Ši mokomoji knyga yra pagrįsta pripažintomis strateginio valdymo teorijomis ir praktinėmis koncepcijomis. Mokomasis leidinys apima pagrindines organizacijos verslo ir korporacijos lygmens strategijas, analizuoja strategijos ir įmonės veiklos organizavimo suderinimo bei strateginių pokyčių valdymo klausimus.Leidinys skiriamas studentams, studijuojantiems verslo vadybos ir įstaigų vadybos pagrindinių studijų programas. Be to, leidiniu gali naudotis inžinerines programas studijuojantys studentai, siekiantys suvokti strateginio valdymo problemas ir įgyti strateginio valdymo gebėjimų.Prekinis ženklas: Ciklonas
Karaoke kapitalizmas. Valdymą – žmonijai!
Ši knyga – tai pranešimai iš fronto. Rašome apie tai, ką matome, skaitome ir girdime, o ne apie pasaulį, kokio norėtumėm. Prieš rašant receptą ligai gydyti, reikia diagnozuoti ją. Mes nesileidžiame į ginčus ar tai, kas vyksta šiuo metu, gera ar bloga, teisinga ar neteisinga. Mes tik konstatuojame, kad tai iš tikrųjų vyksta. Ar tai reiškia, kad mums patinka viskas, ką matome? Ne. Ar mums viskas nepatinka? Irgi ne. Yra skirtumas tarp žinios ir ją atnešusio žmogaus. “Nėra gerų ir blogų dalykų – tokius juos padaro mūsų mąstymas”, – sakė Šekspyras. Svarbu, kad patys žmonės susidarytų nuomonę apie permainas, kurias mums tenka patirti, ir apie tai, kokią ateitį norėtumėm sukurti.…
Mąstyk plačiai, kirsk iš peties versle ir gyvenime (kišeninis formatas)
Donaldas J. Trumpas neabejotinai yra amerikietiškosios sėkmės simbolis ir viena ryškiausių asmenybių verslo pasaulyje. Galite laikyti jį įžūliu, egoistišku, arogantišku milijardieriumi, tačiau pripažinkite – taip ir norite paklausti: „Ir kaip gi jis tapo toks turtingas?“ Kaip įgyti pagreitį versle ir gyvenime? Kada savo nuomonę reikšti agresyviai? Kada ir kodėl keršyti malonu? Kodėl verta ugdyti įgimtus instinktus ir aistringai mylėti darbą, kurį dirbi? Du didžiausi pasaulinio masto verslininkai Donaldas J. Trumpas ir Billas Zankeris atskleidžia plataus mąstymo paslaptis ir pataria, ką daryti, kad gyvenime sektųsi. Išsiveržti iš susikurtų rėmų visai nesunku. Tereikia išmokti mąstyti plačiai.Prekinis ženklas: Eugrimas
Verslininko vaidmuo
Ką veikia verslininkai? Ar jie prisideda prie visuomenės gerovės? O gal atvirkščiai – siekia tik naudos sau? Jei klausimai atrodo paprasti, neskubėkite jų nuvertinti. Nuo atsakymų į juos priklauso labai daug visuomenės ir ekonomikos sprendimų. Knygos „Verslininko vaidmuo“ straipsnių autoriai – filosofė A. Rand, pripažinti ekonomistai L. von Misesas, I. Kirzneris ir kiti – giliai ir iš esmės permąsto verslininko vaidmenį visuomenėje. Jų įžvalgos padės geriau pažinti verslininkus nuolat lydinčią riziką, žmogų ir jo poreikius, išryškins verslininko ir vadybininko skirtumus, inovacijų svarbą. Ši rinktinė ne tik pagilins žinias, bet ir apsaugos nuo marksistinių teorijų kokteilio, kuris užnuodijo ne vieną protą ir sužlugdė ne vieną valstybę. „Verslininko vaidmuo“ – tai aštuntoji…
Marketingo valdymo pagrindai
Tai adaptuotas Filipo Kotlerio (Philip Kotler) ir Kevino Leino Kelerio (Kevin Lane Keller) knygos „Marketingo valdymas“ („Marketing Management, 12th editon“) leidimas. Kaip ir ankstesnieji leidimai, trečiasis „Marketingo valdymo pagrindų“ leidimas yra skirtas padėti įmonėms, grupėms bei individualiems asmenims pritaikyti savo marketingo strategiją ir valdymą prie XXI amžiaus rinkos. Taip pat jis skirtas dėstytojams, kurie remdamiesi autoritetingais šaltiniais siekia išdėstyti marketingo valdymo teorijos ir praktikos kursą. Tekstas yra gana glaustas, todėl juo patogu naudotis ne tik teorinių, bet ir praktinių užsiėmimų metu, modeliuojant situacijas bei įgyvendinant projektus.Prekinis ženklas: Logitema
Maksimalus pasiekimas
Brianas Tracy (JAV) yra žinomas asmenybės ugdymo specialistas ir verslo strategas, populiarus paskaitininkas, rašytojas ir mokomųjų garso bei vaizdo įrašų autorius. Ši jo knyga – antroji lietuvių kalba. Joje autorius plėtoja idėją apie tam tikrus dvasinio gyvenimo bei elgsenos dėsnius, kurie, jei jų paisome, garantuoja mums sėkmę visose gyvenimo srityse.Prekinis ženklas: Luceo
Trump: Sandorio menas
Knyga apie Trampo beprecedentį sandorių sudarymo meną. Visame pasaulyje milijoniniais tiražais parduodamoje knygoje pateikiama intriguojanti verslo praktika, skirta visiems, kurie siekia verslo sėkmės.Prekinis ženklas: Eugrimas
Dora lyderystė. Asmenybės formavimo kelias
Alexandre Havard knygoje „Dora lyderystė. Asmenybės formavimo kelias“ pristatomos svarbiausios žmogiškosios dorybės, kurios būtinos lyderiams. Aptariama, kaip lyderiai jas ugdo, parodoma, kokią įtaką dorybės daro savirealizacijai, kalbama apie dieviškųjų tikėjimo, vilties ir meilės dorybių didingumą bei poveikį lyderystei.Dora lyderystė skirta tiems, kurie trokšta gyvenime turėti didelį tikslą. O koks tikslas yra kilnesnis už asmeninio tobulėjimo siekį?Alexandre’as Havard – seminarų apie dorą lyderystę lektorius ir Havardo lyderystės instituto įkūrėjas. Gimė Paryžiuje, baigė René Descarte’o universitetą – vieną žymiausių teisės mokyklų Prancūzijoje. Įgijęs advokato diplomą dirbo teisininku keliose Europos šalyse. Šiuo metu A. Havardas gyvena ir dirba Maskvoje, veda seminarus verslo vadovams ir studentams. Pagal šių seminarų medžiagą parengta knyga „Dora lyderystė“…
Tikslas II. Sėkmė priklauso ne nuo laimės
Tai romano formoje pateikta rinkos problemų analizė ir realiai įgyvendinti ir įgyvendinami marketingo sprendimai. …artėjo XXI amžius ir klientai darėsi dar išrankesni, konkurencija dar žiauresnė. Kas dabar gali užtikrinti konkurencinį pranašumą? Kaip konkuruoti rinkoje, kurioje kritusios kainos, pasirinkimas didelis, o kokybė ir pristatymo terminai panašūs? Atsakymu gali būti – į Partnerystę orientuotas pardavimo būdas. Pagrindinis šio požiūrio credo yra: dirbdami drauge su Jumis pasieksime Jūsų verslo tikslus. Šioje knygoje rasite pasakojimą, kaip to galima pasiekti. Ar dažnas iš mūsų verslininkų gali pasigirti savaisiais pardavimo vadybininkais, išmanančiais klientų problemas, žinančiais jų verslo sėkmės faktorius, jų gaunamą ekonominę naudą iš mūsų pasiūlymų? Ar dažnas iš mūsų vadovaujasi logika “Kol galutinis pirkėjas nenupirko,…
Verslininko vaidmuo
Ką veikia verslininkai? Ar jie prisideda prie visuomenės gerovės? O gal atvirkščiai – siekia tik naudos sau? Jei klausimai atrodo paprasti, neskubėkite jų nuvertinti. Nuo atsakymų į juos priklauso labai daug visuomenės ir ekonomikos sprendimų. Knygos „Verslininko vaidmuo“ straipsnių autoriai – filosofė A. Rand, pripažinti ekonomistai L. von Misesas, I. Kirzneris ir kiti – giliai ir iš esmės permąsto verslininko vaidmenį visuomenėje. Jų įžvalgos padės geriau pažinti verslininkus nuolat lydinčią riziką, žmogų ir jo poreikius, išryškins verslininko ir vadybininko skirtumus, inovacijų svarbą. Ši rinktinė ne tik pagilins žinias, bet ir apsaugos nuo marksistinių teorijų kokteilio, kuris užnuodijo ne vieną protą ir sužlugdė ne vieną valstybę. „Verslininko vaidmuo“ – tai aštuntoji…