• Knygų naujienos

    Riešutas. Matematika I klasei. 1-oji knyga

    Serijos ŠOK matematikos vadovėlio komplekto RIEŠUTAS pirmoji knyga.Vadovėlyje mokymosi temos pateikiamos atlankomis. Kiekvienos atlankos kairėje pusėje — lazdyno krūmas, kuriame sutartiniais ženklais mokiniams nurodoma pamokos veikla. Kiekvienoje atlankoje numatyta galimybė diferencijuoti mokymą: atsižvelgiant į skirtingų gebėjimų ir nevienodų poreikių mokinius pateikiamos įvairaus sudėtingumo užduotys.Vadovėlis gausiai iliustruotas piešiniais, nes pirmokų mąstymas dar labai konkretus, paremtas vaizdiniais. Kiekvienos temos mokymas pradedamas aptariant artimiausią vaiko aplinką, dalijantis jo įgyta patirtimi ir išgyvenimais. Tik paskui mokiniams skiriamas savarankiškas darbas, darbas grupėje. Pateikiama medžiaga skatina vaikus fantazuoti, savarankiškai ieškoti užduoties atlikimo būdų, daryti išvadas pasakojant bei klausant kitų, padėti, paaiškinti silpnesniems, aktyviai dirbti pamokoje pasitelkiant visus pojūčius, judėjimą. Vadovėlyje siūlomos apibendrinamosios pamokos — riešutėlių derlius…

  • Knygų naujienos

    Tišku tašku. Dailė ir technologijos I klasei. 2-oji knyga

    Dailės ir technologijų vadovėlio TIŠKU TAŠKU komplektas I klasei parengtas pagal naujas Bendrąsias programas. Šis vadovėlis siejasi su jau išleistais ŠOK serijos vadovėliais I klasei. Temos lengvai derinamos su lietuvių kalbos vadovėlio PUPA, pasaulio pažinimo vadovėlio GILĖ, etikos vadovėlio NENDRĖ temomis.TIŠKU TAŠKU vadovėlį sudaro dvi knygos. Dailės ir technologijų turinys integruotas išlaikant atskiro dalyko savitumą. Technologijų pamokoms skiriama apie 30% viso kurso. Vienai arba dviem pamokoms skirtame atverstinyje mokomoji medžiaga pateikiama dalimis – teorinė, praktinė, kūrybinė, aptarimas ir vertinimas. Yra ir pamokos veiklos planas.Teorinėje dalyje trumpai aptariama tema, supažindinama su dailės ar technologijų reikmenimis, jų pavadinimais, pvz., sudarant linksmus žodžių junginius. Praktines užduotis siūloma atlikti individualiai, poromis ar grupėmis. Aptardami…

  • Knygų naujienos

    Żołądź. Poznawanie świata. Podręcznik dla klasy I. Książka druga. Ja i czas (Seria „ŠOK)

    Pagrindinis pirmos klasės pasaulio pažinimo mokomųjų priemonių komplekto „Gilė“ tikslas – ugdyti vaiko gamtamokslinį raštingumą ir kartu formuoti bendrąsias vertybines nuostatas, plėtoti gebėjimus bendrauti ir bendradarbiauti, konstruktyviai spręsti kylančias problemas, suvokti socialinę, istorinę ir geografinę aplinką, išmokyti prasmingai ir atsakingai veikti.Pasaulio pažinimo vadovėlį sudaro 2 knygos: „Mano pasaulis“, „Aš ir laikas“.Vadovėlio „Gilė“ mokomosios medžiagos teorinė dalis (įvairios gyvenimiškos situacijos, problemos, reiškiniai, objektai, žmonijos patirtis ir pasiekimai, mokslo atradimai) orientuojama į konkrečią praktinę veiklą. Kreipti mokinių veiklą reikiama linkme padeda probleminiai klausimai, kuriais autoriai skatina mokinius būti aktyviais kalbinės ir gamtamokslinės veiklos dalyviais. Daug dėmesio skiriama vaiko veiklai planuoti, individualiems mokymosi uždaviniams kelti, patirties refleksijai. Siūloma su vaikais dažnai kalbėti apie…

  • Knygų naujienos

    Kelionė po lietuvių kalbos pasaulį. Vadovėlis I klasei. Antra knyga

    Vadovėlis parengtas pagal naują metodiką, kuri sukurta atsižvelgiant į tarptautinių (PIRLS) ir nacionalinių (2003, 2005, 2007 metų) mokinių pasiekimų tyrimų duomenis bei kitas šiandienines pradinio ugdymo aktualijas. Vadovėlio komplektą sudaro:• vadovėlis (1–2 kn.),• du pratybų sąsiuviniai,• dvi mokytojo knygos. Vadovėlio medžiaga orientuota į mokinių dalykinių ir bendrųjų (komunikavimo, socialumo, pažinimo, iniciatyvumo ir kūrybingumo, mokėjimo mokytis, asmeninės) kompetencijų ugdymą. Siekiama mokiniui suteikti kuo daugiau galimybių mokytis pačiam, bet kartu ir ugdytis gebėjimą nuo pat pirmųjų dienų mokykloje dirbti kartu su kitais, prisiimti atsakomybę už save ir kitus.Siekta žengti naują žingsnį ugdant vaikų gebėjimą mąstyti (analizuoti, daryti išvadas, vertinti, pagrįsti savo nuomonę). Atsižvelgta ir į tai, kad į mokyklą atėjęs pirmokas jau nuo mažų…

  • Knygų naujienos

    Gilė. Pasaulio pažinimo vadovėlis I klasei. 2 dalis

    Prabėgus penkeriems metams po pirmosios pažinties su pasaulio pažinimo vadovėlio komplektu „Gilė“  pradinių klasių mokiniams ir mokytojams autoriai pateikia pataisytą mokymo priemonių komplektą I klasei. Pataisyto vadovėlio dizainas, mokomosios medžiagos pateiktis atlankoje išlieka nepakitę, tačiau atvertus jau pirmąjį vadovėlio puslapį, kuriame pateiktas turinys, matyti šios naujovės:  kitoks temų eiliškumas ir aiškesnė tematikos sistema pagal pasaulio pažinimo sritis, naujos, mokiniams svarbios bei aktualios temos.   Vadovėlyje pakeistos kartojimui (veiklos apibendrinimui) skirtos atlankos. Šiose atlankose, atsisakyta anksčiau mokinių gebėjimams pasitikrinti ir žinioms įsivertinti siūlyta aktyvi veikla – žaidimai.  Kartojimui skirtos atlankos pavadintos „Į kelionę laiko ratu“. Analizuotos mėnesio temos, spręstos problemos, vykdytų tiriamųjų veiklų rezultatai aptariami ir įvertinami atsakant į vadovėlio atlankoje…

  • Knygų naujienos

    Pianisto pradžiamokslis. Mokomoji knyga su kompaktine plokštele

    Pianisto pradžiamokslis skiriamas muzikos ir meno mokyklų pirmokams, skambinantiems fortepijonu. Mokiniai mokysis pirmųjų skambinimo fortepijonu įgūdžių ir elementariosios muzikos teorijos. Čia pateikiama aranžuotų lietuvių liaudies dainų ir originalių kompozicijų. Labai svarbūs pratimai būsimojo pianisto rankoms lavinti. Dailininkė Giedra Purlytė.Prekinis ženklas: Šviesa

  • Knygų naujienos

    Raktas, atrakinantis visas Pasaulio pažinimo karalystės duris. Vadovėlis I klasei

    Rakto autorės nuo 2005 m. stebi šio vadovėlio gyvenimą mokykloje. Viena iš autorių pati jį išbando praktiškai, vesdama pasaulio pažinimo pamokas. Autorių dalyvavimas, rengiant pradinių klasių mokytojus, leidžia stebėti studentų darbą su Raktu per pedagoginę praktiką. Septynerius metus vedami seminarai pradinių klasių mokytojams padėjo nustatyti šio vadovėlio privalumus ir tobulintinus dalykus. I–IV klasės mokinių atliktų užduočių sąsiuvinių analizė parodė labiausiai pavykusias ir tobulintinas užduotis. Be to, pats laikas diktuoja kaitos būtinybę: keičiasi ugdymo programos, populiarėja vieni ar kiti mokymo(si) metodai, atsiranda naujų mokinių poveikio būdų ir kt.   Rakto kaitos aspektai Naujasis Raktas – šiuolaikiškesnis ir aiškesnis: mokomosios knygos kitaip maketuojamos, iliustruojamos. Rakto medžiaga išgryninama ir sukonkretinama – atsisakoma, kas…