Kuo PALIKIMAS skiriasi nuo kitų V klasės istorijos vadovėlių?Pirma, norėta pateikti alternatyvą ligi šiol naudojamiems penktokų istorijos vadovėliams. Todėl pasirinktas teminis, o ne chronologinis medžiagos komponavimo principas. Lietuvos istorija pateikiama tokiais pjūviais, kaip „Valstybė ir tauta“, „Kovos ir taika“, „Darbai ir ūkis“, „Kasdieninis gyvenimas“,„Menas, mokslas ir švietimas“, „Religija“ ir pan. Antra, kiekvieno atvarto pradžioje pateikiami keli įvadiniai klausimai, kurie padės suprasti esminius temos dalykus. Kiekvienas paragrafas baigiamas apibendrinimu Pagalvokime ir padarykime, O namuose. Čia — užduotys žinioms taikyti, ypač naudojantis vaizdine medžiaga. Šios užduotys skatina mokleivį vadovėlyje pateiktą medžiagą patikrinti, papildyti, savo gyvenamojoje aplinkoje, pamokoje įgytus gebėjimus taikyti praktiškai, tiriant gimtos, pažįstamos aplinkos istorinį, kultūrinį paveldą. Todėl vadovėlis ir pavadintas „Palikimu“. Paragrafų…
Spektras 8. Fizikos vadovėlis VIII klasei 2 dalis
Gana „sausą“ mechanikos kursą mėginama pateikti aiškiau ir įdomiau. Publikuojama nemažai praktinių darbų scenarijų, laboratorinių darbų. Nemažai uždavinių sprendimo pavyzdžių padės mokiniams geriau suprasti formulių taikymą. Kiekvieno skyriaus pabaigoje išeita medžiaga apibendrinama, siūloma įsivertinti žinias ir gebėjimus.Prekinis ženklas: Briedis
Samprotavimas kaip žodžio laisvė. Patarimai ir užduotys IX-XII klasių mokiniams
Nors daugumai mokinių atrodytų, kad samprotaujamasis rašinys yra laisvesnė forma nei literatūrinis rašinys, visgi samprotavimui būtini ne ką menkesni gebėjimai nei literatūriniam rašiniui.Kuo pagrįsti asmeninę poziciją, kaip dėstyti mintis, kad skaitytojas galėtų matyti samprotavimo eigą. Kokią informaciją suteikti, o gal nutylėti, palikti potekstėje. Svarstymo laisvė, komentavimo įžvalga, vertinimas, interpretacija, kontekstų ir tekstų analizė, lyginimas, leidžiantis sustiprinti savo mintis ir poziciją. Kaip įtikinti skaitytoją?Saviraiškos laisvei būtinas ir rašymo laisvumas, taigi gebėjimas ne tik laisvai mąstyti, bet ir laisvai vartoti kalbą – mokėti ja mąstyti, kalbėti ir rašyti be klaidų ir rišliai. Vadinasi, tai ir lingvistinio, ir kultūrinio raštingumo dermė.Samprotaujamasis rašinys – iššūkis mokiniui: tai jo asmenybės, žinių, raštingumo atspindys.Žodžio laisvė yra…
Asmenybės ir datos
Istorijos neįsivaizduojame be datų ir istorinių asmenybių: čia pat iškyla Periklis ir jo demokratija, Aleksandras Makedonietis ir helenizmas, Kristupas Kolumbas ir jo atrastasis naujasis žemynas Amerika, Mahometas ir islamas, Mindaugas ir Lietuvos valstybės atsiradimas, Vytautas Didysis ir Lietuvos galybė, Vincas Kudirka ir lietuvių tautiškumo prisikėlimo aidai, ir visi kiti istorijai bei mums svarbūs asmenys, be kurių nebūtų šiandienos. Pasitikrinti savo žinias bei gebėjimus, suvokti asmenybes ir jų vaidmenį žmonijos istorijoje bei pagrindines datas Jums padės specialiai iš ankstesnių metų istorijos brandos egzaminų atrinktos ir leidinio II dalyje pateiktos užduotys.Prekinis ženklas: Versus aureus
Projektas „Laikas“. Užduotys 1-2 klasės mokiniams. Serija „Zebras“
Serijos „Zebras“ projektų sąsiuviniai skiriami pradinės mokyklos pasaulio pažinimo pamokoms. Mokiniai atlieka projektus pagal savo pomėgius ir gebėjimus. Dirbdami individualiai, poromis ar grupėmis stebi, tyrinėja, vertina, mokosi planuoti, kelti klausimus, ieškoti sprendimo būdų.Sąsiuvinio gale esančioje įsegėlėje segami projektų sąsiuvinio lapai ir papildoma medžiaga – kuriamas asmeninis projektų aplankas.Integruotų projektų seriją „Zebras“ sudaro: • projektų sąsiuviniai mokiniams;• metodinės rekomendacijos su dalijamąja medžiaga mokytojui.I–II klasė:Laikas Kūnas ir sveikataIII–IV klasė: Kelionė laiku Žiniasklaida ir vartotojaiŽemė ir visataPrekinis ženklas: Šviesa
Senovės istorija VII klasei
Tai naujas, modernus vadovėlis 7 klasei, parengtas atsižvelgiant į Bendrąsias programas, pedagogų pageidavimus ir naujas idėjas. Leidinyje gausu žemėlapių ir iliustracijų, įvairaus pobūdžio istorinių šaltinių. Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos rekomenduota 2006-03-17 Nr. 46. Vadovėlis atitinka kalbos taisyklingumo reikalavimus.Prekinis ženklas: Kronta
Orzeszek. Podręcznik matematyki dla klasy I. Książka pierwsza (ŠOK)
Matematikos mokomųjų priemonių komplekto „Riešutas“ I klasei tikslas – ugdyti vaiko matematinį mąstymą, protines galias, skatinant bendradarbiauti, ieškoti, atrasti.Prasmingos, mokymąsi skatinančios matematinės užduotys padeda geriau suprasti matematines sąvokas ir procedūras, suvokti, kaip tai susiję, taikyti įgytas žinias. Vadovėlyje mokymosi temos pateikiamos atlankomis. Kiekvienos atlankos kairėje pusėje – lazdyno krūmas, kuriame sutartiniais ženklais mokiniams nurodoma pamokos veikla.Kiekvienoje atlankoje numatoma galimybė diferencijuoti mokymą: atsižvelgiant į skirtingų gebėjimų ir nevienodų poreikių vaikus pateikiamos įvairaus sudėtingumo užduotys.Vadovėlis gausiai iliustruotas piešiniais, nes šio amžiaus vaikų mąstymas dar labai konkretus, remiasi vaizdiniais. Kiekvienos temos mokymas pradedamas aptariant artimiausią vaiko aplinką, dalijantis įgyta patirtimi ir išgyvenimais. Tik tada vaikams skiriamas savarankiškas darbas, darbas grupėje. Pateikiama medžiaga skatina…
Žaidžiu žodžiu. Kalbos kultūra V-VI klasei
Kalbos kultūra V-VI klasei papildo ir praplečia tai, kas dėstoma dabartiniuose V ir VI klasių vadovėliuose. Tai dar viena Vidos Marcišauskaitės, Danguolės Mikulėnienės lietuvių kalbos vadovėlio „Žaidžiu žodžiu“ V klasei (ir jo tęsinio VI klasei) komplekto dalis. Leidinyje laikomasi tos pačios vadovėlio temų išdėstymo sekos, kad, išėjus atitinkamą skyrių, lengviau būtų surasti ir skirti užduotis. Pateikiama ir teorinės medžiagos, ir daug įvairių praktinių užduočių. Knygai pasirinkta linksmų pasakojimų – anekdotų, vaikų ginčų forma. Serijos dailininkas Agnius Tarabilda. Prekinis ženklas: Šviesa
Matematika. Vadovėlis IV klasei. 1-oji knyga
Matematikos“ vadovėlio komplektą IV klasei sudaro: vadovėliai – 3 knygos; pratybų sąsiuviniai – 3 dalys; testai Rengiant IV klasės „Matematikos“ vadovėlį buvo laikomasi tokių pat principų ir struktūros, kaip ir rengiant I–III klasių vadovėlius. Vadovėlio turinys atitinka Bendrųjų programų reikalavimus, dera su žemesnių klasių matematikos vadovėliais ir užtikrina mokymosi tęstinumą V klasėje. Bendrosiose programose pateiktą matematikos turinį autoriai stengėsi įgyvendinti kūrybiškai, parinkdami su realiomis situacijomis susijusias užduotis. Medžiaga išdėstyta taip, kad didžiausias dėmesys tektų pagrindinėms (skaičiavimų) temoms, o kitos būtų prasmingai į jas integruotos. Be to, vadovėlio turinys buvo derintas su kitų mokomųjų dalykų programomis ir vadovėliais. Naujos temos pateiktos taip, kad mokiniai jas aiškintųsi tardamiesi ir remdamiesi turimomis žiniomis. Savo samprotavimus…
Polskie słowo. Literatūros ir kalbos mokymo vadovėlis IV klasei. 2-oji knyga
Vadovėlio autorių tikslas – sudaryti naują lenkų kalbos vadovėlį, kuriame akcentuojami sistemiškumo ir integralumo principai.Vadovėlio komplektą sudaro trys knygos ir trys pratybų sąsiuviniai. Kiekviena knyga padalyta i tris teminius skyrius, kurie apibendrina mokomąją medžiagą, atspindi šiuolaikinio vaiko pasaulį, skatina jį pažinti ir moko jame orientuotis. Kiekvienas skyrius suteikia galimybę proporcingai suskaidyti medžiagą kiekvienai pamokai. Daug dėmesio skiriama mokinių žodyno turtinimui, kalbos dalių vartosenai ir gramatikos klaidų prevencijai. Vadovėlį papildo trys pratybų sąsiuviniai, kurie padeda: • įvertinti pamokos medžiagą, • skatinti aktyvią ir įvairią mokinio veiklą, • diferencijuoti keliamus reikalavimus pagal žinių ir įgytų gebėjimų lygį, • įvertinti mokinių pasiekimus ir patiems įsivertinti. Vadovėlio komplektą sudaro: • Vadovėlis. 1-oji, 2-oji ir 3-ioji knyga • Pratybų sąsiuviniai. 1-asis, 2-asis ir…