Įmonės gali žlugti. Netgi tos, kurios turi nepriekaištingus strateginius planus, aiškią viziją bei supratimą, kaip tai įgyvendinti. Gerą strategiją reikia sugebėti taip pat gerai įgyvendinti. Būtent tai tampa svarbiausia sėkmingo verslo sąlyga šiandien. Deja, dažnai tam nepakanka net didelio profesionalumo ir kompetencijos. Kasdienybėje įmonėms koją gali pakišti net tokie mažmožiai kaip nereikšmingos vadovo silpnybės, darbuotojų nesugebėjimas susitvarkyti su asmeninėmis savybėmis ar įpročiais už biuro ribų bei dėl to kylančios verslo valdymo, tvarkos problemos. Ką daryti, kad tai netaptų kliūtimi siekiant sėkmės, sužinosite dr. Tomo Lagūnavičiaus knygoje.Knygos metodika grindžiama 5 kriterijais:Tvarka,Kontrole,Vadovavimu,Mokymu,Įtampos nebuvimu.Dėmesys metodikai:Kaizen veiksmų lapas3 MU sistema5 S tobulinimo sistema individualios tvarkos ir švaros palaikymo diagnostikai„Know why“ analizėNepertraukiamo tobulinimo ciklas pagal…
Lietuviški – rusiški verslo pokalbiai
Knygoje pateikiami svarbiausi verslo pokalbiuose, dalykiniuose pasitarimuose vartojami žodžiai ir posakiai. Be to, duodama daug naudingų kelionės patarimų. Po kiekvienos temos — žodynėlis. Knygos gale — trumpa rusų kalbos gramatika. Trumpai supažindinama su Rusijos kultūros savitumais. Prekinis ženklas: Šviesa
Charizmos pranašumas
Įsivaizduokite, kad vieną rytą pabundate būdami tobuli. Atsikeliate jausdamiesi puikiai ir kupini energijos. Jūs žinote, kad jums viskas seksis. Jaučiate didžiulį pasitikėjimą savimi, esate žavūs, smagūs ir įtaigūs, kitus žmones be jokių pastangų matote kiaurai ir lengvai užmezgate su jais ryšį. Jūs esate charizmatiški! – Owen FitzpatrickNLP krypties psichologasOwenas Fitzpatrickas yra populiarus paskaitininkas ir knygų autorius. Jo interesų sritis – asmeninės charizmos ugdymas, žmogaus galimybių plėtra, efektyvus bendravimas, derybų strategija. Owenas Fitzpatrickas įvairiuose pasaulio šalyse bendravimo mokė tūkstančius žmonių, jo klausėsi didžiojo verslo vadovai ir olimpiniai sportininkai. „Charizmos pranašumas“ kalba apie bendravimo meną, apie sugebėjimą spindėti kitų žmonių akivaizdoje, apie mokėjimą juos įtikinti, sužavėti ir paveikti. Šiandieniniai lyderiai turi būti…
Deimantų akrai. Jūs tai galite
Į šią knygą įtraukti įspūdingiausi visų laikų literatūros kūriniai, kalbantys apie klestėjimo siekį.Prekinis ženklas: Luceo
Tikslas II. Sėkmė priklauso ne nuo laimės
Tai romano formoje pateikta rinkos problemų analizė ir realiai įgyvendinti ir įgyvendinami marketingo sprendimai. …artėjo XXI amžius ir klientai darėsi dar išrankesni, konkurencija dar žiauresnė. Kas dabar gali užtikrinti konkurencinį pranašumą? Kaip konkuruoti rinkoje, kurioje kritusios kainos, pasirinkimas didelis, o kokybė ir pristatymo terminai panašūs? Atsakymu gali būti – į Partnerystę orientuotas pardavimo būdas. Pagrindinis šio požiūrio credo yra: dirbdami drauge su Jumis pasieksime Jūsų verslo tikslus. Šioje knygoje rasite pasakojimą, kaip to galima pasiekti. Ar dažnas iš mūsų verslininkų gali pasigirti savaisiais pardavimo vadybininkais, išmanančiais klientų problemas, žinančiais jų verslo sėkmės faktorius, jų gaunamą ekonominę naudą iš mūsų pasiūlymų? Ar dažnas iš mūsų vadovaujasi logika “Kol galutinis pirkėjas nenupirko,…
Postmodernios kūrybinės strategijos versle
Praktikumas, kuris padės išlikti versleEvoliucijos teorijos autorius Čarlzas Darvinas kadaise sakė: „Išgyvena ne stipriausi ir ne protingiausi. Išgyvena tie, kurie sugeba geriausiai prisitaikyti“. Šiandieninis verslas tapo panašus į milžinišką plėšrių gyvūnų draustinį, kuriame kiekvieno gyvūno tikslas – išlikti ir nuolat stiprėti. Todėl įmonė, siekdama sėkmingai gyvuoti, turi nuolat kūrybiškai mąstyti, priimti sprendimus, padedančius išlikti vykstant dinamiškai kovai XXI amžiaus verslo džiunglėse. Vienas iš būdų išlikti tokiomis sąlygomis yra postmodernios kūrybinio mąstymo strategijos. Kokios jos ir kaip jas pritaikyti savo versle, sužinosite dr. Tomo Lagūnavičiaus praktikume.Leidinio aprašymas. Postmodernios kūrybinės strategijos – tai metodai, padedantys nuolat sistemiškai tobulinti įmonės veiklą visuose jos lygmenyse: strateginiame, taktiniame ir operatyvios veiklos. Tai – mąstymo būdai,…
Pradėkime nuo klausimo kodėl. Kaip puikūs lyderiai įkvepia veikti
Yra vadovai ir yra lyderiaujantys asmenys.Vadovai eina įtakingas, vadovaujamas pareigas.Lyderiai mus įkvepia.Nesvarbu, ar tai būtų individai, ar organizacijos,lyderiaujančiais sekame ne dėl to, kad privalome tai daryti,o todėl, jog to norime patys. Sekame jais ne dėl jų, tai darome dėl savęs.Ši knyga skirta norintiems įkvėpti kitus, taip pat ir tiems,kurie trokšta aptikti ką nors, kas juos inspiruotų.„Kodėl?” – tai esminis klausimas, į kurį, pasak knygos autoriaus Simono Sineko, turi sau atsakyti kiekviena sėkmės siekianti kompanija.Suvokimas, KODĖL vykdote savo veiklą, lemia, kaip produktyviai sugebėsite dirbti. Jeigu tinkamai perteiksite savo viziją darbuotojams, partneriams ir klientams, įmonė galės užsitikrinti ilgalaikį pripažinimą, pelną bei vartotojų lojalumą.Knygoje „Pradėkime nuo klausimo KODĖL” pateiktos realios žinomų pasaulio kompanijų…
Rinkodara be biudžeto
Šiame labai praktiškame vadove (anksčiau išleistame ribotu tiražu pavadinimu ”Be biudžeto”) rasite 50 efektyvių rinkodaros būdų, kuriuos galima panaudoti turint ribotą rinkodaros biudžetą (arba visai jo neturint). Vertingiausia jame yra tai, kad kiekvienas būdas smulkiai aprašytas – kas turi tai daryti, ką daryti, kaip daryti.”Įdomus rinkodaros teorijos faktas: iš 5 tūkstančių rinkodaros būdų keliasdešimt yra beveik arba visiškai nemokami”.Kitais žodžiais tariant, jūs nieko (arba praktiškai nieko) nemokate juos naudodami. Tačiau efektas gaunamas. Apie šiuos būdus – efektyvius ir mažai žinomus – ir bus kalbama šioje knygoje.”Igor MannAtsiliepimai”Kartais manęs klausia, į ką rinkodarininkui investuoti nedideles sumas, vieną ar du tūkstančius rublių, kad efektas būtų maksimalus.Paprastai aš atsakau: ”Į geras knygas, nes…
Sinchroninė gamyba
Šioje knygoje – instrukcijoje ypatingai detaliai aprašytas sinchroninės gamybos sistemos įdiegimas. Ji remiasi japoniško ”pačiu laiku” (just-in-time) metodo filosofija. Ja remiantis palaipsniui, žingsnis po žingsnio, pakeičiami valdymo ir gamybos procesai. Daugiausia dėmesio skiriama ne teoriniam analizavimui bei sisteminimui, o praktikai. Kiekvienam žingsniui pateikti nurodymai, kaip juos įgyvendinti praktiškai ir aprašyti svarbiausi aspektai, pagrindinės sąvokos ir metodai. Kad atskiruose žingsniuose išdėstytas priemones būtų galima panaudoti ir po vieną, nurodytas jų ryšys su atitinkamais žingsniais. Autorius yra įsitikinęs, kad šią sistemą galima naudoti ne tik gamybinėse įmonėse, bet ir prekybos, logistikos ir informacijos šakose.Prekinis ženklas: Rgrupė
Valdymo iššūkiai XXI amžiuje
Ši knyga atskleidžia ir propaguoja naujus požiūrius į vadybos mokslą bei leidžia bent trumpam žvilgtelėti į tai, kas yra už horizonto, kokie nauji iššūkiai laukia tų, kurie pasirinko valdymo sritį. Didelė knygos vertybė yra ta, jog autorius plačiai makro lygiu analizuodamas visame pasaulyje vykstančius socialinius, ekonominius ir demografinius pokyčius parodo, kuo remiantis turėtų būti kuriama naujoji verslo strategija. Ši knyga skatina žvelgti į priekį, galvoti apie ateitį. Tie, kurie jau šiandien imsis ateities iššūkių, taps lyderiais ir dominuos rinkose. O tie, kurie lauks, kol iššūkiai taps “degančiomis” problemomis, atsiliks ir net gal jau niekada nepasivys pirmaujančių.Prekinis ženklas: Rgrupė