiktą pradžią ir pabaigą;3) savarankiškai keičiant, perdarant mokytojo pateiktą planą;4) pagal pasakojimo gaires;5) pagal perskaityto literatūros kūrinio pavyzdį;6) pagal savarankiškai sudarytą planą.Siekiama, kad mokiniai rašytų vaizdžiai, rišliais sakiniais, nekartotų tų pačių žodžių, laikytųsi pasakojimo struktūros (pradžia, ivykis, pabaiga).Aprašymo kūrimą. Mokiniai skatinami kurti detalius daiktų ar gyvūnų aprašymus (pagal pavyzdį, planą) ir aprašant remtis savo pojūčiais.Laiško, žinutės, skelbimo, kvietimo kūrimą. Mokiniai mokomi rašyti…

  • Knygų naujienos

    Шаг за шагом новый 1. Vadovėlis

    Rusų (užsienio) kalbos vadovėlio «Шаг за шагом 1» pirmieji kalbos mokymosi metai (M. Puzaitė, L. Šernienė) atnaujinimo nuostatos Vadovėlis «Шаг за шагом новый 1» yra skirtas mokyti(s) rusų kalbos kaip antrosios užsienio kalbos pirmaisiais kalbos mokymosi metais. Mokymo(si) komplektą sudaro: vadovėlis, pratybų sąsiuvinis, garso įrašas (CD arba garsajuostė), mokytojo knyga ir dalijamoji medžiaga su karpomuoju raidynu ir didaktiniais žaidimais. Vadovėlis atnaujintas atsižvelgiant į pagrindinės mokyklos naujų bendrųjų programų (projekto) ugdymo kaitos (užsienio kalbų mokymo) pagrindines nuostatas (mokymosi mokytis, ugdymo diferencijavimo ir individualizavimo, mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo) ir rusų kalbos mokytojų praktikų siūlymus tobulinti šį mokomąjį komplektą. · Sumažintas vadovėlio temų skaičius: pateikta abėcėlė  (13 temų) ir 6 temos: «Мой класс», «Я учусь»,…