Vadovėlis „Pupa“ I klasei pirmą kartą buvo išleistas 2006 m. Atsižvelgiant į pradinio ir pagrindinio ugdymo bendrąsias programas (2008), švietimo tendencijas, švietimo ekspertų rekomendacijas, mokytojų, dirbančių su „Pupos“ komplektu, siūlymus, 2012 m. pasirodys pataisytas šio vadovėlio komplekto leidimas. Mokomoji medžiaga pateikiama atlankomis: ikielementoriniu laikotarpiu 1 atlanka skiriama 1 pamokai, elementoriniu ir poelementoriniu – 2 pamokoms; išlieka ir veiklos planas (pupa ir bitutės), garsinės analizės ir skiemenavimo užduotys, abėcėlės vėrinys; medžiagos diferenciacija (trijų sudėtingumo lygių skaitymo tekstai atlankoje). Kuo pataisytas leidimas skiriasi nuo pirmojo leidimo? Sumažėjo vadovėlio apimtis (yra 110 temų: 11 ikielementorinio laikotarpio, 82 elementorinio (padaugėjo 4 temomis), 17 poelementorinio laikotarpio (sumažėjo 24 temomis), kai kurios temos pakeistos naujomis. Elementorinis…
Kalbos ugdymo pratybos 5 klasei. II dalis
PRATIMAI skirti 5 klasių mokiniams, turintiems skaitymo ir rašymo sutrikimų, dirbti perlogopedines pratybas. Jie parengti keliant šiuos uždavinius:tikslinti turimus garsinės analizės ir sintezės įgūdžius;turtinti aktyvųjį ir pasyvųjį žodyną;tobulinti kalbos gramatinę sandarą;lavinti rišliosios kalbos įgūdžius;skatinti kalbos vartojimą.Rengiant pratimus naudotos mįslės, patarlės, priežodžiai, sakmės, mitai ir padavimai. Tokios užduotys mieliau atliekamos mokinių, nes jos skiriasi nuo vadovėlyje esančių užduočių.Užduotys atliekamos frontaliai (skaitymo užduotys), individualiai (kai reikia rasti nurodytą garsą, įrašyti raidę, pabraukti nurodytą kalbos dalį ir pan.), grupėse (sprendžiant kryžiažodžius, kuriant pasakojimus ir pan.). Pvz., lapkričio mėnesio 8 pamoka: 1 užduotis atliekama frontaliai, 2 užduotis padaloma į dvi dalis: skaitoma frontaliai, o garsai ir raidės skaičiuojami individuliai. 3 užduotis atliekama individualiai. Ją…
Early school english 2. Anglų kalba III klasei. 2-oji knyga (1 dalis)
Ankstyvojo anglų kalbos mokymo komplektą EARLY SCHOOL ENGLISH 2 sudaro: ► vadovėlis (I ir II dalis), ► pratybų sąsiuvinis, ► mokytojo knyga, ► garsajuostė / kompaktinė plokštelė, ► mokomosios kortelės (Flashcards, ABC and Sound Symbol Cards), ► žodynas, ► gramatika (su pratimais). Dailininkas dizaineris Kostas Klimavičius.Prekinis ženklas: Šviesa
Lietuvių kalbos testai VIII klasei
Sklandžiai pasirenkite VIII klasės lietuvių kalbos standartizuotam testui.Šio leidinio paskirtis – padėti mokiniams ir mokytojams pasirengti standartizuotiems lietuvių kalbos testams, įvertinti bei įsivertinti ne tik esamą situaciją, bet ir stebėti pažangą.Leidinyje pateikti lietuvių kalbos testai VIII klasei, parengti atsižvelgiant į Pagrindinio ugdymo bendrųjų programų numatomus pasiekimus, standartizavimo procedūrų aprašą. Testai pateikiami su vertinimo aprašais, kur nurodoma, kokią dalį testo taškų turi surinkti mokinys, kad jo pasiekimai būtų priskiriami konkrečiam pasiekimų lygiui.Leidinį sudaro 4 dalys:· Pirmoje dalyje ,,Skaitymas“ pateikiama 14 testų. Tekstai parinkti iš lietuvių ir visuotinės literatūros autorių kūrinių. Jie yra įvairių literatūros rūšių ir žanrų. Mokiniai, mokytojai, suskaičiavę surinktus taškus, galės nustatyti pasiekimų lygį.· Antroje dalyje ,,Rašymas“ pateiktos 7…
Formulė. Matematika VI klasei. 2-oji knyga
FORMULĖ – tęstinis mokomasis komplektas, skiriamas matematikai mokytis VI klasėje. Jame įgyvendinama naujausia matematikos ugdymo programa, ŠOK serijos vadovėliams būdingi principai ir autorių idėjos.FORMULĖS vadovėlį sudaro dvi knygos. Kiekvienoje knygoje yra penki skyriai, skyrių apibendrinimai ir trijų lygių kartojimo uždaviniai. Kiekvienos knygos gale pateikiami kartojimo uždavinių atsakymai, matematikos terminų žodynėlis. Visų kitų vadovėlio uždavinių atsakymai yra mokytojo knygose. ŠOK serijos vadovėlius jungiančios projektinių darbų temos trumpai pristatomos jau pirmos knygos įvade. Čia apibūdinama ir vadovėlio sandara (ji analogiška V klasės vadovėliui FORMULĖ), pateikiami nurodymai, kaip naudotis vadovėliu. Vadovėlyje yra daug užduočių, kurios skatina mokinius bendrauti, nuosekliai lavina jų matematinį mąstymą ir problemoms spręsti būtinus gebėjimus. Vadovėlyje daug dėmesio skiriama tam, kad…
Literatūros erdvės. Vadovėlis XI-XII klasei. Pirmoji knyga
Vadovėlis Literatūros erdvės atnaujintas atsižvelgiant į naujosios Viduriniojo ugdymo programos reikalavimus, tačiau išsaugo 2009 m. leidimo sandarą. Pirmojoje vadovėlio dalyje pristatomos lietuvių literatūros ištakos nuo raštijos pradžios, Baroko, Apšvietos, Romantizmo ir realizmo literatūra, svarbiausi autoriai ir literatūros reiškiniai. Medžiaga pateikiama istoriniu chronologiniu principu, stengiamasi ugdyti mokinio kultūros reiškinių logikos suvokimą. Išsaugant literatūros pamokoms būtinus meninius ir analitinius interpretacinius kūrinių skaitymo principus, stiprinamas pasakojamasis jų perskaitymo aspektas: literatūros tekstai aktualinami kaip pasakojimai, jungiantys meninę kūrybą su Lietuvos kultūros raida ir padedantys mokiniui ugdyti tautinę bei pilietinę savimonę. Taip siekiama išvengti formalistinio ir fragmentuoto literatūros skaitymo, ugdyti mokinio kūrybinio mąstymo nuoseklumą ir formuoti objektyvius vertybinius literatūros meno suvokimo principus. Antrojoje dalyje pristatomas…
Žmogus ir kalba: lietuvių kalbos vadovėlis XI-XII klasėms
M. Ramonienės, G. Notrimaitės ir S. Žuko lietuvių kalbos vadovėlio tikslas – atskleisti kalbos vartosenos realiame gyvenime ypatumus, kalbos ir visuomenės santykius, žmogaus ir jo skaitomų bei rašomų tekstų ryšį. Pagrindinis vadovėlio uždavinys – parodyti kalbos, kaip ypatingos žmonių komunikacijos priemonės, specifi ką. Vadovėlį sudarantys tekstai kalba apie šiandienos aktualijas, provokuoja mąstyti, diskutuoti, rašyti apie save, Lietuvą, pasaulį. Siekdami palengvinti mokytojų darbą, vadovėlio autoriai naujos temos dėstymą pradeda klausimais, kurie padeda mokiniui prisiminti, ką ta tema jis jau žino. Vadovėlyje daug užduočių, ugdančių moksleivių bendradarbiavimo įgūdžius, komandinio darbo gebėjimus. Didžiausias dėmesys skiriamas individualiam moksleivio darbui. Atliekant pačias įvairiausias užduotis moksleiviai skatinami naudotis įvairiais informacijos šaltiniais: taip žinios, gebėjimai bei įgūdžiai…
Žodžio paunksmėje. Vadovėlis 10 klasei, II dalis
Šia mokymo priemone siekiama toliau tobulinti moksleivių kalbinio bendravimo žodžiu ir raštu įgūdžius, skatinti jų savarankiškumą, norą bendradarbiauti, domėjimąsi Lietuvos visuomeniniu bei kultūriniu gyvenimu.Vadovėlio (1–3 skyriai) pagrindas – autentiški įvairių tipų bei žanrų tekstai, supažindinantys moksleivius ir su socialiniu kultūriniu lietuvių kalbos vartojimo kontekstu, ir su atskirų kalbos sistemos reiškinių funkcionavimu prasmingoje, rišlioje kalboje. Užduotimis siekiama gausinti besimokančiųjų žodyną, skatinama vartoti kuo įvairesnes gramatikos konstrukcijas ir sakinių modelius, įtvirtinami rašybos, skyrybos bei kirčiavimo įgūdžiai, mokoma kurti įvairių tipų bei žanrų tekstus, be to, daug dėmesio skiriama medžiagos kartojimui ir apibendrinimui.„Skaitiniuose“ (4 skyrius) pateikiami grožinės literatūros tekstai ir jų supratimo bei interpretavimo užduotys yra susiję su vadovėlio 1–3 skyrių socialine kultūrine…
Жёлудь. Учебник по познанию мира для I класса. Книга вторая (серия „Šok“)
Pagrindinis pirmos klasės pasaulio pažinimo mokomųjų priemonių komplekto „Gilė“ tikslas – ugdyti vaiko gamtamokslinį raštingumą ir kartu formuoti bendrąsias vertybines nuostatas, plėtoti gebėjimus bendrauti ir bendradarbiauti, konstruktyviai spręsti kylančias problemas, suvokti socialinę, istorinę ir geografinę aplinką, išmokyti prasmingai ir atsakingai veikti. Vadovėlio „Gilė“ mokomosios medžiagos teorinė dalis (įvairios gyvenimiškos situacijos, problemos, reiškiniai, objektai, žmonijos patirtis ir pasiekimai, mokslo atradimai) orientuojama į konkrečią praktinę veiklą. Kreipti mokinių veiklą reikiama linkme padeda probleminiai klausimai, kuriais autoriai skatina mokinius būti aktyviais kalbinės ir gamtamokslinės veiklos dalyviais. Daug dėmesio skiriama vaiko veiklai planuoti, individualiems mokymosi uždaviniams kelti, patirties refleksijai. Siūloma su vaikais dažnai kalbėti apie įgytą naują patirtį, sudaryti galimybę nuolat vertinti savo ir kitų…
Moje podróże po literaturze. Lenkų literatūra VI klasei
Literatūros vadovėlis mokyklų mokomąja lenkų kalba VI klasei.MOJE PODRÓŻE PO LITERATURZE komplektą sudaro vadovėlis ir pratybų sąsiuvinis.Dailininkė Edita Suchockytė.Prekinis ženklas: Šviesa