Kasdien išvystame mažiausiai penkis tūkstančius prekių ženklų ant maisto ir vaistų pakuočių, drabužių etikečių, automobilių grotelių, elektroninių prietaisų, pastatų, lėktuvų, net ginklų. Prekių ženklai mus pasitinka parduotuvėse ir restoranuose, kreipiasi į mus iš televizorių ir radijo imtuvų, liejasi iš mylimų žmonių burnų, šmėžuoja prieš akis netgi žaidžiant su vaikiškais žaislais. Ką vis dėlto prekių ženklai reiškia, kas juos sukūrė? Kas buvo tie žmonės, kurių vardus kasdien valgome, geriame, avime, mūvime, vairuojame ir įjungiame? Kas skatino tuos žmones tapti tuo, kuo tapo? Prekinis ženklas: Sofoklis
Kur dingo visi lyderiai?
Knygos autorius Li Jakoka, buvęs kompanijų Ford Motor Company ir Chrysler Corporation prezidentas, bestselerių autorius, gali didžiuotis pažintimis su iškiliausiais pasaulio politikos ir verslo lyderiais. Šmaikščiu stiliumi parašytoje knygoje jis dalijasi savo patirtimi su skaitytojais, kartu užduodamas keblių klausimų apie atsakomybę, demokratiją, konformizmą ir panašiai.Prekinis ženklas: Vaga
Tikslas III. Būtina, bet nepakankama
Tai naujausias Eli Goldratto kūrinys, parašytas 2000 metais. Jame autorius puikiai sujungia Tiksle (1983 – gamybos valdymas) ir Tiksle II (1993 – sprendimai rinkai) aprašytą procesų pertvarkymą su šioje knygoje aprašytu integruotu Tiekimo sistemos valdymu. Šiuo metu tai ypač aktuali tema visame pasaulyje. Šioje knygoje, kaip ir ankstesniuose šio autoriaus kūriniuose, yra kelios siužetinės linijos. Viena iš jų – Informacinių Sistemų (IS) vaidmuo įmonės valdyme. Kaip atspėti, ar didelės investicijos į IS ženkliai padidins įmonės pelningumą, ar atvirkščiai, tik padidins išlaidas? Knygoje rasite atsakymus į daugelį klausimų, kurie vienaip ar kitaip gali dominti ne vieną iš jūsų. Štai keletas iš jų: Atidžiai įsiskaitykite ir pamatysite, kad vadovybė daro daug klaidingų…
Pinigų mašina. Apribojimų teorijos panaudojimas pardavimų valdymui
Ši knyga pateikia realiam gyvenimui pritaikytą metodą, kaip vienu metu įvertinti tūkstančius potencialių klientų, susikurti klientus ir atlikti pardavimus. Šis procesas, vadinamas Apribojimų teorija, sukuria pardavimų kritinę grandinę, kurią galima pritaikyti bet kuriai organizacijai. …Ir dar – tie apribojimai, kurie įeina į šios metodikos pavadinimą (Apribojimų teorija) yra ne kas kita, kaip dalykai apribojantys sistemos galimybes pasiekti savo tikslus (o blogiausiu atveju net apskritai neleidžiantys jai tą padaryti). Tai primena tokią situaciją greitkelyje, kai įvykus avarijai dvi eismo juostos uždaromos ir visas transportas iš lėto juda vienintele laisva eismo juosta. Avarijos vieta tada tampa butelio kakliuku, nuo kurio priklauso viso eismo judėjimo greitis. Tai, kad iki tos vietos ir po…
Ne maisto prekių asortimentas
Mokomoji priemonė „Ne maisto prekių asortimentas” skirta studijuojantiems prekių mokslą. Leidinyje pateikiamas pagrindinių prekių rūšių asortimentas ir klasifikacija, aptariamos svarbiausios prekių savybės: gaminimo medžiagos, priežiūros ypatumai, kokybės reikalavimai Europos Sąjungoje ir Lietuvoje. Yra prekių ženklinimo pavyzdžių. Metodinio leidinio Prieduose skelbiama vertinga informacija apie ne maisto prekėms taikomus kokybės reikalavimus, apie išpardavimus Europos šalyse. Skaitytojas ras Vartotojo pretenzijos formą bei praktinių patarimų, ką daryti įsigijus nekokybišką prekę. Prekinis ženklas: Homo liber
Impulso efektas. Veiksmingo augimo paslaptys
Užsitikrinti pelningą augimą kiekvienais metais – tai pirmoji ir neginčytina kiekvienos verslo įmonės būtinybė. Kaip šiam žiupsneliui įmonių pavyksta užlipti ant pasaulio nugalėtojų laiptelio? Atsakymą rasite knygoje „Impulso efektas“.Prekinis ženklas: Rgrupė
Klausimuose slypi atsakymai
Aukščiausio lygio prekyba tai menas, išmokstamas meistriškumas, toks pat, kaip ir bet kuris kitas mokslas. Šioje knygoje aptariami veiksmingi prekybos būdai, patariama, kaip jais naudotis, į ką kreipti dėmesį bendraujant su žmonėmis. Taip pat sužinosite, kaip suprasti pašnekovo kūno kalbą ir kaip pačiam ja naudotis.Net jei nesatė tinklinės prekybos atstovas, ši informacija amžiams pakeis jūsų požiūrį.Prekinis ženklas: Dajalita
Mąstymo klaidos, kurios kainuoja pinigus
Ar žinojote, kad 10 eurų praradimas mus veikia lygiai taip pat kaip 25 eurų išlošimas? Atsakymas į šį klausimą – vienas seniausių atradimų elgsenos ekonomikoje.Klasikinio ekonomikos mokslo šešėlyje per pastaruosius dvidešimt metų išaugo nauja tyrimų šaka – elgsenos ekonomika. Ji pagrindžia mūsų veiksmus, kai turime apsispręsti, kaip elgtis su savo pinigais. Kokia logika nulemia kartais neprotingus mūsų sprendimus? Ar tikrai jaučiamės laimingesni, kai nuodugniai apgalvoję ką nors nusprendžiame? Ar pinigus smulkaus nominalo kupiūromis išleidžiame greičiau nei stambaus nominalo banknotus? Ar būname dosnesni iš anksto gavę dovanėlę? – štai į tokius ir panašius klausimus stengiasi atsakyti šis mokslas.Knygoje, sudarytoje iš ekonomistų ir finansų analitikų straipsnių, spausdintų Vokietijos laikraštyje „Frankfurter Allgemeine“, analizuojamos…
Maitinimo įmonių veiklos organizavimas
Pirmojoje šio darbo dalyje aptarta maitinimo įmonių klasifikavimo esmė, dabartinė situacija ir klasifikavimo būtinumas. Antroje knygos dalyje analizuojama paslaugų teorija. Paslaugos yra esminė šiuolaikinės ekonomikos sudedamoji dalis, jos vis labiau skverbiasi į vidaus gamybos procesus, be jų ši sistema negalėtų sėkmingai bei efektyviai funkcionuoti. Be to, paslaugų sfera apima didelę verslų įvairovę, tad antroje darbo dalyje plačiau nagrinėjama viešojo maitinimo paslauga, kaip viena iš sudedamųjų paslaugų sektoriaus dalių.Trečioje darbo dalyje panagrinėtas viešojo maitinimo įmonių gamybos organizavimas, pažangūs darbo organizavimo bei specialūs aptarnavimo būdai, o taip pat ir vienas esminių faktorių, turinčių didelę įtaka viešojo maitinimo įmonės veiklai bei jos plėtrai – tai įvairūs leidimai bei licenzijos. Tiekiami į rinką maisto produktai turi būti tinkamai paženklinti pagal…
Verslo informacija: poreikiai ir tenkinimo keliai
Monografijoje nagrinėjami verslo ir kitokios organizuotos veiklos informacijos poreikiai, jų tenkinimo keliai ir priemonės, informacinių technologijų vaidmuo. Daugiausia dėmesio skiriama informacinių poreikių tenkinimo efektyvumui ir jam įtaką darantiems veiksniams, kurių poveikis įvairiose poreikių spektro dalyse yra nevienodas. Autoriaus atlikti tyrimai telkiami į sudėtingesnėje informacinėje veikloje kylančius poreikius, daugiausia siejamus su valdymo sprendimų parama ir verslo analitika. Remiantis tyrimų rezultatais apibrėžiami ir pagrindžiami efektyvaus informacijos poreikių tenkinimo principai ir informacinių technologijų potencialas sprendžiant esminius informacijos poreikių tenkinimo srities prieštaravimus. Monografija skiriama tyrėjams, studentams ir dėstytojams, kuriems aktuali informacinių poreikių tenkinimo problematika. Ji gali būti naudinga ir praktikams – šiuolaikinių informacinių sistemų projektuotojams, diegėjams ir vartotojams, kurių interesai tiesiogiai susiję su monografijos…