• Knygų naujienos

    Naujoji ugdymo tikslų taksonomija

    Ši knyga yra esminis žingsnis padedant moksleiviams siekti gerų mokymosi rezultatų. Robertas Marzano įveda Bloomo taksonomiją į 21-ąjį amžių. Jo siūlomas modelis sujungia naujausias pažinimo teorijos įžvalgas ir tyrimų, kaip mes mokomės, rezultatus. Esame įsitikinę, kad moksleiviai ir pedagogai greitai pajus ir įvertins naujo požiūrio į mokymo, ugdymo turinio ir vertinimo formavimo privalumus. Siūlomas požiūris labai universalus – jis padės modernizuoti įvairius ugdymo aspektus, nuo mokinių diskusijos klasėje organizavimo iki švietimo politikos vertinimo, ir inspiruos praktinius šiuolaikinių ugdymo problemų sprendimus. Pagrindiniai knygos akcentai: Bloomo taksonomijos apžvalganaujosios taksonomijos modelisŽinių sferostrys mąstymo sistemosnaujoji taksonomija ir trys žinių sritystaksonomijos taikymas vertinant ugdymo turinį ir rezultatus Ši gaires nužyminti knyga nurodo esmines modernaus ugdymo…

  • Knygų naujienos

    Projektų metodo pagrindai

    Ši knyga pirmiausia skirta vaikų darželiams. Projektinis darbas ir juo grindžiamos programos kūrimas domina vis daugiau įstaigų vadovų ir pedagogų, tačiau metodinės medžiagos dar nepakanka. Leidinys taip pat bus naudingas pedagogams, įgyvendinantiems projektus grupėse, dėstytojams, vadovaujantiems studentų projektams, praktikoms ir dėstantiems švietimo vadybą, institucijos vadybą, projektų vadybą, ikimokyklinio ugdymo didaktiką, socialinius ir edukacinius projektus bei kitus dalykus, studentams.Prekinis ženklas: Gimtasis žodis

  • Knygų naujienos

    Geografijos pamoka kitaip. 1 dalis

    Metodiniame leidinyje mokytojams pateikiamos bandymų, eksperimentų, modelių kūrimo ir kitokių aktyviųjų veiklų idėjos geografijos pamokoms. Kiekvienas idėjos scenarijus apima nurodymus reikalingoms priemonėms, dalykinę informaciją, detalų veiksmo aprašymą, neretai siūloma po kelis įvairaus sudėtingumo ir trukmės variantus. Daugumai veiklų tinka elementarios priemonės iš namų aplinkos arba jas nesunku įsigyti. Siūlomas veiklas galima taikyti ir pamokose, ir savarankiškai namuose. Prekinis ženklas: Didakta

  • Knygų naujienos

    Klasės susirinkimai

    Klasės susirinkimai : kaip veiksmingai vadovauti klasei – antroji serijos “Moderniam mokytojui” knyga. Knygos autorė Donna Styles daugiau kaip per 30 darbo metų įgijo daug pedagoginės patirties. Ji vedė tobulinimo kursus apie mąstymo įgūdžių lavinimą, mokymą bendradarbiaujant, eksperimentinį mokymą, kalbos įgūdžių ugdymą ir klasės susirinkimus. Šioje knygoje mokytojai ras patarimų, kaip vesti klasės susirinkimus ir kurti šiltą klasės klimatą, kaip sėkmingai diegti problemų sprendimo stategijas ir susilpninti netinkamo elgesio apraiškas mokykloje, siūlymų, kaip moksleiviams kurti ir stiprinti AŠ sampratą, patarimų, kaip kurti klasės bendruomenę, pavyzdžių, padrąsinančių moksleivius ir padedančių įgyti pasitikėjimo sprendžiant problemas drauge. Knygoje pateikiamas klasės susirinkimų modelis – nuo bendro pobūdžio pastabų apie laiką ir aplinką iki procedūrų, kaip pradėti ir…

  • Knygų naujienos

    Andragogų profesionalizacijos sistemos procesionali raiška

    Jei šiandien prabylama apie andragogų profesionalizaciją, tai kalbama ne tam, kad norėtųsi pabrėžti jų veiklos diletantišką, mėgėjišką ar savanorišką pobūdį. Anaiptol. Profesija ar profesinė veikla pasižymi tam tikrais bruožais, tačiau kad ir koks būtų indikatorių, apibūdinančių profesiją ar veiklą, sąrašas, jis vis vien tebus idealistinis, nes tik išimtinais atvejais šiais laikais naujai susikūrusios profesijos turi visus jai būdingus bruožus. Todėl šiandien derėtų kalbėti apie andragogų, kaip ir kitų naujai atsiradusių veiklų, profesionalizacijos lygmenį, kuris yra tuo aukštesnis, kuo labiau tradiciškai nusistovėjusios veiklos taisyklės, reikalavimai užleidžia vietą realios veiklos strategijai, kurią lemia veiklos tikslai ir etika.Šioje studijoje adragogų profesionalizacija (sistema ir procesas) analizuojama remiantis ne statiškuoju „pusiau profesijos“ su kai kuriais…

  • Knygų naujienos

    Muzikinių edukacinių projektų rengimas ir įgyvendinimas

    Mokymo metodinė priemonė skiriama aukštųjų mokyklų muzikos studijų programos studentams ir visiems, besidomintiems projektų rengimo ir įgyvendinimo klausimais – meno dalykų (dailės, šokio, teatro) būsimiesiems mokytojams, mokytojams praktikams, jų rengėjams ir kvalifikacijos tobulinimo specialistams. Leidinyje pateikiama projektinės veiklos principų apžvalga ir analizuojami muzikinių edukacinių projektų įgyvendinimo ypatumai.Prekinis ženklas: Edukologija

  • Knygų naujienos

    Teoriniai ir praktiniai ankstyvojo amžiaus paauglių šokio gebėjimų ugdymo aspektai

    „Teoriniai ir praktiniai ankstyvojo amžiaus paauglių šokio gebėjimų ugdymo aspektai“ – metodinė priemonė, skirta būsimiems ir jau dirbantiems šokio pedagogams. Joje pateikiama šokio gebėjimų samprata ir jos raiška šiuolaikiniame meninio ugdymo kontekste, aprašomi 10–12 metų paauglių šokio gebėjimų ugdymo ypatumai, požymiai ir vertinimas.Prekinis ženklas: Edukologija

  • Knygų naujienos

    Sumanūs tėvai – saugūs vaikai

    Ar dažnai susimąstote, su kuo Jūsų vaikas bendrauja internete? Ar esate tikri, kad Jūsų vaikas niekada nesėstų į nepažįstamojo automobilį? Ar žinote, kokie vaikų pagrobimo atvejai yra dažniausi?Skaitydami „Sumanūs tėvai – saugūs vaikai“ sužinosite, kaip:išmokyti vaikus (tiek 2 m. pyplius, tiel 18-mečius paauglius) laikytis pagrindinių saugumo taisyklių.apsaugoti vaikus nuo išnaudojimo, galimo pagrobimo ar patyčių pavojaus.apsaugoti vaiką nuo internete, „Facebook“ tykančių pavojų.paskatinti bendravimą ir „jokių paslapčių“ politiką namuose.kur kreiptis ir kokių priemonių imtis, susidūrus su Jūsų vaikui pavojų keliančia situacija.„Sumanūs tėvai – saugūs vaikai“ padės Jums išauklėti savimi pasitikinčias, objektyviai padėtį vertinti sugebančias asmenybes, o svarbiausia – užtikrins Jūsų vaikų saugumą nuo visų pavojų ir jų pasekmių, tokių kaip depresija, piktnaudžiavimas…

  • Knygų naujienos

    Garsų Š ir Ž tarimas. II dalis. Ž

    Leidinys ,,Garsų š ir ž tarimas. II dalis – ž“ skirtas garsui ž (minkštajam ir kietajam) įtvirtinti, garsams ž ir š, ž ir z diferencijuoti. Leidinyje ,,Garsų š ir ž tarimas. I dalis – š“ buvo aprašyta garsų š, ž (minkštųjų ir kietųjų) taisyklinga artikuliacija, nurodyti tarimo sutrikimai, jų priežastys ir korekcijos būdai. Pateikta medžiaga garsui š (minkštajam ir kietajam) įtvirtinti, garsams š ir s diferencijuoti. Antrojoje ,,Garsų š ir ž tarimo“ dalyje laikomasi tokio pat nuoseklumo: izoliuoti garsai, skiemenys, žodžiai, sakiniai, tekstai. Pradedama nuo minkštųjų fonemų, kaip ir pirmojoje dalyje, nors spręsti gali ugdytojas kiekvienu individualiu atveju. Skirtumas nuo pirmosios ,,Garsų š ir ž tarimo“ dalies tas, kad čia pradedama…

  • Knygų naujienos

    Jaunųjų paauglių neformaliojo fizinio ugdymo mokykloje programa

    Leidinyje pateikta neformaliojo fizinio ugdymo mokykloje programa, kurios turinys sudarytas vadovaujantis Lietuvos ir užsienio mokslininkų tyrimų rezultatais ir šios programos autorės (Šarkauskienė, 2011) dvejus metus vykdyto pedagoginio eksperimento duomenimis. Metodinės knygos paskirtis – apibrėžti 5–6 klasių mokinių neformaliojo fizinio ugdymo turinį, siekiant neformaliojo ir formaliojo fizinio ugdymo dermės. Ši metodinė knyga skirta neformaliojo fizinio ugdymo pedagogams. Naudodamiesi programa jie galės kokybiškiau vykdyti neformalųjį fizinį ugdymą mokykloje. Leidinys bus naudingas ir aukštųjų mokyklų pirmosios bei antrosios studijų pakopų studentams – būsimiesiems kūno kultūros mokytojams ir treneriams.Prekinis ženklas: Klaipėdos universiteto leidykla