Įkvepiančios idėjos ir veiksmai kiekvieną dieną – toks galėtų būti Peterio Fisko (Peter Fisk) knygos „Verslo genijus“ šūkis.Tai knyga, kuri tyrinėja strategijos ir inovacijų svarbą, lyderystę ir pokyčius versle, transformaciją pačioje asmenybėje, valdančioje verslą, o taip pat padeda susiorientuoti, kaip plėtoti verslą, kad jis būtų pelningas ir išlaikyti verslo augimą sausakimšoje ir problematiškoje rinkoje.Nuo „kroksų“ (specifinių batų) manijos iki Diesel pasiekimų, nuo Kikkoman paslapčių iki Red Bull energijos, nuo Google vizijos iki Proctor & Gamble revoliucijos – knygoje surinkti sėkmingiausių verslo vizijų ir jų įgyvendinimo pavyzdžiai, įkvepiantys sekti jų pavyzdžiu arba bent jau pasimokyti iš tam tikrų įžvalgų.P. Fisk įkvėps ieškoti geriausių galimybių jau susikūrusiose rinkose, vystyti produktus ar paslaugas,…
Būkime prieky: moterys, darbas ir siekis vadovauti
Nors jau prieš trisdešimt metų JAV koledžų absolvenčių skaičius pasiekė 50 procentų, daugumą Vyriausybės ir verslo vadovų pozicijų iki šiol užima vyrai. Vadinasi, priimant visiems mums svarbius sprendimus, į moterų balsą vis dar nėra atsižvelgiama pagal lygiateisiškumo principą.Didelio populiarumo sulaukusioje knygoje Būkime prieky. Moterys, darbas ir siekis vadovauti Sheryl Sandberg pasakoja apie savo pačios pasirinkimą, klaidas bei kasdienę kovą – to prireikė norint priimti teisingus sprendimus, susijusius su savimi, darbu ir šeima. Sandberg pateikia praktiškų patarimų apie derybas, mentorius ir apie tai, kaip susikurti pasitenkinimą teikiančią karjerą, skatina moteris užsibrėžti ribas ir pamiršti mitą, kad ”galima turėti viską”. Ji aprašo konkrečius veiksmus, kurių gali imtis moterys, kad atrastų pusiausvyrą tarp savo profesinių…
Menas elgtis neįprastai
Gal turite verslo idėją, tačiau nežinote, kaip ją įgyvendinti? O gal puoselėjate svajonę, apie kurią nedrįstate net prasitarti? O gal tiesiog baiminatės būti pavadinti keistuoliais? Jei kyla tokios ar panašios mintys, žymus verslininkas ir filantropas Elis Broadas savo gyvenimo pavyzdžiu jus įkvėps imtis veiksmų.Prekinis ženklas: Eugrimas
Tikslas. Tobulėjimo procesas
II atnaujintas leidimas dabar kartu su Davido Whitfordo, Fortune Small Business redaktoriaus, interviu su Eli Goldrattu ir vadovais įdiegusiais Tiksle aprašytą metodiką savo organizacijose.DW: „Tikslas“ buvo išleistas prieš 20 metų. Nuo to laiko įmonių valdyme daug kas pasikeitė. Plačiai paplito jį gerinančios naujos galingos metodikos, tokios kaip LEAN ir Six Sigma (Šeši sigma). Užsakymo įvykdymo laiko trumpinimo ir produkcijos pateikimo įsipareigotu laiku rodiklių gerinimas tapo norma. Net „Tikslo“ paantraštė – „Nuolatinio tobulinimo procesas“ yra teiginys, kurį dabar kiekviena organizacija laiko savaime suprantamu dalyku. Taigi mano pirmasis klausimas būtų toks: ar „Tikslas“ tebėra svarbus, aktualus?Prekinis ženklas: Rgrupė
Taip kuriama amžiams! Kompanijų ilgaamžiškumo paslaptys
”Atskleiskite amžinus, nesenstančius vadybos principus, kurie leidžia nuosekliai išskirti iškilias kompanijas iš gausybės kitų. Plačiai pripažinti mitai žlugo dešimtimis. Tradicinės sistemos susvyravo ir ėmė trūkinėti.Žvelgiant atgal, virš visko iškyla viena nepaprastai svarbi mintis: beveik kiekvienas gali būti svarbiausiu veikėju, kuriant nepaprastą verslo instituciją. Dingo visiems laikams ta bukinanti perspektyva, kad kompanijos sėkmė priklauso nuo to, ar jai vadovaujantis žmogus apdovanotas retomis ir paslaptingomis savybėmis, kurių negali išmokti kiti. Išsirinkite mąstymo perlus, kuriuos galėsite perduoti kitiems, pasisemkite įkvėpimo ir tikėjimo, kad knygoje išdėstytos pamokos tinka ne tik “kitiems žmonėms”. Jas išmokti galite ir jūs. Jas panaudoti galite ir jūs. Sukurti fantastišką kompaniją galite ir jūs.” Šioje knygoje tiriamos Amerikos korporacijų sėkmės…
Korporacija: patologiškas pelno ir galios siekimas
Šios knygos objektas – korporacija (lietuviškai dažnai vadinama bendrove, kurios populiariausios formos – AB, UAB) arba, teisine kalba kalbant, – ekonominė organizacija, turinti juridinio asmens teises ir ribotą atsakomybę. Korporacijos įsigali ekonominiame, o taip pat ir viešajame bei politiniame gyvenime, jų veikla ir įtaka globalaus kapitalizmo sąlygomis toli peržengia nacionalinės valstybės ribas. Knygoje apžvelgiama korporacijų atsiradimo ir įsigalėjimo istorija. Šiuolaikinės korporacijos susiformavo XIX amžiaus viduryje, suklestėjo XX amžiuje ir visiškai įsigalėjo XXI a. pradžioje – ortodoksalioje dominuojančios laisvosios rinkos ideologijos aplinkoje. Šiuolaikiniame pasaulyje, kuriame pastaruoju metu populiariausias žodis tapo „dereguliacija“, tradicinės valstybės funkcijos, ilgus metus buvusios jos prerogatyva, efektyvumo vardan palaipsniui perleidžiamos privačiam verslui, t.y. korporacijoms. Tai sukelia demokratijos eroziją,…
Mirksnis. Gebėjimas mąstyti nemąstant
Mirksnis iš pagrindų pakeis jūsų požiūrį į vidinį pasaulį. Tai knyga apie mąstymą nemąstant, apie akimirksniu priimamus sprendimus, nors iš tikrųjų jų priėmimas nėra toks paprastas, kaip gali pasirodyti. Kodėl vieni vadovaujasi savo nuojauta ir laimi, o kiti vis klysta ir klumpa? Kaip iš tiesų veikia mūsų smegenys – darbe, klasėje, virtuvėje ar miegamajame? Ir kodėl dažniausiai pačių geriausių sprendimų neįmanoma paaiškinti? Atsakymai į šiuos ir daugelį kitų klausimų – Mirksnyje, knygoje, kurioje aprašytos teorijos gali būti panaudotos efektyvesnei verslo plėtrai, prekių pardavimui skatinti ir, bene svarbiausia, žmonių elgesiui keisti.Prekinis ženklas: Eugrimas
Kava su meile
Viena žaviausių pastarųjų dešimtmečių verslo istorijų apie kompaniją, prasidėjusią nuo krautuvėlės Sietlo pakrantėje ir išaugusią į 1600 parduotuvių tinklą visame pasaulyje. „Starbucks Coffee Company“ supažindino Ameriką su puikia kava ir pakeitė viską – nuo skonio iki kalbos ir centrinės gatvės veido. Rinkodaros specialistams, vadovams ir karjeros siekiantiems verslininkams ši knyga atskleis, kaip versle reikia vadovautis širdimi ir aistrą paversti pelnu.Prekinis ženklas: Eugrimas
Velniop viską! Imk ir daryk! Tęsinys
Tai R.Bransono autobiografijos tęsinys. Naujausios Richardo mintys apie kosmoso turizmą, globalinį atšilimą ir ateities verslą.Prekinis ženklas: Rgrupė
Verslo ekonomika
Kiekvienas verslo įmonėje ketinantis dirbti vadybininkas turi būti platesnio profilio specialistas, jo veikla bus sėkminga tik tada, kai jis turės pakankamai ekonominių žinių, mokės rasti reikalingą informaciją, ją tvarkyti ir analizuoti. Gamybos vadybininkams bei smulkių įmonių savininkams reikia suprasti finansų sąvokas, rodiklius, pagrindinius finansų valdymo tikslus bei apskaitos ir įmonės veiklos analizės reikšmę gamybos veiksmingumui. Rengiant knygą buvo atsižvelgta į Vilniaus kolegijos absolventų, dirbančių siuvimo įmonėse ar sukūrusių savo verslą, pastabas, pageidavimus ir pasiūlymus apie tai, kokių žinių reikia gamybos vadybininkams ir mažų siuvimo įmonių savininkams. Rengdama knygą autorė vadovavosi ne tik apibendrinta teorine medžiaga, bet ir gamybinių įmonių patirtimi bei veikiančiais norminiais aktais.Knygoje apžvelgiama verslo samprata ir vaidmuo, verslo kūrimo…