Knygos tikslas – apibrėžti žiniasklaidos ir žurnalistikos vietą bei reikšmę masinės komunikacijos erdvėje ir pateikti praktinius žurnalisto darbo bruožus, kuriuos būsimas profesionalas, išklausęs visu kitus specialybės dalykus, pavers įgūdžiais ir gebėjimais.Prekinis ženklas: Klaipėdos universiteto leidykla
Kūrybiškumas ir socialinis kapitalas žinių visuomenėje
Kūrybiškumo ir socialinio kapitalo bei jų raiškų žinių visuomenėje analizei skirtoje mokslo studijoje aptariami svarbūs žinių ekonomikos aspektai: šiandienė mokslo lauko transformacija, globalizacijos ir lokalizacijos tendencijos, kūrybiškumas žinių ekonomikoje, jo raiškos. Nemažai dėmesio skiriama kūrybinėms ir kultūrinėms industrijoms aptarti, išskiriant ir analizuojant kintančią bibliotekos sampratą, vaidmenį, vietą, ypatumus. Mokslo studija turėtų būti įdomi ir vertinga besidomintiems mokslo raida, kūrybiškumo raiškomis, kūrybinėmis ir kultūrinėmis industrijomis, šiandiene biblioteka. Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto leidykla
Vieši Seimo ryšiai su visuomene
Monografijoje, remiantis Lietuvos Seimo atveju, aptariami nacionalinio parlamento komunikacijos ypatumai: parlamentinės informacijos rengimo ir sklaidos aplinkybės, problematika, vaidmuo. Autorius suteikia sisteminiams parlamento ryšiams su visuomene plačios reikšmės, kadangi jie turi įtakos ugdant pilietiškumą, stiprinant demokratinius santykius, padeda suvokti parlamentarizmo idėją. Knyga aprėpia daugiau kaip 20 metų parlamentinės raidos laikotarpį; tarp jų autoriui priklauso 9 metai patirties dirbus Seimo ryšių su visuomene skyriaus vadovu ir įgyvendinus parlamentinės komunikacijos sumanymus, kurių dalis šiandien jau palikti Seimo kanceliarijos archyve. Knygos autorius, remdamasis ir tam tikromis teorinėmis įžvalgomis, išdėsto kritikos argumentų apie įvaizdžio teoriją, bandomą taikyti konstruojant visuomenės „pasitikėjimą“ parlamentu, atskleidžia valstybės valdžios ryšių su visuomene kontekstą, kuriam didžiausios įtakos turi informacijos politika, pateikia…
Noriu klysti: atosūkiai į XX amžiaus spaudą
Žinomo spaudos ir literatūros tyrinėtojo, habilituoto daktaro, Lietuvos mokslo premijos laureato studijų, straipsnių, publikacijų, pokalbių rinkinys. Tyrinėjimų objektai – spaudos leidinių ir knygų likimai, sovietinės cenzūros veikla, tremtinių poezija, unikalūs archyviniai dokumentai, įžymūs žmonės. Autoriui būdinga nežinomų faktų, neskelbtų dokumentų, naujų analizės rakursų paieška. Ji prisodrina pasakojimus intriguojančių netikėtumų, negirdėtų žinių ir suteikia tekstams išliekamosios vertės. Įdomi ir memuarinė autentika.Prekinis ženklas: Lietuvos rašytojų sąjungos leidykla
Nacionalinis tapatumas medijų kultūroje
Medijų kultūroje atsiskleidžiantis nacionalinis tapatumas Lietuvos kultūros tyrimų instituto knygoje „Nacionalinis tapatumas medijų kultūroje“ tiriamas ne tik kaip tam tikra nacionalinio ir kitokių tapatumų sąveika su medijomis, ne tik išryškinami bendri medijuoto žmogaus gyvenimo aspektai, aptariamos su atmintimi susijusių medijų menų problemos, bet ir nužymimi nauji tyrinėjimų laukai.Vienas esminių klausimų – kaip medijos veikia nacionalinį ir kitokius tapatumus ir kaip jas būtų galima pasitelkti nacionaliniam, taip pat kultūriniam tapatumui stiprinti ir skleisti europinėje kultūros erdvėje. Laikomasi nuostatos, kad nacionalinio tapatumo palaikymas, jo savikūros skatinimas yra svarbus tautos išlikimo, jos gyvybingumo ir visuomenės sanglaudos veiksnys, padedantis kurti „tautų Europą“. Nacionalinio tapatumo tvirtinimas, lietuvybės savikūros ir sklaidos skatinimas suvokiamas kaip įvairialypis veiksmas,…
Juozapo Mykolo Karpio „Ganytojiškas laiškas Žemaičių vyskupijos dvasininkams“
Knygoje publikuojamas vyskupo Juozapo Mykolo Karpio (1679–1739) „Ganytojiškas laiškas Žemaičių vyskupijos dvasininkams“ (Vilnius, 1737), teksto anotacijos, moksliniai straipsniai. Juose tikslinami Karpių giminės istorijos ir J. M. Karpio biografijos faktai, atskleidžiamas ,,Laiško“ autoriaus asmenybės ir autoriteto raiškos santykis, aptariama, kiek „Laiškas“ buvo paplitęs visuomenėje. Daroma išvada, kad egodokumentikai būdingo pasakojimo pirmuoju asmeniu ir asmenybės raiškos elementų galima aptikti ir pragmatinėje raštijoje. Prie J. M. Karpio „Laiško“ stiliaus ir retorikos prisidėjo baroko laikotarpio normos, eliminavusios subjektyvaus „aš“ raišką ne tik viešoje, bet ir privačioje erdvėje. Todėl vyskupo asmeninio gyvenimo detalės, požiūris į dėstomus dalykus, vidinis pasaulis tegali būti nuspėjami ir rekonstruojami remiantis kitais istoriniais šaltiniais.Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto leidykla
Vienadienių drugių gaudymas
Publicistiniai tekstai, atspindintys televizijos raidą, jos įtaką visuomenei, programų ir požiūrio į žiūrovą kaitą. Interviu su žinomais televizijos kūrėjais ir jos vertintojais. Analitiniai straipsniai, analizuojantys televizijos principus. Didžioji tekstų dalis publikuota periodikoje, knygoje jie atnaujinti, papildyti komentarais. Knyga skirta tiems, kurie žiūri, studijuoja, analizuoja televiziją. Tiems, kurie peikia ir giria. Visiems, kurie neabejingi televizijai. Prekinis ženklas: Kriventa
Viešojo diskurso retorika ir lingvistika: straipsnių rinkinys
Šis straipsnių rinkinys pirmiausia skiriamas patiems įvairiausiems viešųjų ryšių subjektams – viešųjų ryšių sistemos funkcionavimą reglamentuojančioms valstybinėms organizacijoms, komercinėms įmonėms – reklamos užsakovams ir reklamos gamintojams, viešųjų ryšių ir kalbos funkcionavimą tiriančiai mokslo bendruomenei.Prekinis ženklas: Vilniaus universiteto leidykla
Komunikacinė kompetencija. Komunikabilumo ugdymas
Knygą sudaro dvejopo pobūdžio tekstai. Pirmiausia aptariami teoriniai komunikacinės kompetencijos plėtotės pagrindai, daug dėmesio skiriama komunikacijos proceso esmės atskleidimui. Siekiama suteikti skaitytojui galimybę pačiam susidaryti teorinį požiūrį, kuris leistų sąmoningai, lanksčiai ir pakankamai universaliai taikyti komunikacinius mokėjimus konkrečioje tarpasmeninės komunikacijos situacijoje. Skaitytojai gali naudoti vadovėlį kaip saviugdos priemonę, vis grįždami prie vienos ar kitos teksto dalies, panaudodami ją savo komunikacinės veiklos refleksijai, įsivertinimui arba bandydami atlikti užduotis ir aptarti jas su kolegomis. Skaitytojai turi galimybę praktiškai išbandyti vieną ar kitą komunikacijos techniką, mokytis kalbėti ir pasakyti, klausytis ir išgirsti.Prekinis ženklas: Žara
Televizijos reklamos elementų efektyvumas
Iš kokių elementų susideda efektyvi TV reklama? Kokia reklama patinka paaugliams, jų tėvams ir seneliams? Į šiuos ir panašius klausimus pabandė atsakyti studijos autoriai.Prekinis ženklas: Klaipėdos universiteto leidykla