Vadovėlio NAUJASIS ŠALTINIS II klasei literatūrinė ir metodinė dalis parengta atsižvelgiant į Bendrosiose programose (2008) pateikiamus mokinių pasiekimo lygmenis (patenkinamą, pagrindinį ir aukštesnį). Kiekvienos temos branduolį sudaro pagrindinio lygmens tekstas. Aukštesniam lygmeniui parinktas to paties teksto tęsinys arba kitas tos pačios temos tekstas. Po tekstu pateikiamos tik aukštesnio lygmens užduotys. Pagrindinio lygmens tekstas tinka ir patenkinamam lygmeniui. Aiškiai diferencijuojami klausimai ir užduotys po tekstu. Pagrindinio lygmens klausimai sunkesni, reikalaujantys ne tik atgaminti perskaitytą medžiagą, bet ir lyginti, grupuoti, atlikti kūrybines užduotis. Pateikiama daug užduočių mokinių sakytinei kalbai ugdyti: pasakoti, vaidinti, deklamuoti, kurti tekstus. Supažindinama su naujausiais vaikų literatūros kūriniais. Skaitomų tekstų žodžiuose mokoma atpažinti ilguosius ir trumpuosius balsius, dvibalsius, priebalsius,…
Mokslininkų pėdomis. Gamtos mokslų vadovėlis VI klasei. 2-oji knyga
Integruotas gamtos mokslų vadovėlis VI klasei. Serijos dailininkas Agnius Tarabilda. Dailininkai Aldona Griškevičienė, Dainius Žilys. Prekinis ženklas: Šviesa
Tišku tašku. Dailė ir technologijos I klasei. 1-oji knyga
Dailės ir technologijų vadovėlio TIŠKU TAŠKU komplektas I klasei parengtas pagal naujas Bendrąsias programas. Šis vadovėlis siejasi su jau išleistais ŠOK serijos vadovėliais I klasei. Temos lengvai derinamos su lietuvių kalbos vadovėlio PUPA, pasaulio pažinimo vadovėlio GILĖ, etikos vadovėlio NENDRĖ temomis.TIŠKU TAŠKU vadovėlį sudaro dvi knygos. Dailės ir technologijų turinys integruotas išlaikant atskiro dalyko savitumą. Technologijų pamokoms skiriama apie 30% viso kurso. Vienai arba dviem pamokoms skirtame atverstinyje mokomoji medžiaga pateikiama dalimis – teorinė, praktinė, kūrybinė, aptarimas ir vertinimas. Yra ir pamokos veiklos planas.Teorinėje dalyje trumpai aptariama tema, supažindinama su dailės ar technologijų reikmenimis, jų pavadinimais, pvz., sudarant linksmus žodžių junginius. Praktines užduotis siūloma atlikti individualiai, poromis ar grupėmis. Aptardami…
На перекрёстке культур. Rusų literatūra VI klasei
Rusų literatūros vadovėlis mokyklų mokomąja rusų kalba VI klasei.Mokomąjį komplektą НА ПЕРЕКРËСТКЕ КУЛЬТУР sudaro vadovėlis ir pratybų sąsiuvinis.Prekinis ženklas: Šviesa
Орешек. Учебник по математике для I класса. Книга 3 (ŠOK)
Matematikos mokomųjų priemonių komplekto „Riešutas“ I klasei dalis.Tikslas – ugdyti vaiko matematinį mąstymą, protines galias, skatinant bendradarbiauti, ieškoti, atrasti.Prasmingos, mokymąsi skatinančios matematinės užduotys padeda geriau suprasti matematines sąvokas ir procedūras, suvokti, kaip tai susiję, taikyti įgytas žinias. Vadovėlyje mokymosi temos pateikiamos atlankomis. Kiekvienos atlankos kairėje pusėje – lazdyno krūmas, kuriame sutartiniais ženklais mokiniams nurodoma pamokos veikla.Kiekvienoje atlankoje numatoma galimybė diferencijuoti mokymą: atsižvelgiant į skirtingų gebėjimų ir nevienodų poreikių vaikus pateikiamos įvairaus sudėtingumo užduotys.Vadovėlis gausiai iliustruotas piešiniais, nes šio amžiaus vaikų mąstymas dar labai konkretus, remiasi vaizdiniais. Kiekvienos temos mokymas pradedamas aptariant artimiausią vaiko aplinką, dalijantis įgyta patirtimi ir išgyvenimais. Tik tada vaikams skiriamas savarankiškas darbas, darbas grupėje. Pateikiama medžiaga skatina…
Riešutas. Matematika I klasei. 2-oji knyga
Serijos ŠOK matematikos vadovėlio komplekto RIEŠUTAS antroji knyga.Vadovėlyje mokymosi temos pateikiamos atlankomis. Kiekvienos atlankos kairėje pusėje — lazdyno krūmas, kuriame sutartiniais ženklais mokiniams nurodoma pamokos veikla. Kiekvienoje atlankoje numatyta galimybė diferencijuoti mokymą: atsižvelgiant į skirtingų gebėjimų ir nevienodų poreikių mokinius pateikiamos įvairaus sudėtingumo užduotys.Vadovėlis gausiai iliustruotas piešiniais, nes pirmokų mąstymas dar labai konkretus, paremtas vaizdiniais. Kiekvienos temos mokymas pradedamas aptariant artimiausią vaiko aplinką, dalijantis jo įgyta patirtimi ir išgyvenimais. Tik paskui mokiniams skiriamas savarankiškas darbas, darbas grupėje. Pateikiama medžiaga skatina vaikus fantazuoti, savarankiškai ieškoti užduoties atlikimo būdų, daryti išvadas pasakojant bei klausant kitų, padėti, paaiškinti silpnesniems, aktyviai dirbti pamokoje pasitelkiant visus pojūčius, judėjimą. Vadovėlyje siūlomos apibendrinamosios pamokos — riešutėlių derlius…
Vėl žaidžiu žodžiu. Lietuvių kalba VI klasei. 1-oji knyga (specialių poreikių vaikams)
VI klasės lietuvių kalbos vadovėlio VĖL ŽAIDŽIU ŽODŽIU, pritaikyto specialiųjų poreikių mokiniams, pirmoji knyga.Pritaikė Sofija Liorančienė, Loreta Martišiūtė.Prekinis ženklas: Šviesa
Polskie słowo. Literatūros ir kalbos mokymo vadovėlis IV klasei. 1-oji knyga
Vadovėlio autorių tikslas – sudaryti naują lenkų kalbos vadovėlį, kuriame akcentuojami sistemiškumo ir integralumo principai.Vadovėlio komplektą sudaro trys knygos ir trys pratybų sąsiuviniai. Kiekviena knyga padalyta i tris teminius skyrius, kurie apibendrina mokomąją medžiagą, atspindi šiuolaikinio vaiko pasaulį, skatina jį pažinti ir moko jame orientuotis. Kiekvienas skyrius suteikia galimybę proporcingai suskaidyti medžiagą kiekvienai pamokai. Daug dėmesio skiriama mokinių žodyno turtinimui, kalbos dalių vartosenai ir gramatikos klaidų prevencijai. Vadovėlį papildo trys pratybų sąsiuviniai, kurie padeda: • įvertinti pamokos medžiagą, • skatinti aktyvią ir įvairią mokinio veiklą, • diferencijuoti keliamus reikalavimus pagal žinių ir įgytų gebėjimų lygį, • įvertinti mokinių pasiekimus ir patiems įsivertinti. Vadovėlio komplektą sudaro: • Vadovėlis. 1-oji, 2-oji ir 3-ioji knyga • Pratybų sąsiuviniai. 1-asis, 2-asis ir…
Tėvynė – tai kalba. Lietuvių kalba X klasei. 1-oji knyga
Vadovėlis skiriamas X klasės mokiniams ir tęsia IX klasės vadovėlio TĖVYNĖ – TAI KALBA kursą. Juo siekiama sudaryti sąlygas įvairių gebėjimų mokiniams įgyti gebėjimų ir pasiekimų, kuriuos apibrėžia Bendrosios programos (2008).Vadovėlyje taikomi sistemiškumo ir integralumo principai. Rengiant jį buvo orientuojamasi ir į kitų mokomųjų dalykų (literatūros, istorijos) programas. Taip mokiniui sudarytos sąlygos suvokti mokymąsi kaip sistemą, atrasti sąsajas tarp atskirų mokomųjų dalykų. Šiuo vadovėliu siekiama stiprinti kalbos pamokų komunikacinį kryptingumą, skatinti produktyvią mokinių kalbinę veiklą, tobulinti ir plėtoti jų gebėjimą pasakyti savo požiūrį apie abstrakčius dalykus, vertinti, argumentuojant remtis įvairiais šaltiniais; efektyviai klausytis, klausti, atsakyti, kelti problemas, svarstyti dalyvaujant įvairaus pobūdžio pokalbiuose; tikslingai taikyti tinkamas kalbėjimo strategijas; remiantis savo kalbėjimo stebėjimu…
Lingo lego laduto. Literatūros vadovėlis V klasei. 2-oji knyga (specialių poreikių vaikams)
V klasės literatūros vadovėlis, pritaikytas specialiųjų poreikių mokiniams.Pritaikė Rita Bagdonaitė, Milda Pošiūtė-Žebelienė.Dailininkas Agnius Tarabilda. Prekinis ženklas: Šviesa