L. Duoblienės ir G. Čiurlionytės etikos pamokoms VIII klasėje skirtas naujas vadovėlis ETIKA: INFORMACIJOS PASAULYJE gali būti apibūdintas kaip informacijos atrankos ir pasirinkimo pradžiamokslis, sykiu ir vertybių formavimo(si) žinių visuomenėje vadovas. Vadovėlyje rasite daugybę etikos temų: asmens tapatumas, įvaizdis, svajonės ir realybė, žalingos emocijos, meilė ir pavydas, pasitikėjimas ir išdavystė, mąstymo stereotipai, kūryba ir pašaukimas, religinė bendruomenė, jaunimo kultūros, tolerancija, šiuolaikinis menas, gamtos ir aplinkos tausojimas ir kt. Kiekviena tema vadovėlyje pradedama intriga, kylančia iš kasdienio mokinių gyvenimo. Tie mokiniai – Erika, Aistė, Gabija, Lukas, Tomas, Mantas. Kiekvienas iš jų turi savo pomėgių, įpročių, požiūrį į pasaulį, patiria stiprių emocijų. Jaunuoliai naudojasi internetu, žiūri kino filmus, įvairius realybės šou, juos veikia reklama, jiems svarbus telefoninis ryšys, jie domisi…
Mokomės etikos. Vadovėlis 6 klasei
Naujo etikos vadovėlio 6 klasei Mokausi etikos mokymo turinys pagal ugdomosios veiklos sritis suskirstytas į 4 skyrius: Saviugda ir savisauga: Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas: Aš – Tu; Socialiniai santykiai: Aš – Mes; Santykis su pasauliu: Aš – Tai. Mokinių žinios, gebėjimai ir nuostatos plėtojamos keturiose esminėse veiklos srityse. Kiekviena pamoka, pagrįsta mokinių pasiekimų ugdymu, turi aiškią struktūrą: I – Norime sužinoti (mokinius motyvuojanti įžanga); II – Nagrinėjame (mąstyti skatinantis temos plėtojimas); III – Išvados ir apibendrinimai (refleksiją skatinanti pabaiga). Visos naujos pamokos pradedamos patarle ar priežodžiu. Skyrių pabaigoje pateikiami testai, užduotys, orientuotos į mokinių pasiekimus.Prekinis ženklas: Tyto alba
Mokomės etikos. Vadovėlis V klasei
Naujo etikos vadovėlio 5 klasei „Mokausi etikos“ mokymo turinys pagal ugdomosios veiklos sritis suskirstytas į 4 skyrius: Saviugda ir savisauga: Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas: Aš – Tu; Socialiniai santykiai: Aš – Mes; Santykis su pasauliu: Aš – Tai. Mokinių žinios, gebėjimai ir nuostatos plėtojamos keturiose esminėse veiklos srityse. Kiekviena pamoka, pagrįsta mokinių pasiekimų ugdymu, turi aiškią struktūrą: I – Norime sužinoti(mokinius motyvuojanti įžanga) II – Nagrinėjame (mąstyti skatinantis temos plėtojimas); III – Išvados ir apibendrinimai(refleksiją skatinanti pabaiga). Visos naujos pamokos pradedamos patarle ar priežodžiu. Skyrių pabaigoje pateikiami testai, užduotys, orientuotos į mokinių pasiekimus. Vadovėlio medžiaga yra aktuali mokiniams ir sudaro galimybę ugdyti bendrąsias bei dalykines kompetencijas, ji orientuota į šio amžiaus tarpsnio mokinių gyvenimiškąją patirtį, mąstymo raidos ypatumus.Informacija,…
Etika IX-X klasei. Žmogus tarp žmonių
Lietuvos Respublikos švietimo ir mokslo ministerijos leista naudoti. Tai etikos vadovėlis vyresniųjų klasių moksleiviams (IX-X). Jame daugiausia dėmesio skiriama sąmoningo savęs kūrimo pagrindams, vidaus ir išorės savitumo suvokimui. Temos nagrinėjamos remiantis universaliomis vertybėmis, humanistine etika, etine lietuvių ir kitų tautų kultūra. Pradedama nuo labai bendro noro suvokti, kodėl mums svarbi moralė, ką reiškia būti žmogumi, kodėl norime (arba nenorime) būti geri žmonės, kas mumyse yra ypatinga, stipru, o kas – silpna, plėtotina, kuria kryptimi ir kaip tai galima daryti. Knygoje rasite ne tik autorinių tekstų, orientuojančių į svarbiausius temų dalykus, bet ir daug įvairių užduočių, testų, schemų bei įžymių filosofų minčių.Prekinis ženklas: Kronta
Mokomės etikos. Pratybų sąsiuvinis VII klasei
Šio pratybų sąsiuvinio sandara tokia pat kaip ir septintokų vadovėlio „Mokomės etikos“. Jis susideda iš keturių skyrių („Saviugda ir savisauga: Aš–Asmuo“, „Dialoginis bendravimas: Aš–Tu“, „Socialiniai santykiai: Aš–Mes“, „Santykis su pasauliu: Aš–Tai“). Pratybų sąsiuvinyje teikiamos užduotys padės mokiniams įtvirtinti per pamokas nagrinėtus klausimus, geriau suprasti pamokos medžiagą, ją analizuoti ir kūrybiškai taikyti. Taip pat skatins mąstyti, geriau suprasti save.Pratybų sąsiuvinyje mokiniai ras bendraamžių minčių, piešinių, atspindinčių nagrinėjamą temą, jame rašys savo mintis, idėjas, nuomonę, kurs plakatus ir kt. Tobulins ne tik gebėjimą mokytis savarankiškai, bet ir dirbti kartu su suolo draugu, grupėje. Jie bus skatinami svarstyti saviugdos ir savisaugos, tapatumo, pamatinių asmens poreikių problemas, apmąstyti savęs įprasminimo ir atsakomybės klausimus, aptarti…
Mokomės etikos. Vadovėlis VII klasei
NAUJO vadovėlio „Mokomės etikos“ 7 klasei mokymo turinys pagal ugdomosios veiklos sritis suskirstytas į 4 skyrius: Saviugda ir savisauga: Aš – Asmuo; Dialoginis bendravimas: Aš – Tu; Socialiniai santykiai: Aš – Mes; Santykis su pasauliu: Aš – Tai. Mokinių žinios, gebėjimai ir nuostatos plėtojamos keturiose esminėse veiklos srityse. Kiekviena pamoka, pagrįsta mokinių pasiekimų ugdymu, turi aiškią struktūrą: I – Norime sužinoti (mokinius motyvuojanti įžanga) II – Nagrinėjame (mąstyti skatinantis temos plėtojimas); III – Išvados ir apibendrinimai (refleksiją skatinanti pabaiga). Visos pamokos pradedamos įvairių autorių aforizmais. Skyrių pabaigoje pateikiamos kartojimo užduotys, leidžiančios į(si)vertinti gebėjimus, nuostatas, žinias ir suvokimą. Vadovėlio pabaigoje pateikiamas skyrelis „Skyrių kartojimo užduočių įvertinimas“.Mokiniai skatinami: • svarstyti saviugdos ir…
Naujųjų amžių racionalizmo etika
Mokomajame metodiniame leidyje supažindinama su pagrindiniais naujųjų amžių racionalizmo etikos klausimais, dorovės, laisvės, gėrio ir blogio problemomis Rene Descartes‘o (1596-1650), Benedicto de Spinozos (1632-1677), Gottfriedo Wilhelmo Leibnizo (1646-1716) filisofijos sistemose.Prekinis ženklas: Edukologija