• Knygų naujienos

    Lingo lego laduto. Lietuvių literatūra V klasei. 1-oji knyga

    Tai klausiantis ir kviečiantis ne tik klausti, bet ir įsiklausyti į save bei kitus vadovėlis. Svarbiausi literatūros vadovėlio „Lingo lego laduto“ siekiai — atskleisti penktos klasės moksleiviams patrauklų kultūros bei literatūros pasaulį, skatinti juos žengti literatūros pasaulio, pasaulio literatūroje ir savęs pasaulyje bei literatūroje atradimo keliu, sudaryti sąlygas jų kūrybiniams atradimams ir išradimams. Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir Išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į moksleivių amžiaus ypatybes, derinami keli literatūros tekstų pateikimo principai — kalendorinis laiko ženklų, teminis, literatūrologinis ir lanksčios literatūros didaktikos — stengiantis priartinti literatūros pasaulį prie moksleivių šiandienos.Siekiama ugdyti ir lavinti moksleivių savianalizės, klausymo, kritinio mąstymo, kalbėjimo, skaitymo, rašymo, literatūrinės analizės, kūrybinės raiškos, bendradarbiavimo gebėjimus. Literatūros vadovėlis „Lingo lego…

  • Knygų naujienos

    Kodėlčius. Informacinės technologijos 5-6 kl. II dalis

    Labai tinkamas autorių pasirinkimas pamokai skirti 2 puslapių apimties medžiagą. Itin puiku, kad visa pamoka yra matoma viename vadovėlio atvarte. Pakankamai didelėse puslapių paraštėse teikiama informacinė medžiaga lakoniška, aiški, neblaškanti dėmesio. Mokinio dėmesys kreipiamas į pamokos medžiagą. Pamokose dominuoja vaizdinė medžiaga. Tai labai svarbu, turint omenyje, kad tokio amžiaus mokiniai mažiau atidūs ir sunkiau įsimena rašytinę medžiagą. Labai vykęs autorių sumanymas visas sritis teikti dalimis – tai leidžia visapusiškai supažindinti mokinius su kompiuterio galimybėmis, taikymu, panaudojimu jau penktoje klasėje. Dauguma kitų vadovėlių autorių yra pasirinkę patogesnį rašymo būdą: pateikia atskirų Išsilavinimo standartuose numatytų skyrių medžiagą iš karto . „Kodėlčiaus“ autoriai siekia mokiniui teikti žinias kompleksiškai iš visų sričių – tai…

  • Knygų naujienos

    Kalbos ugdymo pratybos 5 klasei. I dalis

    PRATIMAI skirti 5 klasių mokiniams, turintiems skaitymo ir rašymo sutrikimų, dirbti per logopedines pratybas. Jie parengti keliant šiuos uždavinius: tikslinti turimus garsinės analizės ir sintezės įgūdžius; turtinti aktyvųjį ir pasyvųjį žodyną;tobulinti kalbos gramatinę sandarą; lavinti rišliosios kalbos įgūdžius; skatinti kalbos vartojimą.Rengiant pratimus naudotos mįslės, patarlės, priežodžiai, sakmės, mitai ir padavimai. Tokios užduotys mieliau atliekamos mokinių, nes jos skiriasi nuo vadovėlyje esančių užduočių.Užduotys atliekamos frontaliai (skaitymo užduotys), individualiai (kai reikia rasti nurodytą garsą, įrašyti raidę, pabraukti nurodytą kalbos dalį ir pan.), grupėse (sprendžiant kryžiažodžius, kuriant pasakojimus ir pan.). Pvz., lapkričio mėnesio 8 pamoka: 1 užduotis atliekama frontaliai, 2 užduotis padaloma į dvi dalis: skaitoma frontaliai, o garsai ir raidės skaičiuojami individuliai.…

  • Knygų naujienos

    Mokomės etikos. Vadovėlis V klasei

    Naujo etikos vadovėlio 5 klasei „Mokausi etikos“ mokymo turinys pagal ugdomosios veiklos sritis suskirstytas į 4 skyrius: Saviugda ir savisauga: Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas: Aš – Tu; Socialiniai santykiai: Aš – Mes; Santykis su pasauliu: Aš – Tai. Mokinių žinios, gebėjimai ir nuostatos plėtojamos keturiose esminėse veiklos srityse. Kiekviena pamoka, pagrįsta mokinių pasiekimų ugdymu, turi aiškią struktūrą: I – Norime sužinoti(mokinius motyvuojanti įžanga) II – Nagrinėjame (mąstyti skatinantis temos plėtojimas); III – Išvados ir apibendrinimai(refleksiją skatinanti pabaiga). Visos naujos pamokos pradedamos patarle ar priežodžiu. Skyrių pabaigoje pateikiami testai, užduotys, orientuotos į mokinių pasiekimus. Vadovėlio medžiaga yra aktuali mokiniams ir sudaro galimybę ugdyti bendrąsias bei dalykines kompetencijas, ji orientuota į šio amžiaus tarpsnio mokinių gyvenimiškąją patirtį, mąstymo raidos ypatumus.Informacija,…

  • Knygų naujienos

    Key to English. Anglų kalba A2.1 lygis V klasei. 2-oji knyga (4 m.m. )

     Anglų kalbos vadovėlis V klasei KEY TO ENGLISH skirtas ketvirtiesiems anglų kalbos mokymo metams. Tai europietiškus standartus atitinkantis naujos serijos „Šok“ anglų kalbos vadovėlis, sistemingai suderintas su kitų mokomųjų dalykų vadovėliais. Vadovėlis užtikrina sklandų perėjimą nuo GOLDEN KEY vadovėlių prie KEY TO ENGLISH.Vadovėlio naujovė — Kalbų aplankas, kuris įgalina sekti ir analizuoti mokymosi procesą, moko mokytis, turtina tarpkultūrinę patirtį remiantis pasiektas kompetencijas iliustruojančiais darbais. Aplankas yra ir puiki priemonė, leidžianti tėvams ir mokytojams sužinoti apie mokinio pasiekimus.Vadovėlio tekstai, žaismingos užduotys skatina kritinį mąstymą ir sudaro sąlygas siekti efektyvesnių mokymosi rezultatų.Serijos dailininkas Agnius Tarabilda.Dailininkas dizaineris Kostas Klimavičius. Prekinis ženklas: Šviesa

  • Knygų naujienos

    Kūno kultūros užduočių sąsiuvinis V klasei

    5–12 klasėms skirtos kūno kultūros užduotys parengtos vadovaujantis Bendrųjų kompetencijų ir gyvenimo įgūdžių ugdymo bendrosiomis programomis. Kiekvieną sąsiuvinį sudaro virš 100 užduočių pačiomis įvairiausiomis kūno kultūros, sporto ir sveikos gyvensenos temomis: gausu smagių testų, nuotaikingos informacijos apie populiariąsias sporto šakas, olimpinį judėjimą, Lietuvą garsinančius sportininkus, žinių apie netradicinio fizinio aktyvumo sritis, sveiką gyvenseną, įpročio sistemingai judėti formavimą.Leidiniai pasitarnaus siekiant įtvirtinti per pamokas įgytas žinias ir įgūdžius, ugdant mokinių kūrybinį mąstymą, formuojant bendrą supratimą apie sportinę kultūrą. Tai puiki priemonė, suteiksianti papildomos informacijos apie žmogaus sveikatą, ją lemiančius veiksnius, praplėsianti supratimą apie fizinio aktyvumo įtaką gyvenimo trukmei, darbingumui, bendrai savijautai.Prekinis ženklas: Balto Print

  • Knygų naujienos

    Formulė. Matematika V klasei. 2-oji knyga

    Naujajame matematikos vadovėlio komplekte FORMULĖ daug dėmesio skiriama tam, kad mokinių įgyjamos žinios būtų naudingos ir gerai įprasmintos. Akcentuojamas mokinių matematinių gebėjimų ir nuostatų formavimas.Mokymosi procese svarbiausia mokinys, jo poreikiai ir galimybių plėtra. Stengiamasi kryptingai ir nuosekliai plėtoti mokinių kūrybines galias, gebėjimą kritiškai mąstyti, komunikuoti ir bendradarbiauti, spręsti problemas, ugdyti savarankiškumą, nusiteikimą imtis atsakomybės, nuostatą ir gebėjimą mokytis visą gyvenimą, tobulėti, pritaikyti matematikos žinias kitose srityse.Prekinis ženklas: Šviesa

  • Knygų naujienos

    Lingo lego laduto. Lietuvių literatūra V klasei. 2-oji knyga

    Tai klausiantis ir kviečiantis ne tik klausti, bet ir įsiklausyti į save bei kitus vadovėlis. Svarbiausi literatūros vadovėlio „Lingo lego laduto“ siekiai — atskleisti penktos klasės moksleiviams patrauklų kultūros bei literatūros pasaulį, skatinti juos žengti literatūros pasaulio, pasaulio literatūroje ir savęs pasaulyje bei literatūroje atradimo keliu, sudaryti sąlygas jų kūrybiniams atradimams ir išradimams. Atsižvelgiant į Bendrųjų programų ir Išsilavinimo standartų rekomendacijas ir į moksleivių amžiaus ypatybes, derinami keli literatūros tekstų pateikimo principai — kalendorinis laiko ženklų, teminis, literatūrologinis ir lanksčios literatūros didaktikos — stengiantis priartinti literatūros pasaulį prie moksleivių šiandienos.Siekiama ugdyti ir lavinti moksleivių savianalizės, klausymo, kritinio mąstymo, kalbėjimo, skaitymo, rašymo, literatūrinės analizės, kūrybinės raiškos, bendradarbiavimo gebėjimus. Literatūros vadovėlis „Lingo lego…

  • Knygų naujienos

    Muzikos labirintai. Muzika 5 klasei

    ŠOK serijos muzikos vadovėlis V klasei.   Vadovėlio komplektą sudaro: Vadovėlis (su kompaktine plokštele) Mokytojo knyga (su kompaktine plokštele).   Ilgalaikį V klasės muzikos mokymo planą dirbantiems su vadovėliu MUZIKOS LABIRINTAI 5 rasite čia. Prekinis ženklas: Šviesa

  • Knygų naujienos

    Kalbos ugdymo pratybos 5 klasei. II dalis

    PRATIMAI skirti 5 klasių mokiniams, turintiems skaitymo ir rašymo sutrikimų, dirbti perlogopedines pratybas. Jie parengti keliant šiuos uždavinius:tikslinti turimus garsinės analizės ir sintezės įgūdžius;turtinti aktyvųjį ir pasyvųjį žodyną;tobulinti kalbos gramatinę sandarą;lavinti rišliosios kalbos įgūdžius;skatinti kalbos vartojimą.Rengiant pratimus naudotos mįslės, patarlės, priežodžiai, sakmės, mitai ir padavimai. Tokios užduotys mieliau atliekamos mokinių, nes jos skiriasi nuo vadovėlyje esančių užduočių.Užduotys atliekamos frontaliai (skaitymo užduotys), individualiai (kai reikia rasti nurodytą garsą, įrašyti raidę, pabraukti nurodytą kalbos dalį ir pan.), grupėse (sprendžiant kryžiažodžius, kuriant pasakojimus ir pan.). Pvz., lapkričio mėnesio 8 pamoka: 1 užduotis atliekama frontaliai, 2 užduotis padaloma į dvi dalis: skaitoma frontaliai, o garsai ir raidės skaičiuojami individuliai. 3 užduotis atliekama individualiai. Ją…