Tai mokytojams skirta metodinė priemonė prie XI klasės fizikos vadovėlio (aut. P.Pečiuliauskienė). Joje aptariama Lietuvos bendrojo lavinimo mokyklos bendrųjų programų ir išsilavinimo standartų dalis, skirta darbui XI (gimnazijos III) klasėje, individuali fizikos mokymo programa, teminių bei dienos planų projektai, metodinės rekomendacijos, šiuolaikinės didaktikos pagrindai.Leidinyje nurodomi konkrečių temų pamokų tikslai, pamokų eiga, mokymo priemonės.Dailininkė Vytautė Zovienė. Prekinis ženklas: Šviesa
Kuriame savo mokyklą
Šis straipsnių rinkinys – Šiaurės ir Baltijos šalių projektas, skirtas ugdymo turinio ir pedagogų profesinių įgūdžių tobulinimui – krašto švietimo kaitoje aktyviai dalyvaujančių mokytojų patirtis. Visus juos vienija pamatinė nuostata, kad krašto švietimo, o drauge ir visuomenės kaita tiesiogiai priklauso nuo kasdienio mokytojų darbo su moksleiviais kokybės.Prekinis ženklas: Kronta
Raštai. VIII tomas. Stasys Šalkauskis
Šis antras „Bendrosios mokslinio darbo metodikos pradų“ leidimas yra stereotipiškas, t.y. be jokių atmainų palyginant su pirmuoju leidimu. Autorius, tačiau aiškiai jaučia reikalą šitą savo veikalą pataisyti ir papildyti, bet, negalėdamas to padaryti tuojau, ryžosi jį leisti dar kartą viešumon be pataisų, nes nuolatiniai pareikalavimai rodo jo neatidėliojamą reikalingumą. Ogi leisdamas jį dabar iš matricų, autorius turi galimybę atsižvelgti į akademinės jaunuomenės pageidavimą ir padaryti jo kainą prieinamą platesnei publikai. Jau vien dėl šito, autoriui rodosi, gali būti pateisintas antrasis veikalo leidimas kad ir pirmykščiame netobulame jo stovyje. Naudodamasis šitos trumpos pratarties proga, autorius gali atitaisyti vieną trūkumą iš daugelio dabar nebeatitaisomų, būtent, papildyti nurodytą knygoje literatūrą veikalais, surašytais rusų kalba:…
Saulutė. Užduotys trejų metų vaikų kalbai vertinti ir ugdyti
Leidinys skiriamas ikimokyklinio amžiaus vaikų kalbą vertinantiems ir ugdantiems specialistams (logopedams, specialiesiems pedagogams), grupių auklėtojoms, tėvams (globėjams).Kaip mokomoji metodinė priemonė, leidinys naudingas studijuojantiems specialiąją ir vaikystės pedagogiką.Prekinis ženklas: Lucilijus
Informacinių įgūdžių ugdymas per istorijos pamokas. Darbo sąsiuvinis 7 klasei
Tai neįprastas darbo sąsiuvinis, nes dirbant su juo istorijos mokytojui tenka neįprastas vaidmuo: ne tik suteikti žinių, bet ir padėti patiems mokiniams savarankiškai nuspręsti, kuri informacija yra svarbi ir reikšminga. Besimokantiesiems dažnai reikės remtis ne tik istorijos vadovėliu VII kl., bet ir kitais informacijos šaltiniais. Šį sąsiuvinį sudaro užduotys, susijusios su minėto istorijos vadovėlio temomis.Prekinis ženklas: Kronta
Raštai. VI tomas. Stasys Šalkauskis
Šeštajame Stasio Šalkauskio raštų tome spausdinami spaudoje pasirodę ir rankraščiuose likę Stasio Šalkauskio veikalai pedagogikos teorijos, pedagogikos filosofijos klausimais.Svarbiausi iš jų: ”Bendrieji pedagogikos pagrindai”, ”Pedagogikos paskaitos”, ”Lavinimo mokslas”, ”Didaktika” ir kiti. Įvadiniame Antano Maceinos straipsnyje aptariama Stasio Šalkauskio pedagogikos teorijos reikšmė.Prekinis ženklas: Mintis
Atvirų visiems vaikams grupių kūrimas
Šios knygos tikslas – padėti ugdytojams parengti ikimokyklinio amžiaus specialiųjų poreikių vaikų nuo dvejų iki šešerių metų integravimo į įprastas vaikų darželių grupes individualiąsias programas.Prekinis ženklas: Gimtasis žodis
Žemynų geografija
Iki šiol mokant geografijos specialiųjų ugdymosi poreikių turinčius mokinius buvo naudojamos bendrojo lavinimo mokyklos mokiniams skirtos mokymo priemonės. Šis užduočių sąsiuvinis padėtų mokiniams įtvirtinti specialiosios mokyklos 7 klasės kursą ”Žemynų geografija”. Jis būtų naudingas ir specialiųjų ugdymosi poreik ių turintiems mokiniams, kurie mokosi bendrojo lavinimo mokykloje. Užduotys gali būti atliekamos padedant mokytojui ir savarankiškai.Prekinis ženklas: Lucilijus
Rinktiniai edukologiniai raštai. II tomas
Knygos „Rinktiniai edukologiniai raštai“, II tomo turinio pagrindą sudaro 2006 metais išleista knyga „Edukologinis tyrimas: sistema ir procesas“, papildyta autoriaus straipsniais, skirtais edukacinio mokslinio pažinimo įvairovei apibūdinti. Šiame leidinyje pateikiama edukologinio tyrimo metodologinė analizė, paremta originaliais autoriaus darbais ir šiuolaikine socialinių tyrimų praktika, kuri daug prisidėjo prie edukologinių tyrimų plėtros ir kokybės. Skiriama visiems, kas gilinasi į edukologiją, pedagogiką, pedagoginę psichologiją ar ugdymo sociologiją, rengiasi tapti edukologijos mokslo tyrėju ar praktiku, kuriam rūpi visuomenės narių holistinis ugdymas.Prekinis ženklas: Edukologija
Pirmoji pagalba mokytojui
Duncan Grey – patyręs mokytojas, nepriklausomas švietimo konsultantas, interneto svetainių kūrėjas. Portalo Cambridgeshire Education Portal redaktorius. Sukūrė pirmąją Jungtinės Karalystės istorijoje mokyklos interneto svetainę. Turi nuolatinę skiltį žurnale Times Educational Supplement. Knygų The Internet in School, 100+ Essential Lists for Teachers, Getting the Buggers to Learn ir daugelio kitų autorius. „Patarimai naudingi kiekvienam mokytojui. Pasitaiko situacijų, kai iš jūsų, suaugusiojo specialisto tarp vaikų ar paauglių, tikimasi, kad išspręsite problemą. Jei jums nepavyks, būsite apkaltinti abejingumu. Jei spręsite problemą netinkamai, būsite apkaltinti neprofesionalumu. Ne pedagogams sunku suvokti, kiek kartų per dieną jums tenka bendrauti su įvairiais asmenimis, diduma šių kontaktų – viešai matomi, ir pagal juos sprendžiama apie jus. „Pirmoji pagalba mokytojams“…