Monografijoje, remiantis užsienio šalių ir Lietuvos autorių bei mūsų atliktais tyrimais, mokytojos patirtimi, grindžiama susiliejančio fizinio mokinių ugdymo idėja, kai asmenybės ugdymas(is) apima ne tik psichomotorinę, bet ir pažinimo, emocinę mokymosi sritis. Šių mokymosi sričių susiliejančio ugdymo idėja atitiko ir holistinę fizinio ugdymo(si) sampratą: eksperimento metu buvo integruojamos žinių temos iš įvairių mokomųjų dalykų, diferencijuojamas mokymas ir mokymas(is) grupėmis ir grupelėse taikant bendradarbiavimo metodą, skatinant fizinio ugdymo(si) pedagoginį ir socialinį prasmingumą. Aptariama, kaip stimuliuoti vidinius mokinio asmenybės pokyčius, akcentuojant kūrybinio, kritinio mąstymo ugdymo(si) svarbą. Atskleistos šalies kūno kultūros mokytojų taikomos naujovės per pamokas ir jų įgyvendinimo kliuviniai, apibūdintos idėjos ir gairės mokytojo kūrybai, mokinių fizinio ugdymo(si) pertvarkai.
Prekinis ženklas: Edukologija
‹
›
×